Mountain goat DeLuxe

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Urnyke
Contacteer:
Mountain goat DeLuxe

Bericht door Urnyke » do jul 15, 2004 11:07 pm

Afbeelding

Het framenummer is de datum dat het frame afkwam, ergens 21 juli 1991

De boven en schuinebuis zijn erg plat, zou vering kunnen geven, was het niet dat de wnaddikte erg dik is. Maar waarschijnlijk wel meer dan rond.

De zadelpen is erg mooi afgewerkt, interne klemming en geen rand die uitsteekt.

Heeft op de liggende achtervork U-brake studs

Compleet gefillet brazed

Wie kan dit frame voor mij opnieuw in een MountainGoat design spuiten, is erg veel werk.

Als dat niet lukt wil ik heb gaan verkopen

Afbeelding
Afbeelding

DeKerfs

Re:Mountain goat DeLuxe

Bericht door DeKerfs » za jul 17, 2004 8:04 am

je zou... voorzichtigheidshalve eens kunnen informeren bij Rockenstein Ernie. Daarover heb ik je volgens mij wel eens verteld. Die zitten in duitsland. Om hier op een echt waardig spuitwerk te krijgen zul je toch echt redelijk ver moeten willen gaan en er de cha-ching voor over hebben.

Het spuitwerk van MountainGoat was wel ff iets lastiger dan een gemiddeld Ridley-gespoten frame. Een airbrusher zou een heel eind moeten kunnen komen, maar die zal er zijn prijs ook wel naar hebben. Ik zou evt. kunnen helpen in het verkrijgen van goed foto materiaal van de originele spuitwerken. Decals zou ik zo 1-2-3 niet weten, maar daar is ook wel wat op de verzinnen.

Maar nogmaals; het kost waarschijnlijk veel tijd en moeite. Die moet het je waard zijn. Than again; die Goat ligt al zo lang bij jouw op zolder dat hij eigenlijk die tijd ook wel verdient om goed opgeknapt te worden....

Urnyke
Contacteer:

Re:Mountain goat DeLuxe

Bericht door Urnyke » za jul 17, 2004 10:13 am

Heuj menneke,

Ik heb de originele kleuren folder met daarin ongeveer alle manieren van MountainGoat spuitingen

Ooit zal ik dat wel doen, of er moet een persoon zijn die hem wil hebben. Al was het alleen al om die handvervadigde balhoofdpenning

Plaats reactie