Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
Newbie - Berichten:235
Uitverkoop megabike
Bericht
door Newbie » di aug 08, 2006 9:42 am
Kreeg een foldertje in de bus van het volgende:
http://www.megabike.nl/
Denk dat je het voor de fietsen niet hoeft te doen maar misschien voor onderdelen of kleding?
Ik dacht ik deel het in ieder geval even!
-
sneeuwpop
Bericht
door sneeuwpop » di aug 08, 2006 9:58 am
Ben zaterdag toch in utrecht, dus denk dat ik wel even ga kijken. Maar iemand een idee wat ze zoal verkopen?
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
lc4
Bericht
door lc4 » di aug 08, 2006 10:33 am
sneeuwpop schreef:Ben zaterdag toch in utrecht, dus denk dat ik wel even ga kijken. Maar iemand een idee wat ze zoal verkopen?
Van 10 t/m 13 augustus zal Utrecht tijdelijk veranderen in het Mekka van de fietsliefhebber. Op deze data zullen de Jaarbeurshallen tot aan de nok toe gevuld zijn met meer dan 50.000 fietsen, overvolle rekken kleding en accessoires! ...“Tijdens deze 4 dagen kunnen consumenten de allergrootste collectie fietsen, kleding en accessoires van werkelijk alle topmerken bewonderen en zelfs aanschaffen tegen nog nooit vertoonde stuntprijzen”. ... Ben je dus op zoek naar een goede tourfiets, mountainbike, racer of kinderfiets tegen de allerlaagst mogelijke prijs?
Staat gewoon op de site...
-
JanR - Berichten:11
Bericht
door JanR » di aug 08, 2006 2:23 pm
Ik ben beniuwed of je een beetje fiets kunt kopen daar.
Ik ben al een paar keer bij MB naar binnen geweest en sla nu niet bepaald achterover van wat ze aanbieden.
Maar als je voor schoenen en spd'tjes en kleding gaat zal het best goed te doen zijn.
there's no limit like no limt...
-
sneeuwpop
Bericht
door sneeuwpop » di aug 08, 2006 4:56 pm
@ lc4: Staat dus niet op de site welke merken/types/prijzen. Heb namelijk geen trek in 5000 kyoso-bikes en shimano acera-spul.
Het enige is de "KORTING TOT 60%", je weet alleen niet van wat!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » di aug 08, 2006 4:59 pm
neem nu maar van mij aan dat 99% van de spullen niet interessant is voor de gemiddelde DPer.
dussssss©
-
ELVIS - Berichten:1593
Bericht
door ELVIS » di aug 08, 2006 7:33 pm
hmm in de winkel in den haag staan anders wel Orbea bikies, ook carbon uitvoeringen. En reetfietsen van Orbea en Merida. Je mot er maar van houden.

-
sneeuwpop
Bericht
door sneeuwpop » di aug 08, 2006 8:46 pm
Probeer nou juist m'n reetfiets van ORBEA te verkopen!! (op zich niets mis mee, in tegendeel, maar houd niet echt van lange rechte stukken!!!)
-
ELVIS - Berichten:1593
Bericht
door ELVIS » di aug 08, 2006 10:29 pm
sneeuwpop schreef:Probeer nou juist m'n reetfiets van ORBEA te verkopen!! (op zich niets mis mee, in tegendeel, maar houd niet echt van lange rechte stukken!!!)
oeps

solly !!
(tss wel een mooie reactie !

)
-
free-rider
Bericht
door free-rider » di aug 08, 2006 10:38 pm
heb er gewerkt in rotterdam
allemaal overjarige zooi.
kopen hele partijen op en dan doorverkopen dus je bent gewaarschuwd
in dit geval niet zeuren over garantie enz enz
maar als je in de buurt woont ken je altijd effe kijken
fietsen deed ik heel veel, het werd me werk en me passie.
nu heb ik me werk verloren maar die passie raak ik nooit meer kwijt