Urban
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Re:Urban
ik weet niet waar twente licht, maar in rotterdam kun je natuurlijk vet urban fietsen en den haag is ook wel ok kwa spots ;D
-
pinoisgeel schreef:
ik weet niet waar twente licht,
2x mongool
En er is wel te Urban-en in Twente, Ruut en Zane weten wel meer. Deventer (geen Twente meer) heeft dacht ik ook wel wat spots.
overal kun je urban rijden
Crash en ik rijden nu al 2 jaar in een klein dorpje rond
en echt heel vaak. Elke dag hebben we weer iets nieuws gevonden ,wat we altijd over het hoofd hebben gezien.
En je word steeds beter en dan krijg je nieuwe ideen. Waar je eigenlijk nooit aan hebt ged8 om te doen
Crash en ik rijden nu al 2 jaar in een klein dorpje rond
en echt heel vaak. Elke dag hebben we weer iets nieuws gevonden ,wat we altijd over het hoofd hebben gezien.
En je word steeds beter en dan krijg je nieuwe ideen. Waar je eigenlijk nooit aan hebt ged8 om te doen
Pre-cies zoek en ge zult vinden!
Maar jij hebt niks te klagen General... Dirts in je achtertuin (bustrails) & Drops in het grote bos (Drunense Duinen)!
Twente, Deventer?
Arnhem is ook KOOLIO om te UA-en anders...
Maar jij hebt niks te klagen General... Dirts in je achtertuin (bustrails) & Drops in het grote bos (Drunense Duinen)!
Twente, Deventer?
Arnhem is ook KOOLIO om te UA-en anders...
-
- Contacteer:
ik...??? mongool...???
naja... eeehm bij nader inzien heb je best wel een beetje gelijk ::) ;D

naja... eeehm bij nader inzien heb je best wel een beetje gelijk ::) ;D
je moet niet zoeken. je moet gewoon opletten. Je komt altijd wel langs iets waar je wel iets mee kunt met de fiets.
een grotere stad en zeker een moderne als r"dam heeft best veel te bieden. in Enschede (twente HQ) is ook zat te doen. fietsen maar dus....
een grotere stad en zeker een moderne als r"dam heeft best veel te bieden. in Enschede (twente HQ) is ook zat te doen. fietsen maar dus....
-
denekamp staat er toch ruud? ::)
-
Geef het niet graag toe(Amsterdam boven alles), maar in Rotterdam kun je gewoon erg goed streeten!
freeko schreef:
Yep,Ruudje wakker?Keertje biken?
Eerst goed weer en een neus waar ik door kan ademen

"t Kan wel wezen dat je overal urban kunt rijden, maar hier rij ik een beetje van "spot" naar "spot" (want zo kun je ze niet eens noemen) een beetje manuals te trekken tussendoor. Niet echt boeiend dus.