waar demo 2011 kopen?
Moderator:Beheerders
weet er iemand waar je de specialized demo's van 2011 kan kopen?
heb er namelijk 1tje opt oog
grtz
heb er namelijk 1tje opt oog
grtz
-
-
-
-
Zou niet weten waarom je 'm bij een online shop zou willen kopen. Dealers mogen van Specialized geen korting geven op nieuwe bikes. Ik kan 't weten, want heb ruim een jaar bij een Specialized dealer gewerkt. Bij een online shop is service/garantie of oplossen van probleempjes/vragen veel lastiger. Zou lekker naar een winkel gaan waar ze verstand van de spullen die ze verkopen hebben, zoals Stappenbelt in Apeldoorn.
En ja, 't is m'n sponsor, maar daarom vertel ik t niet. Ik kom er al 8 jaar als zeer tevreden klant, de service is echt heel goed bij de Stappenbeltjes.
En ja, 't is m'n sponsor, maar daarom vertel ik t niet. Ik kom er al 8 jaar als zeer tevreden klant, de service is echt heel goed bij de Stappenbeltjes.
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
zou ik ook doen als ik van u was. succes met de koop en ik zal hem volgend jaar wel zien. wa ga je met je SX trail doen. ik zou die bijhouden als ik u was.bryan schreef:haha x'D kan altijd eens bij fietsen winkel Smout horen, heb daar toch een precentjechristoff schreef:ik denk da dat een beetje ver is voor bryan die in belgie woont.
maar tog iedreen bedankt voor de info
[quote="christoff"][quote="bryan"][quote="christoff"]ik denk da dat een beetje ver is voor bryan die in belgie woont.[/quote]
haha x'D kan altijd eens bij fietsen winkel Smout horen, heb daar toch een precentje
[/quote]
zou ik ook doen als ik van u was. succes met de koop en ik zal hem volgend jaar wel zien. wa ga je met je SX trail doen. ik zou die bijhouden als ik u was.[/quote]
die zal ik wss verkopen
(dat gaat hart zeer doen)
maar ga 1st wat sparen, en dan ga ik nog zien of ik er nog zo over denk
haha x'D kan altijd eens bij fietsen winkel Smout horen, heb daar toch een precentje

zou ik ook doen als ik van u was. succes met de koop en ik zal hem volgend jaar wel zien. wa ga je met je SX trail doen. ik zou die bijhouden als ik u was.[/quote]
die zal ik wss verkopen

maar ga 1st wat sparen, en dan ga ik nog zien of ik er nog zo over denk