Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.
Moderator:Beheerders
-
greenie
wij zoeken: trail die de moeite is, van wie?
Bericht
door greenie » za jan 12, 2008 9:51 pm
Yeee!
tijdens een dwaaltocht op deze trail gestoten:
Zo zie je ook eens de 2 broertjes naast elkaar.
Verschillen:
-24" 3.0 ~ 26" 2.5
-USD Polygon ~ DC Marzocchi
-Hope ~ Formula
-Gele UMF ~ Zwarte UMF
Rest is hetzelfde normaalgezien.
Er is dus nu geen mogelijk om te rijden -'kleine' wateroverlast- en in de zomer zouden we graag frequent eens een kijkje gaan nemen. We willen eigenlijk alles weer deftig maken en herstellen + vuilbakken plaatsen. Ongelooflijk hoeveel vuiligheid daar op grond ligt. Wel raar dat die lines zo verlaten lijken. Bijna geen bandensporen meer en alles is al begroeid enzo.
Mvg.
EDIT: foto's sucken inderdaad nogal wat, maar das omdat het met een gsm getrokken is.
edit2: titel aangepast om onnodige discussies te vermijden.
Laatst gewijzigd door
greenie op za jan 12, 2008 11:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mtberdaan - Berichten:299
Bericht
door mtberdaan » za jan 12, 2008 10:01 pm
ja en waar is het dan

-
bestbiker - Berichten:209
Bericht
door bestbiker » za jan 12, 2008 10:52 pm
`zijn de bouwers van deze trails vast blij mee, dat jullie op deze manier hun spot aan de weide wereld presenteren. probeer de volgende keer eerst eens te achterhalen wie de bouwers zijn en of ze wel willen dat de spot bekend wordt. als het mijn trails waren had ik het jullie in iedergeval niet in dank afgenomen.
-
greenie
Bericht
door greenie » za jan 12, 2008 11:01 pm
wij hebben er niet op gereden
ze staan hier om de mogelijk bouwers te leren kennen + ze zien er zo slecht uit dat ze blijkbaar al lang leeg staan. ik zou graag de bouwers verderhelpen met het groots maken van die trail.
daarom staat ook nergens de plaats vermeld en die zal ik ook niet zeggen.
wij willen dus juist weten wie er die gebouwd heeft. :/
ik kan toch moeilijk zeggen 'hey we hebben een trail gevonden met als locatie xxxxx dicht bij xxxxx, wie heeft die gebouwd?'
wie de foto's herkend, is er al geweest, dus weet ie ze ook zijn. dan zie ik het probleem niet, waarom mag ik die foto's hier niet plaatsen?
-
Jean-Pierre
Bericht
door Jean-Pierre » zo jan 13, 2008 10:22 am
Je kunt het het beste wel zeggen, want dan kunnen er meer mensen over een tijdje helpen. Want ik ben namelijk ook erg geinteresseert. En het ziet er naar mijn mening erg verlaten uit dus het is het zeker waard om er aan te beginnen in het voorjaar ofzo.
Groeten,
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
khardak
Bericht
door khardak » zo jan 13, 2008 7:19 pm
ben het eens met bmx boy hierboven.
-
crazy canuck - Berichten:282
-
Contacteer:
Bericht
door crazy canuck » ma jan 14, 2008 5:54 pm
ik weet waar die liggen en "van wie ze zijn", maar ik hoorde zaterdag ( 12-01 ) dat ze er terug aan gingen werken. ik weet niet of ze er zondag iets aan gedaan hebben maar ik heb die persoon niet gezien zondag dus waarschijnlijk is eraan gewerkt. ik weet niet wat jullie kunnen maar die jumps liggen nu heel klein omdat ze helemaal afgeregend zijn. en als die mannen er terug aan werken zullen ze terug groot genoeg liggen. maarja tis maar dat je het weet, ik ken jullie niet. ik zeg het maar. ik kan je wel zeggen dat je moet scheppen om op die jumps te rijden. ik wil maar zeggen dat ze het niet graag zullen hebben dat je er constant komt en er niets aan zou doen. maar dat begrijp je wel denk ik na wat ik hier al gelezen heb. ze houden het wel liever een beetje geheim denk ik.....
grts
-
Jean-Pierre
Bericht
door Jean-Pierre » ma jan 14, 2008 6:32 pm
crazy canuck schreef:ik weet waar die liggen en "van wie ze zijn", maar ik hoorde zaterdag ( 12-01 ) dat ze er terug aan gingen werken. ik weet niet of ze er zondag iets aan gedaan hebben maar ik heb die persoon niet gezien zondag dus waarschijnlijk is eraan gewerkt. ik weet niet wat jullie kunnen maar die jumps liggen nu heel klein omdat ze helemaal afgeregend zijn. en als die mannen er terug aan werken zullen ze terug groot genoeg liggen. maarja tis maar dat je het weet, ik ken jullie niet. ik zeg het maar. ik kan je wel zeggen dat je moet scheppen om op die jumps te rijden. ik wil maar zeggen dat ze het niet graag zullen hebben dat je er constant komt en er niets aan zou doen. maar dat begrijp je wel denk ik na wat ik hier al gelezen heb. ze houden het wel liever een beetje geheim denk ik.....
grts
Ik snap jou helemaal, maar als je op een of andere manier contact met die gaste kan krijgen of een keer gaat kijken en dan hope dat hun er ook zijn. Dan kun je misschien plannen maken ? Want deze trails zijn echt aantrekkelijk! Maar waar?
En het klopt wat je zegt : dat is je er niet in moet gaan grave want je weet neit wat de 'eigenaren' er mee willen doen. Maar de meeste bikers hier op DP zijn sociaal en fucken niet met elkaar, door zomaar even die trails te verbouwen. En het zou wel mooi zijn als de plaats naam bekend werd gemaakt omdat er dan weer een trail bij is in NL. Ik moet zeggen begin wel te merken dat er steeds meer komen ! en dat is heel mooi. SDG is nu in DEN HAAG bezig, voorjaar ongeveer rij klaar. Maar back to the point maak dan in ieder geval de plaats bekend...
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
BiKeRbOi
-
Contacteer:
Bericht
door BiKeRbOi » ma jan 14, 2008 7:42 pm
Stillridingbmx schreef:crazy canuck schreef:ik weet waar die liggen en "van wie ze zijn", maar ik hoorde zaterdag ( 12-01 ) dat ze er terug aan gingen werken. ik weet niet of ze er zondag iets aan gedaan hebben maar ik heb die persoon niet gezien zondag dus waarschijnlijk is eraan gewerkt. ik weet niet wat jullie kunnen maar die jumps liggen nu heel klein omdat ze helemaal afgeregend zijn. en als die mannen er terug aan werken zullen ze terug groot genoeg liggen. maarja tis maar dat je het weet, ik ken jullie niet. ik zeg het maar. ik kan je wel zeggen dat je moet scheppen om op die jumps te rijden. ik wil maar zeggen dat ze het niet graag zullen hebben dat je er constant komt en er niets aan zou doen. maar dat begrijp je wel denk ik na wat ik hier al gelezen heb. ze houden het wel liever een beetje geheim denk ik.....
grts
Ik snap jou helemaal, maar als je op een of andere manier contact met die gaste kan krijgen of een keer gaat kijken en dan hope dat hun er ook zijn. Dan kun je misschien plannen maken ? Want deze trails zijn echt aantrekkelijk! Maar waar?
En het klopt wat je zegt : dat is je er niet in moet gaan grave want je weet neit wat de 'eigenaren' er mee willen doen. Maar de meeste bikers hier op DP zijn sociaal en fucken niet met elkaar, door zomaar even die trails te verbouwen. En het zou wel mooi zijn als de plaats naam bekend werd gemaakt omdat er dan weer een trail bij is in NL. Ik moet zeggen begin wel te merken dat er steeds meer komen ! en dat is heel mooi. SDG is nu in DEN HAAG bezig, voorjaar ongeveer rij klaar. Maar back to the point maak dan in ieder geval de plaats bekend...
juist als ze zeggen waar het is dan vergroten ze de kans dat ze hun trails kwijt raken, dus ik neem aan dat ze dat niet gaan doen (wat crazy canuck ook zei)
-
TommyGun
Bericht
door TommyGun » ma jan 14, 2008 7:56 pm
BiKeRbOi schreef:Stillridingbmx schreef:crazy canuck schreef:ik weet waar die liggen en "van wie ze zijn", maar ik hoorde zaterdag ( 12-01 ) dat ze er terug aan gingen werken. ik weet niet of ze er zondag iets aan gedaan hebben maar ik heb die persoon niet gezien zondag dus waarschijnlijk is eraan gewerkt. ik weet niet wat jullie kunnen maar die jumps liggen nu heel klein omdat ze helemaal afgeregend zijn. en als die mannen er terug aan werken zullen ze terug groot genoeg liggen. maarja tis maar dat je het weet, ik ken jullie niet. ik zeg het maar. ik kan je wel zeggen dat je moet scheppen om op die jumps te rijden. ik wil maar zeggen dat ze het niet graag zullen hebben dat je er constant komt en er niets aan zou doen. maar dat begrijp je wel denk ik na wat ik hier al gelezen heb. ze houden het wel liever een beetje geheim denk ik.....
grts
juist als ze zeggen waar het is dan vergroten ze de kans dat ze hun trails kwijt raken, dus ik neem aan dat ze dat niet gaan doen (wat crazy canuck ook zei)
Dan komt de grote Boswachterkabouter met zijn zeven mijls laarzen die ff de grond door tweeën split! echt bullshit dit! Was er maar zo'n trail hier in de buurt had ik gister nog een dirtbike gehaald. Ach jah waar maak je druk om, hoor ik de mensen denken gewoon omdat iedereen, hier wel over die prachtige trail zou willen vliegen weet je hoe cool me dat lijkt!
Zat vorig jaar al te denken aan een dirtbikeje en baantje hier, had al foto's gemaakt. Opzich wel interresant dat hier mensen zijn die graag willen delen

No pain, no gain
Don't feed the Trolls
-
greenie
Bericht
door greenie » ma jan 14, 2008 8:15 pm
heb crazy canuck een pm gestuurd.
als het aan mij ligt hou ik liever de locatie onbekend.
de kans dat ik de bouwers ken zit er misschien wel in en da locatie verklappen zal dan volledig in hun hand liggen.
@ crazy canuck:
tuurlijk zouden we meegraven!
ik had zelf al gepland van daar een vuilbak of 2 te zetten, als je ziet wat voor stort het daar nu is

-
greenie
Bericht
door greenie » ma jan 14, 2008 8:25 pm
bouwers gevonden.