Welk is de interessantste bike beurs?
Moderator:Beheerders
Ik ben van plan om dit jaar eens een bike beurs mee te pikken. De Expo Velo Sport op de Heizel lijkt mij echter niet echt interessant.
Welke beurs is dat wel? Ik bedoel waar kan ik de mooiste nieuwe spullen zien en eventueel nog genieten van demonstraties. Zoiets als een parcours waar wat geshowed wordt.
Welke beurs is dat wel? Ik bedoel waar kan ik de mooiste nieuwe spullen zien en eventueel nog genieten van demonstraties. Zoiets als een parcours waar wat geshowed wordt.
Re:Welk is de interessantste bike beurs?
bike motion vind ik een hele coole beurs ben er nu 2 keer geweest is erg gezellig en er zijn veel mooie spullen voor eigenlijk alle soorten bikers.
Binnen de Neerlands grenzen is de leukste beus Bike Motion. Zelf kom ik net terug van een paar dagen Eurobike te Friedrichshafen, dè beurs in Europa op fietsgebied.
Gary Fisher (himself) was aanwezig, alsook Tom Ritchy en Florian Wiesmann. We hebben ons weer prima vermaakt !
Gary Fisher (himself) was aanwezig, alsook Tom Ritchy en Florian Wiesmann. We hebben ons weer prima vermaakt !
Hubert ! schreef:
Mr. Shimano was ook van de partij. Ik zag hem ingesprek met Gary Fisher.
Voor de beste beurs in Nederland zou ik ook Bike motion zeggen. Wil je bijna alles zien dan zul je toch naar Friedrichshafen moeten. De beurs is ongeveer 10x groter als bikemotion.
is er geen binnenkort in Parijs?
De leukste is de Roc d"Azur.
Demos, zelf rijden, proefrijden, wijn, zon...
Het meeste zal wel staan in Friedrichshafen (ik mis de modeshow nooit).
In Nederland BikeMotion,. hoewel je er geen dingen tegen zult komen die niet op het www hebben gestaan (behalve je vriendjes misschien).
Demos, zelf rijden, proefrijden, wijn, zon...
Het meeste zal wel staan in Friedrichshafen (ik mis de modeshow nooit).
In Nederland BikeMotion,. hoewel je er geen dingen tegen zult komen die niet op het www hebben gestaan (behalve je vriendjes misschien).
Eens met Pino, de leukste is tijdens de Roc d"Azur te Frejus.
-
INTERBIKE IN VEGAS!
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
IFMA in Köln!!!
is een MUST!
is een MUST!