dag mensen ik wil een kona stinky kopen maar nu heb ik een paar ?????
weet er iemand het zit met de garantie van kona of dat het snel gaat en of het een beetje goed is veder wou ik weten of dit een beetje goede frames zijn en of er iemand problemen mee heeft gehed en zo ja wat dan
thanks roel
kona vraagje
Moderator:Beheerders
-
Re:kona vraagje
Kona geeft 3 jaar garantie op de 05 modellen (als ik me niet vergis) en ze zouden erg fair en snel zijn i.v.m. garantie....maar het maakt niet echt veel uit omdat de kans dat je een Stinky breekt heel erg klein is.planetxstreeter schreef: dag mensen ik wil een kona stinky kopen maar nu heb ik een paar ?????
weet er iemand het zit met de garantie van kona of dat het snel gaat en of het een beetje goed is veder wou ik weten of dit een beetje goede frames zijn en of er iemand problemen mee heeft gehed en zo ja wat dan
thanks roel
Ik rij met een 2002 Stinky rond en de lagers zijn nog steeds 100% in orde, nergens scheurtjes of haarlijnen op het frame te vinden, alleen de lak is wat "gevoelig" voor steenslag.
Maar dat zou bij de 2004 en latere modellen weggewerkt zijn.
Ze hebben de laatste 5 jaar ook bijna niets gewijzigd aan de Stinky"s, wat wijst op een degelijk design zonder echte flaws.
Nog een mooie geruststeller : Robbie "air" Bourdon heeft met zijn bike de RedBull rampage gereden, meerdere BikeBattles, diverse freeride wedstrijden gereden en een paar video sequences voor films gereden met 1 en dezelfde bike.
heeey,
Kom is langs bij Biketrend in Haarlem, het is een Dealer die speciaal is gericht op de Freeride richting met bikes, natuurlijk is het ook een KONA-dealer en kunnen je alle info geven over de Stinky maar ook over garanties met betrekking tot de fiets!!
www.biketrend.nl
www.x-style.nl
Kom is langs bij Biketrend in Haarlem, het is een Dealer die speciaal is gericht op de Freeride richting met bikes, natuurlijk is het ook een KONA-dealer en kunnen je alle info geven over de Stinky maar ook over garanties met betrekking tot de fiets!!
www.biketrend.nl
www.x-style.nl
Joee,
Voor de mensen die nog geïntreseerd zijn in een ;
Kona Stab Primo 2004 + rear shock,
Ik kan er aan 2 geraken waar maar een paar keer mee gereden is geweest
door 2 dames .
Het betreft een Small / of / een Medium frame.
Prijs per frame : 1399 ,-€
En geloof me,dat is niet veel !
Hier een foto :
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=336952
Greetz ,
-camou-
PS.: laat maar iets weten op men email-adres als je geïntreseerd bent !
Voor de mensen die nog geïntreseerd zijn in een ;
Kona Stab Primo 2004 + rear shock,
Ik kan er aan 2 geraken waar maar een paar keer mee gereden is geweest
door 2 dames .
Het betreft een Small / of / een Medium frame.
Prijs per frame : 1399 ,-€
En geloof me,dat is niet veel !
Hier een foto :
Greetz ,
-camou-
PS.: laat maar iets weten op men email-adres als je geïntreseerd bent !
camouflage schreef:
Hier een foto :
Greetz ,
-camou-
Ze hebben uwe foto eraf gesmeten ::)