Komt er een politie wagen aan, 2 agenten kwamen uit de auto en trokken meteen hun bonnenboekje, ik dacht das een mooie grap! dus ik begon al te lachen...
Maarja het was dus geen grap en we bevonden ons op verboden terrein (waar iedereen zn hond uitlaat, geen fuck te slopen/mollen valt)

maarjah ik was me echt vaan geen kwaad bewust en ging er een beetje tegein (heel vriendelijk, niet schelden enzo) maar die gasten waren zooo fucking chagerijnig en hadden er maar iets te veel plezier in ons het bord te wijzen waar stond dat je er niet mocht komen en een boete van 30 euro uit te schrijven...
Ik heb echt al het vertouwen in de politie verloren, dit is echt te sneu voor woorden, in die wijk moet je na 9en niet meer buiten lopen want dan krijg je 10 negers metmessen achter je aan (waar je voor belt en dan hebben ze het ""druk"") maar tegen iets als dit moeten ze dan weer boetes uitschrijven.
Mn pa was beetje boos op die agenten en ging naar het politiebureau samen met ons, die graftak daar was niet echt vriendelijk en zei dat de betreffende agent hem mn pa zou bellen.
die agent belde mn pa en heeft drie zinnen gezegd, u verdient ook een boete - is dit alles, bent u klaar met uw verhaal - doei!
terwijl mn pa gewoon een normaal gesprek wou voeren

Als die agenten hadden gezegd dat we daar weg moesten gaan hadden we dat zo gedaan en was er verder geen gezijk geweest, maar nu krijgt die vent een klacht en moeten we 60 eurie gaan dokken..
maarja daarna wel lekker 10 meter daarnaast verder gegaan met onze bezigheden, daar stond geen bordje ::)
volgende keer als ik een agent zie heb ik medelijden met hem dat ze zulke ver*tte collega"s hebben soms, of haat ik m omdat t zulke loosers zijn.