piranha carbon frames België?
Moderator:Beheerders
Weet iemand iets over de Belgische Piranha frames? Ik vond ze altijd erg mooi. Zou er wel één in mijn maat willen hebben.
hier is er eentje die nog een Pirana heeft
Maar ik denk niet dat ze nog gemaakt worden, en tweedehands zal ook wel bijna onbestaande zijn.
Maar ik denk niet dat ze nog gemaakt worden, en tweedehands zal ook wel bijna onbestaande zijn.
Vroeger zat ik in een club waar één van de competitierijders ook in het team met Paulissen zat. De fiets ging heel goed maar hij was volledig 'onwheelybaar', hoe lang en veel je ook probeerde die dingen waren niet in de lucht te houden...
Het zwakke punt bij zijn frame was de bottombracket, die heeft er een paar keer onderuit gelegen bij een springpartij. Hij werd er dan later weer mooi aangeplakt met een paar lappen vezels en wat hars, tot het hield.
Laatste keer dat ik het frame zag lag het bij de bike shop om opgebouwd te worden voor een vriend van hem. Dit is een klein jaar geleden geloof ik.
greetz
bettes
Het zwakke punt bij zijn frame was de bottombracket, die heeft er een paar keer onderuit gelegen bij een springpartij. Hij werd er dan later weer mooi aangeplakt met een paar lappen vezels en wat hars, tot het hield.
Laatste keer dat ik het frame zag lag het bij de bike shop om opgebouwd te worden voor een vriend van hem. Dit is een klein jaar geleden geloof ik.
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-