ik weet dat dit bij meetings moet staan, maar daar passeert niet genoeg volk, en ik moet zo snel mogelijk een antwoord hebben, anders mag ik mss niet naar de 24 meeting gaan.
ik zoek dus nog een plaats om te overnachten dit weekend in bergschenhoek of rotterdam. eventueel in een tent, jeugdherberg, auto, maakt niet uit.
maar ik moet mijn ouders kunnen geruststellen.
bedankt in ieder geval
DRINGEND: overnachting bergschenhoek dit weekend
Moderator:Beheerders
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Re:DRINGEND: overnachting bergschenhoek dit weekend
En dat geldt ook voor deze jongen, HILFE!
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
iedereen die komt overnacht toch ergens?
waar dan?????
waar dan?????
Hoi,
In Zevenhuizen zit op fietsafstand een camping waar je gebruik van kunt maken.
Mijn huis is al vol
misschien dat er bij Tjip in de kelder nog plek is, maar... daar staat volgens mij nog water in.... dus zou voor de camping opteren.
Verder zal zaterdagavond vermoedelijk Rotjeknor onveilig worden gemaakt en aldaar zit een Jeugdherberg.
Greetingz,
Jeroen
Ps. Wildkamperen en slapen in auto"s levert een hoop gezeik richting de locals dus het vriendelijke doch dringende verzoek om hier rekening mee te houden. Bergschenhoek is helaas geen Willingen of Todtnau.
In Zevenhuizen zit op fietsafstand een camping waar je gebruik van kunt maken.
Mijn huis is al vol

misschien dat er bij Tjip in de kelder nog plek is, maar... daar staat volgens mij nog water in.... dus zou voor de camping opteren.
Verder zal zaterdagavond vermoedelijk Rotjeknor onveilig worden gemaakt en aldaar zit een Jeugdherberg.
Greetingz,
Jeroen
Ps. Wildkamperen en slapen in auto"s levert een hoop gezeik richting de locals dus het vriendelijke doch dringende verzoek om hier rekening mee te houden. Bergschenhoek is helaas geen Willingen of Todtnau.
die camping in zevenhuizen heet de koornmolen. http://www.koornmolen.nl