Teutoburgerwald

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
didadunlop
Teutoburgerwald

Bericht door didadunlop » do okt 19, 2006 10:35 am

De naam teutoburgerwald is al een paar keer gevallen als mogelijke SStrip (hmmmmm SS en teutoburgerwald klikt wel verdacht).

Nu staat er in de fiets van november een verslagje van een mtb gebied in het teutoburgerwald. Misschien een leuke basis voor een mooie roadtrip?

volgende link op MTB.nl: http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=25716
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

TF

Bericht door TF » do okt 19, 2006 10:52 am

Die leuke basis voor een mooie roadtrip die staat op je pa's oprijlaan Dida!

Ik heb nog steeds zin in een Teutotour dus ik hou me aanbevolen.
If you're a gangster... what are you doing in show business?

didadunlop

Bericht door didadunlop » do okt 19, 2006 11:05 am

hahahaha daar zat ik ook al aan te denken. Moet ik alleen nog even wachten tot het roofrack is gemonteerd want we willen natuurlijk geen vieze wielen op het hoogpolig tapijt..:D

Maar Toby, ik heb hier nog een mooie zilverkleurige pretstaaf liggen die volgens mij van jou is. Wil je die snel terug of kan dat wachten tot het NKSS?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

dader

Bericht door dader » do okt 19, 2006 1:00 pm

didadunlop schreef:Maar Toby, ik heb hier nog een mooie zilverkleurige pretstaaf liggen die volgens mij van jou is.
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?

Peter V

Bericht door Peter V » do okt 19, 2006 1:27 pm

Teutoburgerwald, lijkt mij ook wel leuk. Zelf weet ik (denk ik) nog wel een rondje van +/- 32 km, lijkt niet veel, maar de meeste van ons groepje (onregelmatige fietsers, maar wel sportief) vinden het meestal zat genoeg. Start en Finish in Horstel met een aantal stijle klimmen. Zwaarte ligt in het eerste deel van de route en ik zou denk ik 32-18/17 steken met 26" wielen. Zelf het lef nog niet gehad daar op een singlespeed te rijden.

Scaluner

Bericht door Scaluner » do okt 19, 2006 4:35 pm

Van wat ik tot nu toe gelezen hebt klinkt het wel aantrekkelijk, lijkt me meer iets voor een weekend ipv een dag. Misschien van het voorjaar rond Koninginnedag (valt in 2007 op maandag geloof ik...).

dré

Bericht door dré » do okt 19, 2006 4:41 pm

dader schreef:
didadunlop schreef:Maar Toby, ik heb hier nog een mooie zilverkleurige pretstaaf liggen die volgens mij van jou is.
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
toch niet fietsen zonder zadel mag ik hopen......

TF

Bericht door TF » do okt 19, 2006 5:20 pm

Sjees jongens toch, het zilverkleurige apparaat betreft een fietspomp

Ga jullie schamen ofzo! Viespeuken

Ja Dida bewaar maar tot NKSS dan kunnen we Dader en Dre er een draai mee om hun oren geven!
If you're a gangster... what are you doing in show business?

Plaats reactie