Raid d'Haute fagnes

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gène
Raid d'Haute fagnes

Bericht door Gène » ma jun 19, 2006 9:51 pm

Gisteren heb ik deze marathon gereden. Hij werd gewonnen door Bas Peters. Naast Bas waren ook Elsbeth Vink en Laura Turpijn aanwezig. Ook een oudgediende liet van zich zien: Bas van Dooren.

Alle hebben een mooie uitslag gereden. Deze is te vinden op www.ebbt.be.

Hebben, naast mezelf, nog meer Dp-ers deze mooie tocht gereden? Zo niet, mag ik hem dan bij deze aanraden. Deze tocht heb ik drie keer gereden. Toen was hij nog 85 km. Nu was hij verlengd na een 105 km met 2200 positieve hoogtemeters. De route liep over enkele hele mooie typische ardenne paadjes, Baraque Michel en de Haute Fagnes. Veel technische afdalingen en lekkere stijle klimmetjes. Het weer was uitstekend en het parcours lag er vrijwel droog bij.

Bas was in 4 en half uur en wat minuutjes rijp voor de douche. Ik was klaar in 6:03.

Zoals gezegd een absolute aanrader voor de diesels onder ons.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

tank24

Bericht door tank24 » do jun 22, 2006 6:11 pm

105 km :? das 100 te veel :)

Rob G

Bericht door Rob G » do jun 22, 2006 6:33 pm

Ik heb em ook gedaan. Mijn tijd was 5:55 en een paar seconden. Ondanks dat ik verschrikkelijk slecht aan het rijden was en geen enkele km echt lekker heb gereden toch hard geweest voor mezelf en de 105 uitgereden, dit in tegenstelling tot veel mensen die af en toe een afslag van de 65 meepakten...

Zeker te weten de mooiste en zwaarste marathon in de benelux! Mooie afdalingen en bijbehorende steile klimmen.

Gène

Bericht door Gène » vr jun 23, 2006 12:52 pm

De zwaarste moet nog komen. In Verviers wordt het BK marathon gereden. 4000 + hoogste meters op 120 km. Vergeet niet dat in de Raid een makkelijk midden stuk zat met perfecte paden.

mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Plaats reactie