Freeriden omgeving nijmegen
Moderator:Beheerders
Nijmegen en omstreken kent vele mooie bossen met leuke afdalingen.
Nu zie ik af en toe wel is mensen met een dirt/freeride bike de bossen inschieten.
Maar zijn er meerdere mensen die wel een keer willen gaan biken in de bossen daar en een soort van meeting te houden.
Groepje freeriders lekker dagje rijden daar, verder niks speciaals erbij?
Interesses mogen hier altijd gepost worden.
Nu zie ik af en toe wel is mensen met een dirt/freeride bike de bossen inschieten.
Maar zijn er meerdere mensen die wel een keer willen gaan biken in de bossen daar en een soort van meeting te houden.
Groepje freeriders lekker dagje rijden daar, verder niks speciaals erbij?
Interesses mogen hier altijd gepost worden.
Laatst gewijzigd door Timmos op di okt 07, 2008 5:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
Avast een waarschuwing.
Grote gedeelten van die bossen zijn off limits (zwaar beschermd natuurgebied) voor fietsers en er wordt gecontroleerd. Dus kijk eerst even waar je iets zou kunnen voordat je tegen fikse boetes oploopt.
Grote gedeelten van die bossen zijn off limits (zwaar beschermd natuurgebied) voor fietsers en er wordt gecontroleerd. Dus kijk eerst even waar je iets zou kunnen voordat je tegen fikse boetes oploopt.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Wordt er nog wel eens aan freeride gedaan in Nijmegen? Ik heb weer eens wat tijd om te fietsen en wil wil wel eens wat bij leren kwa techniek
Iemand zin/tijd om een keer te meeten met een groepje ofzo? Ik studeer, dus ik kan ook vaak doordeweeks, natuurlijk ook in de weekenden. Heb ook soms beschikking over een auto waar wel een paar fietsen op/in kunnen. Zouden we bijvoorbeeld keer naar Kranenburg kunnnen rijden ofzo

Iemand zin/tijd om een keer te meeten met een groepje ofzo? Ik studeer, dus ik kan ook vaak doordeweeks, natuurlijk ook in de weekenden. Heb ook soms beschikking over een auto waar wel een paar fietsen op/in kunnen. Zouden we bijvoorbeeld keer naar Kranenburg kunnnen rijden ofzo

-