Stuurstang
Moderator:Beheerders
Heeft iemand nog één liggen waar ie vanaf wilt of een site waar ik hem kan bestellen.
Het gaat om z"n stang om je stuur te verstevigen tegen het breken.
Grtz Velgje
Het gaat om z"n stang om je stuur te verstevigen tegen het breken.
Grtz Velgje
Re:Stuurstang
Ik weet de naam van de winkel niet meer
maar een noord-hollandse zaak had nog een Roox Slambar voor weinig liggen. Ik zal even voor je kijken waar.

ik vind die dinge eigelijk helemaal niet uitzien. maar dat is mijn mening.
als ik jou was zou ik meteen een stevig stuur kopen.
ze zijn hier nog altijd te koop bij de halfords. misschien in een vette kleur spuite en je hebt een hele mooie.
ze zijn hier nog altijd te koop bij de halfords. misschien in een vette kleur spuite en je hebt een hele mooie.
sicknez schreef:
ik vind die dinge eigelijk helemaal niet uitzien. maar dat is mijn mening.
Heb ik al en ook die breken.
Volgens mij hadden ze eerst bij adventurebikes in Veenendaal van die stuurstangen van Roox voor weinig. Ze hebben de site echter veranderd en ze staan er (nog) niet op. Anders moet je ze ff bellen. http://www.adventurebikes.nl
ga naar een mx zaak om te checken!
zane
zane
zo"n roox slambar is vet!
heb ik ook
heb hem gekocht voor 7.50 maar dat was wel heel goedkoop geloof ik
heb ik ook

heb hem gekocht voor 7.50 maar dat was wel heel goedkoop geloof ik

Ik heb er nog wel een, die ik nog nooit hebt gebruikt.
Hij zat bij een NC17 stuur.
Hij zat bij een NC17 stuur.
Zijn dat van die stangen waardoor je stuur nog eerder breekt? Niet doen dus. (je stuur moet voor zo"n stang gemaakt zijn, dus als het niet bij je stuur zat moet je het er niet op zetten).
Mmmm oke, waar worden ze dan voor gemaakt ??? Ze worden los verkocht met de mededeling erbij dat ze op vrijwel elk dh stuur passen..........