T'is eigenlijk heel simpel, vet keeringen en geleidebussen in met vet, dit vet mag dus idd geen koper of lithium delen bevatten maar moet "helder" zijn.
Je hebt dit soort vet in diverse kleuren, ik heb het zelf in rood, wit en blauw. het een is weliswaar iets anders als het andere maar dit zou niet uit moeten maken.
Nadat je alles hebt ingevet en gemonteerd vul je de vork af met olie, ik ben zelf wel fan van 6.25 en 7,5W maar dit is heel persoonlijk en hangt ook van de vork en rijstijl af, neem iig een olie tussen de 5 en 10W.
Het niveau zul je zoals reeds aangegeven moeten zoeken op de site van de fabrikant, hier kan je ook wat mee spelen afhankelijk ban persoonlijke voorkeur en rijstijl.
Een van de belangrijkste dingen die vaakl wordt vergeten is om de vork goed uit te spoelen met ontvetter, ik heb hier zelf een spoelbak voor maar dit moet je echt doen, anders blijft er altijd wel wat rotzooi achter en is je nieuwe olie veel eerder weer vuil.
Kom je er niet uit dan wil ik het ook wel voor je doen > ik heb het vaker gedaan zeg maar