Gezien op de Bikemotion en ik heb er nog niets over gezien of gelezen in tijdschriften en internet. Ik vind het toch wel het vermelden waard. Een leuke site waarop je erg gemakkelijk een logboek digitaal kan bijhouden en vergelijken met je teammaten. De beheerders van de site zijn daarnaast bezig om het een ander gemakkelijker te maken: zoals het inladen van Polar of GPS bestanden en mobiel bijhouden van je loggevens (blackberry, iPhone).
Misschien wordt het eens tijd voor een Dirty-Pages singlespeed/XC team? Voor degene die wat serieuzer traint dan het wekelijks rondje om de kerk.
mzzl
Gène
Spike Cycling
Moderator:Beheerders
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Nee, SpikeCycling is wat anders. Overigens heb ik buiten een account, er geen connecties mee. Het viel me alleen op tijdens de Bike-Motion en ik vond het raar dat hier nog geen aandacht aan gegeven is.
mzzl
Gène
Nadat ik dit bericht had geplaatst, stuurde de maker van SpikeCycling me een bericht. Het viel hem op dat ik in sommige trainingen geen km-stand opgeef. Ik hem uitgelegd dat ik dan krachttraining in de sportschool, maar wel met gebruik van een hartslagmeter. Hij zou er bij een update rekening mee gaan houden dat mensen ook aan Spinning doen of op een Tacx trainen om de wintermaanden door te komen.
Dat vind ik nou echt meedenken met je doelgroep!
mzzl
Gène
nb: dit is wel het laatste SPAM bericht over SpikeCycling
Dat vind ik nou echt meedenken met je doelgroep!
mzzl
Gène
nb: dit is wel het laatste SPAM bericht over SpikeCycling