Fixie: ERG slecht plan?
Moderators:JJ, Beheerders
Tja, bij de LBS ligt een 16t Surly track cog plus lockring. En er is nog een kaal stukje draad aan de linkerkant van m'n ENO. Het vraagt er gewoon om....
Of loop ik nu te hard van stapel?
Of loop ik nu te hard van stapel?
On- / offroad ?
Rij zelf met een fixie op de weg, is apart, je moet het gedaan hebben voor je het begrijpt
Ik vind het leuk!
Offroad nog nooit geprobeerd, niet van plan ook. Pendalen malen door en zullen in ongelukkig geplaatste bochten de grond raken. Even je achterwiel ergens overheen zetten vraagt ook veeeel training.
Er zijn er die het doen, in NL minstens twee .......
Rij zelf met een fixie op de weg, is apart, je moet het gedaan hebben voor je het begrijpt

Offroad nog nooit geprobeerd, niet van plan ook. Pendalen malen door en zullen in ongelukkig geplaatste bochten de grond raken. Even je achterwiel ergens overheen zetten vraagt ook veeeel training.
Er zijn er die het doen, in NL minstens twee .......
Al voor ik je bericht las, wist ik al dat ik zou schrijven "Je slaat door Eric!".
Maar zet hem er vooral op. Sommige freewheels schijnen nog weleens te desintegreren tijdens een rit, een fixed kransje om op thuis te komen is dan wel praktisch.
Hebben dat kransje en die lockring beiden de juiste schroefdraad?
Maar zet hem er vooral op. Sommige freewheels schijnen nog weleens te desintegreren tijdens een rit, een fixed kransje om op thuis te komen is dan wel praktisch.
Hebben dat kransje en die lockring beiden de juiste schroefdraad?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
QBP doet geen White.
Er zijn er genoeg die fixed off road rijden, maar wat Hubert al zei, het is echt super geconcentreerd rijden anders ga je zo over de bars.. En dat doet meestal zeer
Er zijn er genoeg die fixed off road rijden, maar wat Hubert al zei, het is echt super geconcentreerd rijden anders ga je zo over de bars.. En dat doet meestal zeer

Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Leuk om ff inspiratie op te doen: http://www.keirinberlin.de/Keirin_Home.html
Lijkt me wel wat, Keirin cyclocrosser
Lijkt me wel wat, Keirin cyclocrosser

Ben zijn fixie
Om jullie dan even lekker te maken.....
Ben kwam zaterdag ff langs, en het moet gezegt worden het ding is vet

Re: Ben zijn fixie
Had je anders verwacht van Bling Bling Benny?!TomG schreef:Om jullie dan even lekker te maken.....