Cube Stereo Race 2011 - 140mm fully Medium zgan

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
michielsexappeal
Cube Stereo Race 2011 - 140mm fully Medium zgan

Bericht door michielsexappeal » ma jul 16, 2012 11:29 am

Item: Cube Stereo Race 2011
Plaats: Amsterdam
Staat: Redelijk goed, krasjes op de cranks
Reden van verkoop: Dit is een alleskunner, wil nu een allmountain hardtail voor NL tot aan middelgebergte en een dikke enduro voor Alpen en bikeparks. Dus twee ipv één.
Prijs en voorwaarden: €1500,-
Wijze van verzenden: Ophalen

Mijn email is michielrotgans at gmail dot com of +31 6 262 262 60

Extra Info:

In de aanbieding, een Cube Stereo Race van vorig jaar. 2011 dus. Hij is nagenoeg gelijk aan de 2012 versie en die staat nog op de Cube Site. Even googlen voor de specs en de afwerking.

De tint groen is net even anders en er zitten een aantal andere onderdelen op. Ik heb een XTR achter-deraillieur in plaats van een XT en ik heb Formula the One remmen ipv RX. Verder zitten er bij mij DT Swiss wielen in ipv Easton wielen. Dat is het. Heb hem wel zelf met een paar andere onderdelen gereden maar heb hem weer teruggebouwd zoals die uit de winkel komt.

Heb hem net iets meer dan een jaar gehad en een week of drie bij elkaar op gereden. Het is een fiets met 145 mm veerweg achter en 150 mm voor. Beetje de alleskunner/allmountain categorie. Klimt goed en daalt mega goed af. Ik ben nu bezig met een bijzondere hardtail voor in Nederland en net daarbuiten en als deze af is ga ik eind van de zomer of misschien begin volgend jaar een heftigere enduro bike opbouwen, puur voor het alpen werk en bike parks. Dus twee fietsen in m'n quiver in plaats van alleen deze.

Voor meer foto's, stuur een mailtje, heb ergens een gallery online.

Wil er 1500,- voor hebben. De fiets is 3000,- nieuw. Heb je moeite met de prijs, dan doe ik er liever wat onderdelen etc. bij die ook over de loop van vorig jaar heb gekocht. Dingen om hem een beetje af te tunen en klaar te maken voor het buitenland etc. Extra remblokken, extra brede band voor, dat soort dingen. Er zitten trouwens net nieuwe banden op.

Voor de maat, ik ben zelf 178 en voor mij klopt die als een bus.

Afbeeldingen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mtblady
Contacteer:

Bericht door mtblady » ma jul 16, 2012 9:07 pm

begrijp de afmontage ni zo goed: verkoop je hem nu zoals op de foto's, met DT wielen, XTR derrie,...? Of zoals ie op de site staat (Easton,...).
Raar dat ie jou goed past, ik zou denken dat ik een M moet met mijn 170m.

michielsexappeal

Bericht door michielsexappeal » wo jul 25, 2012 3:31 pm

Verkocht, slotje please!

michielsexappeal

Bericht door michielsexappeal » wo jul 25, 2012 3:33 pm

mtblady schreef:begrijp de afmontage ni zo goed: verkoop je hem nu zoals op de foto's, met DT wielen, XTR derrie,...? Of zoals ie op de site staat (Easton,...).
Raar dat ie jou goed past, ik zou denken dat ik een M moet met mijn 170m.
Ik verkocht hem zoals op de foto, was ik niet duidelijk genoeg?
Ja ik rij ook wel eens een L, en soms een S en dan kom ik ook beneden, tis maar net wat je wilt qua gedrag, stabiel vs. wendbaarheid...

Plaats reactie