Boete voor iets lomps

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
n00by
Boete voor iets lomps

Bericht door n00by » zo sep 26, 2004 10:42 pm

ik ging samen met fox een mini dirt jump parcourtje bouwen in een bouwafvaldepot (waar alleen grint, aarde en modder te vinden is) dus wij vrolijk scheppen en t lukte aardig :) .
Komt er een politie wagen aan, 2 agenten kwamen uit de auto en trokken meteen hun bonnenboekje, ik dacht das een mooie grap! dus ik begon al te lachen...
Maarja het was dus geen grap en we bevonden ons op verboden terrein (waar iedereen zn hond uitlaat, geen fuck te slopen/mollen valt) :o .
maarjah ik was me echt vaan geen kwaad bewust en ging er een beetje tegein (heel vriendelijk, niet schelden enzo) maar die gasten waren zooo fucking chagerijnig en hadden er maar iets te veel plezier in ons het bord te wijzen waar stond dat je er niet mocht komen en een boete van 30 euro uit te schrijven...

Ik heb echt al het vertouwen in de politie verloren, dit is echt te sneu voor woorden, in die wijk moet je na 9en niet meer buiten lopen want dan krijg je 10 negers metmessen achter je aan (waar je voor belt en dan hebben ze het ""druk"") maar tegen iets als dit moeten ze dan weer boetes uitschrijven.

Mn pa was beetje boos op die agenten en ging naar het politiebureau samen met ons, die graftak daar was niet echt vriendelijk en zei dat de betreffende agent hem mn pa zou bellen.
die agent belde mn pa en heeft drie zinnen gezegd, u verdient ook een boete - is dit alles, bent u klaar met uw verhaal - doei!
terwijl mn pa gewoon een normaal gesprek wou voeren :? .

Als die agenten hadden gezegd dat we daar weg moesten gaan hadden we dat zo gedaan en was er verder geen gezijk geweest, maar nu krijgt die vent een klacht en moeten we 60 eurie gaan dokken..

maarja daarna wel lekker 10 meter daarnaast verder gegaan met onze bezigheden, daar stond geen bordje ::)

volgende keer als ik een agent zie heb ik medelijden met hem dat ze zulke ver*tte collega"s hebben soms, of haat ik m omdat t zulke loosers zijn.

rene

Re:Boete voor iets lomps

Bericht door rene » zo sep 26, 2004 10:47 pm

Wat een B.S.: Iets doen waarvan je weet dat "t niet mag (dat bordje staat er niet voor nix), en dan beginnen te blèren als je een boete krijgt . . . ::)

n00by

Bericht door n00by » zo sep 26, 2004 11:07 pm

rene schreef:
Wat een B.S.: Iets doen waarvan je weet dat "t niet mag (dat bordje staat er niet voor nix), en dan beginnen te blèren als je een boete krijgt . . . ::)

dude dat bordje was absoluut niet duidelijk geplaatst, die gasten hebben gelijk kwa boete maar
1. plaats dat bordje je dan zo dat je het kan lezen.
2. doe niet zo lomp als agent, hij wil respect (dat zei hij ook) wil ik best geven, maar dat moet van 2 kanten komen en om ons al bij voorbaat af te zeiken voordat we iets wouden zeggen getuigd niet echt van respect.

surfstad

Bericht door surfstad » ma sep 27, 2004 6:29 am

n00by schreef:
ik begon al te lachen...
maarjah ik was me echt vaan geen kwaad bewust en ging er een beetje tegein (heel vriendelijk, niet schelden enzo)

Nou heb ik al heel wat dirts gegraven, zelfs op meest vreemde locaties.
Ik ben echt vaak in contact geweest met de politie.
Eén keer zijn we zelfs omsingeld met honden en al.
Maar nog geen keer hebben we een boete gehad.
Alle keren kregen ze een melding van iemand die op een niet zo jovele plek staat te graven. Ze komen op dat moment met geknepen billen aan, omdat ze niet weten wat ze moeten verwachten.
Ik vind het logisch dat als ik je tekst hier boven lees, jij ook totaal geen respect voor hen hebt gehad. Een bon is dan een logische reactie. Praat dat niet goed, maar kijk er ook ff door de ogen van een ander naar.
Greetz and keep up digging,
Jeroen

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma sep 27, 2004 9:17 am

n00by schreef:

niet meer buiten lopen want dan krijg je 10 negers met messen achter je aan

De rest zal ook wel zwaar overdreven zijn

dusssss©

n00by

Bericht door n00by » ma sep 27, 2004 9:44 am

ik ga er maar niet verder op in, ik heb mn verhaal gedaan :)

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » ma sep 27, 2004 11:13 am

mooi, want met dit soort taalgebruik kan er ook wel een slot op...

Gesloten