Ik wil binnenkort een weekje gaan rijden in het Sauerland. Wie weet welk verzet ik moet monteren, om fatsoenlijk te blijven rijden op mijn Inbred. Ik rijd al zo"n 5 jaar singlespeed , en ben een redelijk goede klimmer.
Ik rijd regelmatig rondom Tecklenburg tochten van 45 km met 1100 hoogtemeters, en ben met 36 :17 gewoon als eerste boven.
VERZET SAUERLAND
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:VERZET SAUERLAND
Gewoon laten zitten dus, en anders voor de zekerheid een 18 en/of 19 meenemen lijkt me.
Rij je ook marathons?
Ben van plan om dit jaar het een en ander te gaan rijden in Duitsland met mijn singlespeed, ben van plan om het met 2:1 te gaan doen, lijkt me een goed gemiddelde.
Have fun daar,
JJ
Rij je ook marathons?
Ben van plan om dit jaar het een en ander te gaan rijden in Duitsland met mijn singlespeed, ben van plan om het met 2:1 te gaan doen, lijkt me een goed gemiddelde.
Have fun daar,
JJ
bedankt, ga het gewoon proberen, en nee ik rijd geen marathons.
Ik fiets elke dag woon werk met mijn singlespeed LIGFIETS, en rijd puur voor de lol zo"n 15000 km per jaar op singlespeed Inbred, Kinesis en Benotto Fixedgear, en AUTOPED !!!!!
Ik fiets elke dag woon werk met mijn singlespeed LIGFIETS, en rijd puur voor de lol zo"n 15000 km per jaar op singlespeed Inbred, Kinesis en Benotto Fixedgear, en AUTOPED !!!!!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hey Stepper, wat en waar is Tecklenburg? Leuk voor singlespeed?