26 - 10 sprocket gezocht
Moderator:Beheerders
- driezzz_dirter
ik zoek dus 26 t sprocket (bmx ofzo) voor vooraan, en 10 voor achteraan (tands)
ride and have fun
- driezzz_dirter
voor zit indd met 1 bout vast en een 9T achter is niet mogelijk met alleen een kransje... dat is een complete driver.. ( 10 T volgens mij oom niet) 11 tands is er volgewns mij wel als kransje (welke naaf heb je achter dan)

dit is een 9T DRIVER die zijn er ook in 10 en 11 T enzo maar niet als kransje (past niet)
ik denk trouwens dat jij een freewheel moet hebben hoor maargoed dat weet ik niet zeker als ik niet weet welke naaf je hebt
FREEWHEEL

grtz,(geef ff door welke naaf je hebt dan kan ik je wel helpen

dit is een 9T DRIVER die zijn er ook in 10 en 11 T enzo maar niet als kransje (past niet)
ik denk trouwens dat jij een freewheel moet hebben hoor maargoed dat weet ik niet zeker als ik niet weet welke naaf je hebt
FREEWHEEL

grtz,(geef ff door welke naaf je hebt dan kan ik je wel helpen
- driezzz_dirter
- driezzz_dirter
- driezzz_dirter
30t is nog te groot voor men blk mrkt frameb-dirt schreef:neem een 13 achter en een 30 voor rijd super chill heb ik ook gereden en vond het precies goed voor street trail en in winterberg ook prima![]()
heb nog wel een 30t ody MDS sprocket liggen

ride and have fun
nee joh heb er zelf ook mee gereden op m'n blk mrt JWZdriezzz_dirter schreef:30t is nog te groot voor men blk mrkt frameb-dirt schreef:neem een 13 achter en een 30 voor rijd super chill heb ik ook gereden en vond het precies goed voor street trail en in winterberg ook prima![]()
heb nog wel een 30t ody MDS sprocket liggenanders scuurt het tandblad tegen het frame

- redoutterider
heb je anders geen foto van achternaaf? kunnen we allemaal volgen 

Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/
http://redoutebmx.webs.com/