DH/freeride frame
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een freeride/downhill frame. Het zal wel minimaal een Large moeten zijn. Prijs indicatie zo rond de 300 euro. Zal dus wel een oud beestje worden. Lak beschadigingen geen probleem.
-
- Contacteer:
Re:DH/freeride frame
waarom niet de KHS dh 50 Fetish van deam? 175 eurie. heb je geld over oor een nieuw dempertje...
16 inch beetje klein. Ben zelf bijna 2 meter.
Frame valt wel wat groter uit... maar ik denk dat 16" te klein is, misschien iemand die dat weet hier?
-
- Contacteer:
zeker weten te klein mijn pa is ook bijna 2 meter had dezelfde zelfs een large en die was hem nog te klein!
ik denk dat je het beste naar een geometrie zoeken zoals die van een kona of banshee moet kijken !
in ieder geval zeker een large kopen ! anders heb je er niet veel plezier aan !
succes met het zoeken! ;D
ik denk dat je het beste naar een geometrie zoeken zoals die van een kona of banshee moet kijken !
in ieder geval zeker een large kopen ! anders heb je er niet veel plezier aan !
succes met het zoeken! ;D
Beste,
ik heb nog een Nicolai Bass DH van 2001 staan. Het is een L en ik ben zelf 1m90 het frame is echt ruim en comfortabel...
Er is erg weinig mee gereden en hij heeft beperkt lakschade. Bike is voor de rest in nieuwstaat, geen gekraak en rijdt als een droom...
Uiteraard kan ik voor dit prachtexemplaar niet rond de 300 Euro verlangen maar dat zal iets meer moeten zijn. Kleur is mat zwart en blinkend zwart achterbrug. Stickers rood. Eventueel ook met Marzo monster te hebben. Indien interesse doe een aannemelijk bod!
Mail: philipboddez@hotmail.com
Greetz
ik heb nog een Nicolai Bass DH van 2001 staan. Het is een L en ik ben zelf 1m90 het frame is echt ruim en comfortabel...
Er is erg weinig mee gereden en hij heeft beperkt lakschade. Bike is voor de rest in nieuwstaat, geen gekraak en rijdt als een droom...
Uiteraard kan ik voor dit prachtexemplaar niet rond de 300 Euro verlangen maar dat zal iets meer moeten zijn. Kleur is mat zwart en blinkend zwart achterbrug. Stickers rood. Eventueel ook met Marzo monster te hebben. Indien interesse doe een aannemelijk bod!
Mail: philipboddez@hotmail.com
Greetz
Die nicolai van phill is echt wel nog een zeer goed frame goeie optie voor weinig geld
Ik ben voorzien.
De Nicolai had ik al een tijdje geleden voorbij zien komen. Erg mooi frame. Ik heb zitten twijfelen.
De Nicolai had ik al een tijdje geleden voorbij zien komen. Erg mooi frame. Ik heb zitten twijfelen.