Santa Cruz v10
Moderator:Beheerders
Rijdt er iemand met een v10 en hoe bevalt tie?
sharkey
sharkey
Re:Santa Cruz v10
Dude je gaat me toch niet vertellen dat je een V10 in de planning hebt liggen he ?
- King Zeus @ DirtE19
sharkey schreef:
Rijdt er iemand met een v10 en hoe bevalt tie?
sharkey
Een V10 is een fiets voor gesponsord rijden want na elke run moet je sleutelen om alles terug vast te zetten heb ik me laten wijsmaken. Ik rijd zelf niet met V10 maar de gedachte alleen dat als je zwevende caliper neemt dat stangetje bij de minste crash buigt of breekt aan de scharnierpunten is niet leuk... :-[ Kan een leuk fietsje worden maar ik zou toch iets anders nemen...
greetz Dragon
-
ben ut australie rijdt ook met een v 10 met een dorado hij is vollof over die v 10 alleen de dorado vondt hij minder.
;D

-
Heb ik het nu mis, maar als alles al losloopt kun je dit echt zelf aanpassen dmv borgmoeren en/of een abbonement op de juiste soort Loccktite ?
Ik geloof dat je de rode locktite pas los krijgt na het stevig te verhitten. Als je die gebruikt, en volgens gebruiksaanwijzing laat uitharden [dus niet 5 min voor de eerste run lijmen zoals we allemaal doen eigenlijk] dan MOET het vast zitten als een huis !
E
Ik geloof dat je de rode locktite pas los krijgt na het stevig te verhitten. Als je die gebruikt, en volgens gebruiksaanwijzing laat uitharden [dus niet 5 min voor de eerste run lijmen zoals we allemaal doen eigenlijk] dan MOET het vast zitten als een huis !
E
miker_g tha pimpanosa schreef:
ben ut australie rijdt ook met een v 10 met een dorado hij is vollof over die v 10 alleen de dorado vondt hij minder.;D
Bedoel je ben mundy??? Rijdt bennie op een v10 dan?DAcht dat ie op een craftworks ofzo reed, of heeft ie een nieuwe bike ofzo. :PDie dorado"s zijn inderdaad vaag, doen het lekker maar na 3 runs ben je een uur aan het kloten om het weer allemaal smooth te krijgen.
-
jip i mean ben mundy jah hij heeft zich in australie een v10 gekocht. zeer tevreden alen die dorado wa ies minder

Jeff schreef:
[miker_g tha pimpanosa schreef:
ben ut australie rijdt ook met een v 10 met een dorado hij is vollof over die v 10 alleen de dorado vondt hij minder.;D
Bedoel je ben mundy??? Rijdt bennie op een v10 dan?DAcht dat ie op een craftworks ofzo reed, of heeft ie een nieuwe bike ofzo. :PDie dorado"s zijn inderdaad vaag, doen het lekker maar na 3 runs ben je een uur aan het kloten om het weer allemaal smooth te krijgen.
om de 3 runs smooth krijgen ?
Heb jij een dorado ?
De dorado is de smoothste vork van alle vorken zeker de 03.
Alleen moet ze zoals elke vork getweaked worden.
-
Plons schreef:
[Jeff schreef:
[miker_g tha pimpanosa schreef:
om de 3 runs smooth krijgen ?
Heb jij een dorado ?
De dorado is de smoothste vork van alle vorken zeker de 03.
Alleen moet ze zoals elke vork getweaked worden.
Ook wel de moeder aller vorken genoemd ;D
-
- Forumbeheerder
Pascal bij Hotwheelz is alleszins erg tevreden over zijn V10. over zijn betrouwbaarheid weet ik nix. We zouden m s moeten meenemen als t kartel on tour is, om s te checken.
Santa ziet er super uit.
Het zal zeker niet slecht rijden. Kijk eens op mtbr.com voor wat reviews!
Het zal zeker niet slecht rijden. Kijk eens op mtbr.com voor wat reviews!
ELVIS schreef:
Dude je gaat me toch niet vertellen dat je een V10 in de planning hebt liggen he ?
idd waarschijnlijk begin volgend jaar. Ik ga dan mijn frame verkopen en de rest van de onderdelen overzetten.
Als alles tenminste doorgaat zoals ik wil.
waarom verkoop je je BH dan evt sharkey?
zane
zane
Ik probeer om de 1,5 jaar iets nieuws te kopen vanwege de inruilwaarde.
Net of je voor je BH over 1,5 jaar nog een redelijke prijs gaat krijgen ???
WIe ruilt er nu om het anderhalf jaar van fiets? (tenzij je zwemt in het geld...)
Greetz,
Animine
WIe ruilt er nu om het anderhalf jaar van fiets? (tenzij je zwemt in het geld...)
Greetz,
Animine
-
Of je heet plons, die koop nog wveel vaker een nieuwe Bike, maar ja, die zit dan ook in de illegale negerinnen handel.
WEINIG !!!!
Druif !
Druif !
-
Negerinnen zijn goed.
Ze zuigen immers bik taim.
E
E
-
B O M B P R O O F e r i k schreef:
Negerinnen zijn goed.
E
laat dat nicolien maar niet horen!
-
Goed speciaal voor Bram die mijn woordspelingen niet begrijpt en hier de populaire jongen denkt uit te hangen door mijn prive leven erbij te halen:
It sucks Big Time = Het is zwaar klote.
E
It sucks Big Time = Het is zwaar klote.
E
-
ha! weer wat geleerd hier op dp!
big time = bik taim = zwaar klote.
nou dat wist ik niet. ach, ja ikke maar domme hollander zijn he?
big time = bik taim = zwaar klote.
nou dat wist ik niet. ach, ja ikke maar domme hollander zijn he?
Animine schreef:
Net of je voor je BH over 1,5 jaar nog een redelijke prijs gaat krijgen ???
Greetz,
Animine
Op het moment dat ik een nieuw frame zal kopen is de Big Hit ongeveer 14 maanden jong. Ik zag hier een 2001 frame voorbij gaan voor 750€. En ik gun iemand anders met wat minder geld ook iets leuks. Als ik er een leuke bedrag voor krijg waarom niet.
Snif snif :"( , waren er maar meer mensen op deze aardkloot zoals jou.sharkey schreef:
En ik gun iemand anders met wat minder geld ook iets leuks. Als ik er een leuke bedrag voor krijg waarom niet.