29" geared achterwiel

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bettes
29" geared achterwiel

Bericht door bettes » ma okt 04, 2010 6:34 am

Ik ben zaterdag nog eens gaan toeren op de Mary en heb bij een kleine tweakes jump 5 spaaknippels gebroken. Wiel is nu onrijdbaar dus ben ik op zoek naar een vervanging...

Aangezien ik graag eens 1x9 ofzo wil proberen zoek ik dus een geared achterwiel in plaats van mijn SS-wiel met mini-cassettebody.

Mag leuk zijn (stans arch of een crest of zoiets....), maar natuurlijk niet te duur. Hij komt in een budgetbike :D

Greetz
bettes
Laatst gewijzigd door bettes op ma okt 04, 2010 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

merrybike

Bericht door merrybike » ma okt 04, 2010 4:01 pm

tailwhip of motowhip? want een tailwhip op een XC fiets is best knap :angelnot:

bettes

Bericht door bettes » ma okt 04, 2010 4:25 pm

merrybike schreef:tailwhip of motowhip? want een tailwhip op een XC fiets is best knap :angelnot:
Laat ons het een tweaked jumpje noemen... Ik ben geen dirtjumper!

Greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

ott

Bericht door ott » ma okt 04, 2010 7:00 pm

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma okt 04, 2010 7:19 pm

En ik heb misschien nog wel een XT naaf (6 bouts) met mavic X719 erop over. 36 gaats wel te verstaan.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

bettes

Bericht door bettes » di okt 05, 2010 7:27 am

ott schreef:deze gezien? http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
100 is richtprijs :D
die vast as met moeren zie ik niet zitten eigenlijk... Heb een EBB erin voor de makkelijkheid van een snelsluiter achter. Heb je daar nog de holle as liggen ook?

Is die trouwens gespaakt door JJ?

Gewicht van het wiel? XT naaf... Semi velg niet echt een flyweight vrees ik.

Greetz
bettes

ott

Bericht door ott » di okt 05, 2010 8:01 am

bettes schreef:
ott schreef:deze gezien? http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
100 is richtprijs :D
die vast as met moeren zie ik niet zitten eigenlijk... Heb een EBB erin voor de makkelijkheid van een snelsluiter achter. Heb je daar nog de holle as liggen ook?

Is die trouwens gespaakt door JJ?

Gewicht van het wiel? XT naaf... Semi velg niet echt een flyweight vrees ik.

Greetz
bettes
Wiel bij JJ, geen snelspanner hier. Het was toen een goede oplossing voor de track dropout.
Velg is 550 gram zeker geen lichtgewicht. Wel steviger en lichter dan een orgineel mary wiel.
Maar ik las net iets over een budgetbike als je lichtgewicht wil hebben dan zal je moeten investeren.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Plaats reactie