Vraagje, ik weet alleen niet of het hier moet?
Moderator:Beheerders
Hallo,
Weet iemand een winkel waar je een Kona Shonky frame kan kopen?
En is dit een goede keus?
Alvast bedankt!
Weet iemand een winkel waar je een Kona Shonky frame kan kopen?
En is dit een goede keus?
Alvast bedankt!
Kona Stuff 2008
- dleidelmeijer
- Contacteer:
alles heeft een betere geo dan een stuff, maar die van de shonky is nauwelijks verschillend
je kan beter voor iets (écht) goeds gaan dan voor een kona.
beter een NS, blackmarket, duncon, DMR, atomlab, brooklyn, fire eye, last, eastern26, nox, agent, identiti, eigenlijk bijna álles is beter dan kona.....
je kan beter voor iets (écht) goeds gaan dan voor een kona.
beter een NS, blackmarket, duncon, DMR, atomlab, brooklyn, fire eye, last, eastern26, nox, agent, identiti, eigenlijk bijna álles is beter dan kona.....
- dirty harry
- driezzz_dirter
- dirty harry
oke even voor de duidelijkheid ik heb nog nooit een blkmrkt gehad, oke!driezzz_dirter schreef:blk mrkt hoertjes,
ik heb er 1 gehad, en nu staater een cowan frampje in men garage
http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/R ... 10611.html in de aanbieding ziet er nog goed uit ook;)
oh en ik weet niet of je alle onderdelen over kunt zetten je hebt mischien andere crank nodig meer niet
bikeless zielig he
ja hoor bikerboi is weer terug en begin t gelijk weer te zeiken dat kona gay is
is da nie een kwestie van smaak, hij heeft echter wel een punt, die 2 kona's hebben bijna de zelfde geo.. check maar uit op le site
wat je beter zou kunnen nemen I dunno eh!? beter check je de verkoop forum daar staan ergens nog een paar leuke fietsjes tussen maar ik ben te lui om te zoeken dus dat meot je zelf maar doen
offtopic.. hoe was t in ny trouwens?
is da nie een kwestie van smaak, hij heeft echter wel een punt, die 2 kona's hebben bijna de zelfde geo.. check maar uit op le site
wat je beter zou kunnen nemen I dunno eh!? beter check je de verkoop forum daar staan ergens nog een paar leuke fietsjes tussen maar ik ben te lui om te zoeken dus dat meot je zelf maar doen
offtopic.. hoe was t in ny trouwens?
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
sick! ben 1e geworden bij de AM classnut-case schreef:offtopic.. hoe was t in ny trouwens?
heb gepraat/gereden met aaron ross, adam hauck, carter holland, vincent allard, joe karam, toff, michel plonka, matt jamieson, matt white, en heel veel andere bekenden. iedereen was ook echt fokking chill en veel lol gemaakt met de gasten! vooral tijdens/na de afterparty bij delarosa's bmx shop, dana wouden we naar vincent allards hotel gaan om op het dak te chillen. maar precies bij de halte waar we uit moesten stappen stond de politie ons op te wachten

nyc was sowieso ook echt een vette stad!