Re:B1 Woodbumble Killerbee
Moderator:Beheerders
Te koop:
B1 Woodbumble Killerbee
maat: 18
kleur: Mango orange - zwart
bouwjaar: 2001
status: zeer goed onderhouden
overige specs: MRP, hayes downhill discs, marzochi black
link naar foto"s:www.xs4all.nl/~cire/ornek.html
Voor meer informatie kun je bellen met Michel:
06-29423749
Vraagprijs: €1.750
B1 Woodbumble Killerbee
maat: 18
kleur: Mango orange - zwart
bouwjaar: 2001
status: zeer goed onderhouden
overige specs: MRP, hayes downhill discs, marzochi black
link naar foto"s:www.xs4all.nl/~cire/ornek.html
Voor meer informatie kun je bellen met Michel:
06-29423749
Vraagprijs: €1.750
eey ik ken die fiets maar wat moet je alleen voor die achter veer en dat frame hebben ?
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zit zelden achter de PC. Ik had telefonische reacties verwacht, bel me dan kunnen we misschien een deal sluiten.
Kadoc.
+31629423749
Kadoc.
+31629423749
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zit zelden achter de PC. Ik had telefonische reacties verwacht, bel me dan kunnen we misschien een deal sluiten.
Kadoc.
+31629423749
Kadoc.
+31629423749
-
2005 series van marzocch: marzocchi black
je kwetst me hoor ;D
je kwetst me hoor ;D
-
Ik wil die Mrp wel kopen.
yo dude ik vindt die fiets wel mooi maar ik mag niet meer bellen van mijn ma
ik heb al te veel gebeld maar treur maar niet je kunt mij ook wel effe bellen hier is mijn nummer
(ben altijd te berijken
0645130136

0645130136

mag je wel een fiets van € 1.750 kopen van je ma dan? ::)
nee, dat moet ie voor de telefoon betalen
Heee wat wil je hebben voor de MRP? Ben zeer geinteresseerd.
Grtz shArk
Grtz shArk
He! He! Bedankt voor je reactie, maar ik ben eerst even bezig met de verkoop van mijn frame. Als dat is gebeurt komen de rest delen in de aanbieding. moet je nog even teleurstellen vriend... Laterrr.
yo kadoc ik heb na gedacht over dat frame ik ben er nog niet hellemaal uit maar bel mij effe als je belt zeg dan effe kadoc
ik wil nog wel wat zeggen

Kadoc schreef:
He! He! Bedankt voor je reactie, maar ik ben eerst even bezig met de verkoop van mijn frame. Als dat is gebeurt komen de rest delen in de aanbieding. moet je nog even teleurstellen vriend... Laterrr.
Nou ja, als je em los wegdoet, kan je me dan ff mailen. Ik kijk namelijk niet dagelijks op dp, anders ben ik vast weer eens een keer te laat...
Thnx Grtz shArk
Even voor de geinterresseerden, ik moet echt van mijn fiets af. Net als alle anderen verkopers, ik ben alleen gedwongen door mijn blesure. Kom op jongens en meisjes... Doe een leuk bod, laat me lachen... Wie weet heb je hem voor. . . . .
eey kadoc ik heb jou gesproken dat het niks met dat frame word als je dat frame nou los kwijt raakt kun je die onder delen beter verkopen zo als die vork en die remmen maar ik wil die remmen graag kopen
dat weet je
ik spreek je nog wel

Is goed Limp, ik laat het wel weten. Maar nog even geduld hebben, moet ik ook. Laterrrrr.
OK!!! Hij gaat in de aanbieding... 1250Euro, zonder cranks, met MRP. Geen reacties, dan gooi ikm in de sloot. En ik zeg niet waar!
-
Whehehehehe.
Kom op mensen, deze bike is in zeer goede staat, en Michel heeft hem weinig gebruikt, ivm rugproblemen.
Kom op mensen, deze bike is in zeer goede staat, en Michel heeft hem weinig gebruikt, ivm rugproblemen.
Top Chris, bedankt voor je support. Voor who cares... eind dit jaar wordt ik geopereerd aan mijn rug, stop dus voorlopig met fietsen. Voor de mensen die trainen in de sportschool... pas op voor de Legpress, daarmee heb ik mijn rug waarschijnlijk verkloot. Biken is niks mis mee, is zelfs goed voor je rug. Wilt er nog iemand bieden op een frameset? Dan kan ik ook aan de losse verkoop beginnen.
Heeee K ....... zit "m nog niet in de sloot ??
tis een mooie kans maar ik hou eigenlijk niet zo van B1,
en ik heb geen 1000 eu
tenzij.........
je me echt geen mogelijkheid meer geeft om t niet te doen en hem aan mij te verpatst voor 500 euri
dan leen ik t des noods..
beter iemand helpen dan de sloot dude.... ???
Grr D :-X
tis een mooie kans maar ik hou eigenlijk niet zo van B1,
en ik heb geen 1000 eu
tenzij.........
je me echt geen mogelijkheid meer geeft om t niet te doen en hem aan mij te verpatst voor 500 euri
dan leen ik t des noods..
beter iemand helpen dan de sloot dude.... ???
Grr D :-X
:"( can"t blame yah
tis een juweeltje
tis een juweeltje
ok ok de sloot is wat drastiesch misschien, maar een leuk bod op alleen de frameset is ook welkom. Laat maar weten, ben benieuwd!
Zo zo is iedereen op wintersport?? Neem een Killer Bee mee!!! Niet duur 1250 euro, Leef je uit... ;D ;D
hoeveel veerweg heeft ie voor en achter?
-
Voor 120mm, achter 115mm