Inbraak in fietshandel.
Moderator:Beheerders
Had woensdag een afspraak in Diest had er een compex gekocht.
Toen ik aankwam bij die persoon wist ie me te vertellen dat er een inbraak was geweest in veerle.
"Toen het raam werd verbrijzeld werd hij wakker,vanuit zijn slaapkamer Rudy zag hoe 2 boeven ervandoor wilden met dure mtb. De man greep zijn jachtgeweer, toen de dieven dat zagen namen ze vervolgens hun Kalashnikov die ze leeg schoten.. Na de schietparty scheurden de gangsters weg met een grijze Volvo V40.Terwijl verscheidene politiepatrouilles naar de overvallen fietszaak reden, stootte een politiepatrouille van Diest op een autowrak in Molenstede, nog geen 5 km van de plek van de overval. In de auto zaten 2 lijken met kogelwerende vesten. Voorts nog drie vuurwapens en twee fietsen met hun prijskaartje. Door de kracht van de klap begaven zelfs de airbags in de auto het.
Identiteit is nog onzeker."
Deze zullen niet meer inbreken.
May&vin
Toen ik aankwam bij die persoon wist ie me te vertellen dat er een inbraak was geweest in veerle.
"Toen het raam werd verbrijzeld werd hij wakker,vanuit zijn slaapkamer Rudy zag hoe 2 boeven ervandoor wilden met dure mtb. De man greep zijn jachtgeweer, toen de dieven dat zagen namen ze vervolgens hun Kalashnikov die ze leeg schoten.. Na de schietparty scheurden de gangsters weg met een grijze Volvo V40.Terwijl verscheidene politiepatrouilles naar de overvallen fietszaak reden, stootte een politiepatrouille van Diest op een autowrak in Molenstede, nog geen 5 km van de plek van de overval. In de auto zaten 2 lijken met kogelwerende vesten. Voorts nog drie vuurwapens en twee fietsen met hun prijskaartje. Door de kracht van de klap begaven zelfs de airbags in de auto het.
Identiteit is nog onzeker."
Deze zullen niet meer inbreken.
May&vin
Re:Inbraak in fietshandel.
uhhh...tuurlijk

-
Terecht! Gelukkig was Volvo op dat moment even niet de veiligste auto!
V.

V.
Het waren 2 Specialized van rond de 2000€.
May&vin
May&vin
Weinig grote fantasie...2 kalashnikovs, Yeah Right!
LOL ;D

LOL ;D
Pimiento schreef:
Weinig grote fantasie...2 kalashnikovs, Yeah Right!![]()
Die heeft iedereen toch tegenwoordig in de bestekla :P
Ik ga inbreken en neem mee ..............
kom, we gaan een fiets jatten!
Leg je de kalashnikovs even klaar? dan doe ik mijn kogelwerend vest aan
::) :P
Leg je de kalashnikovs even klaar? dan doe ik mijn kogelwerend vest aan
::) :P
...Laten we maar met de stationcar gaan, dan kunnen we er twee mee nemen!
- Maar was dat niet die ene die op een landweggetje explodeerde als we op de vlucht waren?
- Maar was dat niet die ene die op een landweggetje explodeerde als we op de vlucht waren?
jojo schreef:
[Pimiento schreef:
Weinig grote fantasie...2 kalashnikovs, Yeah Right!![]()
Die heeft iedereen toch tegenwoordig in de bestekla :P
Tuurlijk mn Bazooka hangt bij mij ook aan de kapstok.. ::)
Nee komt niet echt geloofwaardig over dat verhaal.. dat van dat jachtgeweer kan ik nog inkomen maar dat ze dat terug schieten met Kalasnikov"s .ja duhhh..
@v.d.Hill, niet geloof waardig?
Staat vandaag in de krant. Het laatste nieuws.
Staat vandaag in de krant. Het laatste nieuws.
Ehm ja die krant heb ik niet.Lees eigenlijk nooit kranten..Of zeer weinig.... maar zoals je zelf ook wel eens heb opgemerkt.. Nederland en mischien dus ook Belgie beginnen steeds meer op Chigaco te lijken..kwa criminaliteit.
Een tydje geleden sprak ik een Amerikaan,die hier resideert, en die zei dat wat ze in Amerika.. 10 jaar geleden hadden kwa criminaliteit..en dergelijke..dat het allemaal hier naar toe komt...in de loop van de jaren.En ik begin hem hard te geloven.
En dat zuigt echt zwaar man.
Een tydje geleden sprak ik een Amerikaan,die hier resideert, en die zei dat wat ze in Amerika.. 10 jaar geleden hadden kwa criminaliteit..en dergelijke..dat het allemaal hier naar toe komt...in de loop van de jaren.En ik begin hem hard te geloven.

-
- Forumbeheerder
v.d.Hill schreef:
Ehm ja die krant heb ik niet.Lees eigenlijk nooit kranten..Of zeer weinig.... maar zoals je zelf ook wel eens heb opgemerkt.. Nederland en mischien dus ook Belgie beginnen steeds meer op Chigaco te lijken..kwa criminaliteit.
Een tydje geleden sprak ik een Amerikaan,die hier resideert, en die zei dat wat ze in Amerika.. 10 jaar geleden hadden kwa criminaliteit..en dergelijke..dat het allemaal hier naar toe komt...in de loop van de jaren.En ik begin hem hard te geloven.![]()
bull
veiligheid zit tussen je oren.
Vroeger werden evenveel gemoord en gebrand, alleen wist je toen niet.
To XTuv: nog een geluk dat we eerst die voorbijgangers brutaal vermoord hebben en in de auto gezet hebben, nu zoeken ze ons niet meer ;> plus cashing van de snuff movie. Good thinking om je camera mee te brengen.
hehe was n leuk avondje uit
Idd zo zie ik het ook het liefste ... je kan er niet altijd bij stil blijven staan..anders heb je ook geen plezierig leven meer.
BadF schreef: [bullv.d.Hill schreef: Ehm ja die krant heb ik niet.Lees eigenlijk nooit kranten..Of zeer weinig.... maar zoals je zelf ook wel eens heb opgemerkt.. Nederland en mischien dus ook Belgie beginnen steeds meer op Chigaco te lijken..kwa criminaliteit.
veiligheid zit tussen je oren.
Vroeger werden evenveel gemoord en gebrand, alleen wist je toen niet.
Je wil dus zeggen dat de criminaliteit de laatste jaren niet drastisch gestegen is maar dat we er nu alleen meer van weten door de media???
I dont think so Tim...
Juh dit is echt gebeurd. Was gister op "t journaal (op de belg). Ik denk dat de heren de fietsen als gettaway voortuigen wilden gebruiken bij een bankkraak in een stad ofzo. Vraag me inderdaad af of het ze nou echt om die fietsen te doen was.
Je wil dus zeggen dat de criminaliteit de laatste jaren niet drastisch gestegen is maar dat we er nu alleen meer van weten door de media???
I dont think so Tim...
Hehe. Dat is dus wel zo. Natuurlijk is de Criminaliteit ook toegenomen, maar niet zo exponentieel als het overkomt. In Europa valt het wel mee, maar in Amerika is het echt zo dat de hoeveelheid aandacht die de media besteed aan criminaliteit enorm onevenredig gestegen is met de toename van criminaliteit. Wat dus wel resulteert in een vertekend beeld en een gevoel van onveiligheid kweekt. Als je eens een interessante visie op dat concept wilt zien dan moet je Michael Moore"s documentaire "Bowling for Columbine" eens bekijken.
Inbrekers verongelukken na inbraak in fietsenzaak
Twee inbrekers zijn woensdagmorgen om 4.00 uur dodelijk verongelukt aan de Turnhoutsebaan in Molenstede. Beiden hadden net een inbraak gepleegd bij een fietsenhandelaar in Laakdal en gingen in een bochtig stuk van de weg door de vangrails. Het voertuig ging overkop. Er zaten geen andere personen in de auto.
De politie van de zone Diest, die geinformeerd was over de komst van het tweetal, stond klaar om het voertuig te onderscheppen. Toen ze de Turnhoutsebaan opreden, ontdekten ze het verongelukte voertuig. De politie kon woensdag geen informatie geven over de identiteit van de overledenen omdat ze geen papieren op zak hadden. Het onderzoek over de inbraak is in handen van het parket van Turnhout. (DWM)
Twee inbrekers zijn woensdagmorgen om 4.00 uur dodelijk verongelukt aan de Turnhoutsebaan in Molenstede. Beiden hadden net een inbraak gepleegd bij een fietsenhandelaar in Laakdal en gingen in een bochtig stuk van de weg door de vangrails. Het voertuig ging overkop. Er zaten geen andere personen in de auto.
De politie van de zone Diest, die geinformeerd was over de komst van het tweetal, stond klaar om het voertuig te onderscheppen. Toen ze de Turnhoutsebaan opreden, ontdekten ze het verongelukte voertuig. De politie kon woensdag geen informatie geven over de identiteit van de overledenen omdat ze geen papieren op zak hadden. Het onderzoek over de inbraak is in handen van het parket van Turnhout. (DWM)
WhoCares schreef:
Inbrekers verongelukken na inbraak in fietsenzaak
Geen woord gerept over kalasnikovs, vesten, handgranaten, clusterbommen, bazooka"s, luchtafweergeschut, skuts, nucleare bommen, luchtbuksen, waterbalonnen of erwtenschieters :P
Splinter schreef:
Geen woord gerept over kalasnikovs, vesten, handgranaten, clusterbommen, bazooka"s, luchtafweergeschut, skuts, nucleare bommen, luchtbuksen, waterbalonnen of erwtenschieters :P
Moet natuurlijk geen sensatieverhaal worden , dat is iets voor de commerciele TV omdat te doen.
Er werd ook geen woord gerept over Bad Fastard, opdrachtgever van die twee pikkedieven.
BF werkt nl aan een geheime Trugkeer in de xc-middens, maw een outing om U tegen te zeggen.
Respect to BF om zijn geaardheid toe te geven.
BF werkt nl aan een geheime Trugkeer in de xc-middens, maw een outing om U tegen te zeggen.
-
- Forumbeheerder
Plons schreef: Er werd ook geen woord gerept over Bad Fastard, opdrachtgever van die twee pikkedieven.
you TIT ! you muppet!
overmorgen ging mijn 15 minutes of fame zijn en nu ga je me verraden. Ik heb er al twee het zwijgen moeten opleggen, nu moet ik achter jou en heel DP aan.
De overvallers waren G.P. en P.G. uit Charleroi. 2 Belgen met een zwaar crimineel verleden.
De overval op de fietsenzaak zou een tussendoortje geweest zijn voor de mannen. Viel dat even tegen ;D
Die fietsenhandelaar kon beter zijn jachtgeweer wegdoen en een kistje granaten in de plaats kopen. Die kan je van achter het muurtje gooien. Ik zie die overvallers hun gezichten al als er ineens een granaat tussen hun voeten valt. ;D
De overval op de fietsenzaak zou een tussendoortje geweest zijn voor de mannen. Viel dat even tegen ;D
Die fietsenhandelaar kon beter zijn jachtgeweer wegdoen en een kistje granaten in de plaats kopen. Die kan je van achter het muurtje gooien. Ik zie die overvallers hun gezichten al als er ineens een granaat tussen hun voeten valt. ;D
Ze hadden beter heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllll wat anders moeten leren voor ze die fietsen wilden stelen.
Cursus rallyrijden e.d.
Maar opgeruimd staat netjes , boontje komt om zijn loontje
Cursus rallyrijden e.d.
Maar opgeruimd staat netjes , boontje komt om zijn loontje
Splinter schreef:
Ik ga inbreken en neem mee ..............
Hoppaaaaa, zullen we maar doen dan.
Kalashnikov
Kogelvrij vest
....