jumps
Moderator:Beheerders
huy!
eerste nieuw onderwerp, dus zal mezelf even voorstellen
Ik ben Jan en ben van het Geelse, ben vooral bezig met moutain bike,bmx en ik ben mij een dirt fiets aan het zoeken. Verder studeer ik biologie in diepenbeek en hou me bezig met het houden en kweken van vogels Cool
Nu ben ik bezig met een klein parcour aan te leggen, daarvoor had ik jumps die een week of twee bleven staan en dan verkloot waren.
Hoe maak ik een jump stevig opdat ze wat langer zou recht blijven en niet elke keer ik er over rij een paar centimeter ingedrukt wordt?
en hoe zit in hemels naam een pompbocht in elkaar?
yeet
eerste nieuw onderwerp, dus zal mezelf even voorstellen
Ik ben Jan en ben van het Geelse, ben vooral bezig met moutain bike,bmx en ik ben mij een dirt fiets aan het zoeken. Verder studeer ik biologie in diepenbeek en hou me bezig met het houden en kweken van vogels Cool
Nu ben ik bezig met een klein parcour aan te leggen, daarvoor had ik jumps die een week of twee bleven staan en dan verkloot waren.
Hoe maak ik een jump stevig opdat ze wat langer zou recht blijven en niet elke keer ik er over rij een paar centimeter ingedrukt wordt?
en hoe zit in hemels naam een pompbocht in elkaar?
yeet
fear not, it makes us men
gewoon de vorm van de ramp van boomstammen maken of takken (scheeld heel veen graaf werk en zakt niet in )daarna modder er overheen en aanstampen daarna wat gras en planten er overheengooien(tegen het inzakken
) en dan nog een laag modder en het nog eens aanstampen
en als het zacht zand(modder) is er water overheen gooien

Laatst gewijzigd door hallobike op za jul 14, 2007 11:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
wat bedoel je daarmee??hallobike schreef:gewoon de vorm van de ramp van boomstammen maken of takken (scheeld heel veen graaf werk en zakt niet in )daarna modder er overheen en aanstampen daarna wat gras en planten er overheengooien(tegen het inzakken) en dan nog een laag modder en het nog eens aanstampen