Momenteel verblijf ik enkele maanden op Kreta voor een stage voor de opleiding sportmarketing. Een onderdeel hiervan is een onderzoek naar de behoeften van recreatieve en sportieve fietsers in Nederland. Dit omdat de focus van het bedrijf waarbij ik stage loop, vooral op de Nederlandse markt is gevestigd.
Hiervoor vraag ik ongeveer 5 minuten van jullie tijd. Ik heb een enquete opgesteld met daarin vrijwel alleen meerkeuze vragen, dus ben je er zo doorheen!
Het onderzoek bestaat uit 4 delen, nl:
- algemene vragen
- vragen over vakanties
- vragen over fietsvakanties
- vragen over Kreta
Indien je geen ervaring hebt met fietsvakanties of met fietsen op Kreta, vraag ik toch om deze in te vullen. De vragen over Kreta zijn belangrijk om een imago te onderzoeken.
Belangrijk: Als dank worden er prijzen weggeven. Een Skil shimano shirt, maxim voedingspakket en een fietsbon van €25 euro worden aan het eind vergeven. Gegevens die zijn ingevuld worden NIET voor andere doeleinden gebruikt. emailadressen worden uiteindelijk weer verwijderd indien ingevuld.
Om het onderzoek open te houden, is het mogelijk de onderoeksresultaten te ontvangen. Hiervoor is een aparte vraag opgenomen waarbij je een emailadres kunt achterlaten!
Het onderzoek:
http://www.thesistools.com/?qid=86590&ln=ned
Alvast bedankt!!