waar hope mono mini en/of sram xo voor laagste prijs
Moderator:Beheerders
de mono mini voor 209 bij bike 2 build, maar kan lager, alleen waar? Bij s-tec staan ze nog niet op de site.
de sram xo shifter en der voor 199 bij s-tec, iemand lager gezien?
de sram xo shifter en der voor 199 bij s-tec, iemand lager gezien?
Re:waar hope mono mini en/of sram xo voor laagste prijs
Chainreaction..
Heb hier net wat besteld wat met kenissen vrijdag naar nederland komt.. Dus dat kan niet meer mee vrees ik.. Met verzendkosten erbij is het denk ik nog steeds goedkoper trouwens 100 pond is +- 145 euro, nog verzendkosten erbij..
Heb hier net wat besteld wat met kenissen vrijdag naar nederland komt.. Dus dat kan niet meer mee vrees ik.. Met verzendkosten erbij is het denk ik nog steeds goedkoper trouwens 100 pond is +- 145 euro, nog verzendkosten erbij..
hoeveel zijn de verzendkosten ongeveer?
en hoe betaal je dan?
aan de deur het aantal ponden in euros betalen?
en hoe lang duurt het voordat je het binnen hebt?
aan de deur het aantal ponden in euros betalen?
en hoe lang duurt het voordat je het binnen hebt?
Verzendkosten: 5 a 10 pond? Zeg 10, remmetjes 100 pond, maal 1,5 (ruim genomen) = 165 euro. En dan hopen dat het heel aan komt :P
Binnen Engeland geven ze 1 dag op maar dat bleek 2 dagen. Niet erg want verzenden kost binnen Engeland niets. Naar buitenland weet ik niet hoelang het duurt. Je kan betalen met een creditcard. Over zo"n secure lijntje, wat gegevens invullen en klaar. Ze hebben trouwens wel meer leuke aanbiedingen daarzo.
Binnen Engeland geven ze 1 dag op maar dat bleek 2 dagen. Niet erg want verzenden kost binnen Engeland niets. Naar buitenland weet ik niet hoelang het duurt. Je kan betalen met een creditcard. Over zo"n secure lijntje, wat gegevens invullen en klaar. Ze hebben trouwens wel meer leuke aanbiedingen daarzo.
Op maandag 2 HS-66"s besteld voor 139 pond is ongeveer 200 euro. Verzendkosten 17 euro (er was nog een goedkopere van 14 euro maar die kon je niet on-line tracken) woensdag binnen. Eindafrekening 414 euro. Dus niet duur, en snel binnen.

top, dan heb ik dus een hompe mono mini setje voor 300 euro:D:D
293,70 op precies te zijn;)
[wayofftopic]
As weekend zit ik kwijl van mn M4 mono"s af te vegen, post wel een paar footoos denk. Zijn er al DP"ers met 2004 Hopes? Iemand ging nog Mono6 halen toch?
[/wayofftopic]
Scheelt je toch weer knaken, of niet dan!
As weekend zit ik kwijl van mn M4 mono"s af te vegen, post wel een paar footoos denk. Zijn er al DP"ers met 2004 Hopes? Iemand ging nog Mono6 halen toch?
[/wayofftopic]
Scheelt je toch weer knaken, of niet dan!
Ik heb de MonoM4"s, remmen perfect en tot nu toe heel minimaal piepen, de oudere Hope"s (heb ik ook een paar) waren berucht om hun piepen
Van die Mono6Ti"s heb ik ook niks meer gehoord, hij (Chmod) zal toch niet nog steeds wachten?

Van die Mono6Ti"s heb ik ook niks meer gehoord, hij (Chmod) zal toch niet nog steeds wachten?
-
Sharkey heeft ze gekocht, maar of hij ze al binne nheeft, zouden eerste week njanuari wordne geleverd, maar nog niet gehoord of hij ze heeft, zijn Dorado X works zal er ook nog wel niet zijn
ik ga ze zowiezo kopen.
Mijn remmen zijn ook al verkocht, alleen moet diegene alleen nog even wachten op zijn loon.
ik zal ook ff wat pics maken.
Mijn remmen zijn ook al verkocht, alleen moet diegene alleen nog even wachten op zijn loon.
ik zal ook ff wat pics maken.
Chmod is nog steeds aan het w8 op zijn mono6ti maar die kwamen normaal gezien vorige week aan bij invoerder en eind komende week zouden deze bij zijn lbs moeten zijn...dus nog effe afwachten