jow,
heb me bmx wieletje gevonden, maar ben nu opzoek naar een magura hs33 achterrem. compleet met hendel. mag ook een andere hydraulische velgrem zijn. ik zoek alleen de achterrem! ik ga er eentje op mijn bmx knutselen. laat me wat weten als je een hebt!!
grtz
gezocht, magura hs33 of andere hydraulische velgrem!
Moderator:Beheerders
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
- mr.Monster
ik zal hem even een pmetje sturen.
maar ik heb net nog wat nieuwe info gekregen. ik wil een hydraulische rem op me bmx fixe omdat ie super slecht remt. dit kan komen omdat er een gepowdercoat achterwiel inzit. dus ik heb een nieuw gekocht (khe die hure naaf met sun big city velg) gaat al een stuk beter, maar nu hoor ik van koolstop remblokken, zijn die echt beter dan gewone?
grtz
maar ik heb net nog wat nieuwe info gekregen. ik wil een hydraulische rem op me bmx fixe omdat ie super slecht remt. dit kan komen omdat er een gepowdercoat achterwiel inzit. dus ik heb een nieuw gekocht (khe die hure naaf met sun big city velg) gaat al een stuk beter, maar nu hoor ik van koolstop remblokken, zijn die echt beter dan gewone?
grtz
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
- cyberhawk
- Contacteer:
je kan met behulp van adapters magura blokken op v-brakes zetten
www.tartybikes.co.uk .. maar dat verbeterd de rem druk niet ..
dees > http://www.tartybikes.co.uk/product.php ... egory_id=5
wel zullen ze beter gaan remme ..tot een bepaalde hoogte..
je hebt ook doorzichtige.. (spanish fly of zoiets..?) die remme helemaal gestoord..
zeker op gladde velgen..
ik zou ook eerst goedkope oplossingen bedenken voor je gelijk andere remme koopt..
want maguras met standaard zwarte blokken vind ik ook niet super..
maar zowiezo beter als v-brakes..
www.tartybikes.co.uk .. maar dat verbeterd de rem druk niet ..
dees > http://www.tartybikes.co.uk/product.php ... egory_id=5
wel zullen ze beter gaan remme ..tot een bepaalde hoogte..
je hebt ook doorzichtige.. (spanish fly of zoiets..?) die remme helemaal gestoord..
zeker op gladde velgen..
ik zou ook eerst goedkope oplossingen bedenken voor je gelijk andere remme koopt..
want maguras met standaard zwarte blokken vind ik ook niet super..
maar zowiezo beter als v-brakes..