Simon ,zijn pa, en ik zijn naar winterberg vertrokken op 29oktober rond 3uur zijn daar rond +-6uur zoiets aangekomen, zijn dan eerst nog naar het bikepark gegaan om te gaan vragen of we de bikes al niet konden huren op de dag ervoor zodat we zeker waren dat we dh bikes hadden.Dit was echter niet mogelijk .De man van de verhuur zei dat we heel vroeg daar moesten zijn en dat we dan een dh bike hadden.Dan rondt 7uur zijn we alle spullen gaan uitladen op de hotelkamer en dan lekker gaan smullen van het eten uit het hotel(central-hotel).Na het eten zijn we dan effe gaan kijken in de winkelstraat .Dan rond half 9 ongeveer waren we terug op de kamer nog wat tv gekeken ,foldertjes gelezen.En rond kwart na negen dan gaan slapen om er vroeg uit te kunnen.30oktober:opstaan om 7uur dan ontwaken ;D .Simon en ik hebben ons toen klaargemaakt om te vertrekken naar bikepark.rondt 7.50waren we aan het bikestation voor het bikeverhuur (ja vroeger als gewoonlijk maar die man was al daar en deed dus vroeger open)Dan vroegen wij zo ja wij willen 2kona stabs huren maar de man v/het verhuur zei dat dit niet ging.We moesten hardtails nemen(maat smalls :-[) volgens hem maar toen zeiden we dus dat we al gereserveerd hadden op voorhand en toen heeft de man gebeld naar een andere kerel en toen was het in orde.We mochten dus toch uiteindelijk met de dh bikes rijden

. Alleen wisten we niet op voorhand dat alle bikes bijna small waren dus heb ik toch met een small moeten rijden .Simon had nog een beetje meer geluk met een medium maar die was ook veel te klein voor ons.Maar uiteindelijk hebben we ons toch super geamuseerd

hebben dus kunnen biken van 8tot18h.Hebben wel onderweg tijdens het biken nog wat stukken gehad(the joker:1spaak uit wiel,Simon:1spaak uit zijn wiel +zadelklem kapot)Alleen zadelklem hebben ze moeten maken dus alles viel nog heel goed mee.Waren ook heel veel bikers daar.Was wel fijn want de liften gingen wel rap

Dan na het biken hebben we ons omgekleed en zijn dan pizza gaan eten

(Die was ook echt lekker-pizzaria colleseum)Na het eten zijn we dan naar huis gegaan en toen zat ons super weekend erop