[quote="D"n Helle"]
[
Drooze @ DirtE19 schreef:
ik kan me wel ff inleven in het slotjes gedoe van de laatste dagen...
er werd niet gescholden of zo. ok er werd een beetje dialect geluld, maar niet eens veel. da"s toch geen reden om een topic te sluiten? het liep helemaal niet uit de hand of zo.
en dan het topic waarin ik zeg dat je beter met een V-brake kan gaan streeten... je hoeft het niet met me eens te zijn... maar iedereen mag toch zijn opinie geven? ik gaf de mijne, ik wil de opinie van de rest ook wel horen, ook al is dat de mijne niet.
maar dan komt er een moderator, ziet een topic waar niet iedereen eensgezind is, en de boel wordt gesloten...
het was een beetje een verhitte discutie, ok, maar het was interessant, en het liep zeker niet uit de hand...
ik vind het jammer.
en het is zeker niet een aanval op één bepaalde moderator, maar eerder een in vraag stelling van de algemene sfeer hier...
Die verhitte discussie van jou vond ik eerder het opdringen van jouw mening waar meerdere mensen maar genoeg mee moesten doen. Opvallend genoeg ging het 1 1/2 pagina goed, daarna na een poging een mening op te dringen zijn nog eens 1 1/2 pagina erbij gekomen omdat je zo nodig een mening wil verdedigen.
[
camouflage schreef:
Het gaat me niet over de slotjes d"n helle , want ik geef in dat opzicht de moderator gelijk .
Het gaat me om de onzinnige priet-praat , die niets met de topic te maken heeft , dat de laatste tijd gepost wordt .
En das wel storend .
Zeker als het een interresant topic blijkt te zijn .
Ik doel voornamelijk op de mensen , die de slotjes veroorzaken .
Je bedoelt dus de onzinnige dialect uitwisselingen tussen bepaalde personen? Als je dat nou via een mail liet weten en niet via een nieuw topic te openen... tja...
Ik vind die slotjes meer dan terecht, die topics volgde ik net een tijdje omdat ik ze interessant vond, na die "prietpraat" was het niet meer dan logisch dat ze op slot gingen.
Jammer dan.
[/quote]
off topic, jij blijft ook maar knutselen aan die fiets van jou he dnHelle, maar wanneer koop je nu eindelijk eens een fatsoenlijk frame