Jouw mooiste actie foto's en/of filmpjes.

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Timmos

Bericht door Timmos » vr dec 26, 2008 8:20 pm

Vandaag in het koude weer wat wezen rijden.

Afbeelding

en een boomattack :evil:

Afbeelding

mtbdriver

Bericht door mtbdriver » zo dec 28, 2008 7:23 pm

Afbeelding

Afbeelding

mtbdriver

Bericht door mtbdriver » zo dec 28, 2008 7:25 pm

:roll:

Dubbel, schuldigung :angelnot:

Trekrules

Bericht door Trekrules » zo dec 28, 2008 8:11 pm

waar zijn die foto's genomen :)
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

mtbdriver

Bericht door mtbdriver » zo dec 28, 2008 8:25 pm

1km van me huis zo ongeveer :D

Trekrules

Bericht door Trekrules » zo dec 28, 2008 9:07 pm

mtbdriver schreef:1km van me huis zo ongeveer :D
lol
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

mtbdriver

Bericht door mtbdriver » zo dec 28, 2008 9:17 pm

Dit is 200m van me huis :lol: (achtertuin :D )

Afbeelding
Helaas wel beetje onduidelijk...
Maar komen binnenkort paar bikefriends met spiegelreflex :)

Afbeelding
ErikV doing it right 8)

Chmod

Bericht door Chmod » zo dec 28, 2008 10:55 pm

Iemand foto's van de Just ride it van vandaag?

RTG

Bericht door RTG » zo dec 28, 2008 10:57 pm

Kun je het beste even het forum van hun in de gaten houden... vooralsnog staat er niks.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » zo dec 28, 2008 10:57 pm

zijn erg laat inderdaad, normaal staan die er rond 7 a 8 uur op.
Las wel ergens dat het komt omdat er 1000 foto's zijn genomen...

RTG

Bericht door RTG » zo dec 28, 2008 11:08 pm

Ben jij nog geweest dan mrtnrider... je was er maandag toch al hè? Nu er toch geen shuttle is kun je beter op eigen houtje een keer gaan, in lekkerder weer ;)

Tuup J

Bericht door Tuup J » zo dec 28, 2008 11:10 pm

RTG schreef:Ben jij nog geweest dan mrtnrider... je was er maandag toch al hè? Nu er toch geen shuttle is kun je beter op eigen houtje een keer gaan, in lekkerder weer ;)
Er was wel een shuttle, wat ik gehoord heb. Ik was er niet bij. Dus je had het verkeerd gelezen ;)
Life begins at the end of your comfortzone.

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » zo dec 28, 2008 11:34 pm

Jaja er was wel degelijk een shuttle !
Lag er wel vrij gevaarlijk bij vandaag met dat " zwarte " ijslaagje , de mense die aanwezig waren kunnen dit bevestigen. Enkele bikers serieus zien crashen :p

Zelf ben ik uit de bocht gegaan op het stuk na de 10m sprong , en een metertje of 2omlaag gevallen met bike en al achterna :lol:
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

RTG

Bericht door RTG » ma dec 29, 2008 12:25 am

Hmm ik vond het al vaag... waarom noemen ze het dan ook JRI enduro? Tijdje terug had iemand dat zo op het forum uitgelegd, dus dat je weer omhoog moest fietsen en dat je voor 5euro daar wat met "gids" meekan. Maarja dan neem ik aan dat het dus zo was dat je optioneel met de shuttle omhoog kon?

Zal dan wel een frans vertaal probleempje geweest zijn of een heeft daar uit z'n nek geluld. Jammer, maarja chaudfontaine komt nog een keer ;)
thomasmb schreef:Zelf ben ik uit de bocht gegaan op het stuk na de 10m sprong , en een metertje of 2omlaag gevallen met bike en al achterna :lol:
:| Dat is vrij klote... lekker flauwe bocht ook. Teveel snelheid?

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » ma dec 29, 2008 8:54 am

RTG schreef:Hmm ik vond het al vaag... waarom noemen ze het dan ook JRI enduro? Tijdje terug had iemand dat zo op het forum uitgelegd, dus dat je weer omhoog moest fietsen en dat je voor 5euro daar wat met "gids" meekan. Maarja dan neem ik aan dat het dus zo was dat je optioneel met de shuttle omhoog kon?

Zal dan wel een frans vertaal probleempje geweest zijn of een heeft daar uit z'n nek geluld. Jammer, maarja chaudfontaine komt nog een keer ;)
thomasmb schreef:Zelf ben ik uit de bocht gegaan op het stuk na de 10m sprong , en een metertje of 2omlaag gevallen met bike en al achterna :lol:
:| Dat is vrij klote... lekker flauwe bocht ook. Teveel snelheid?
Cho een beetje overmoedig denk ik. Na de sprong ga je het off-camber stuk in dat flauw naar benede draait , dan die bijna haakse bocht naar rechts , daar ben ik eruit gegaan , ik was niet de enige , waren vele die daar eruit gingen.

www.monsieur-velo.be

Chmod

Bericht door Chmod » ma dec 29, 2008 9:51 am

yup, die bochtjes waren levensgevaarlijk. Ik ben in beide bochtjes overkop gegaan en een weggetje later tot stilstand gekomen...

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » ma dec 29, 2008 10:19 am

Chmod schreef:yup, die bochtjes waren levensgevaarlijk. Ik ben in beide bochtjes overkop gegaan en een weggetje later tot stilstand gekomen...
Indeed , tegen een uur of 9 viel het nog mee , tot er ne man of 50 gepasseerd was en die zwarte laag zich begon te vormen :p Was wel spannend maar langs de andere kant ook kut rijden. Hoewel ik toch enkele gasten serieus heb zien doorgaan op die stukken ... :s

Dat is iets wat me echt irriteert bij Belgische Dh's : Die belachelijk scherpe 90° en 180° bochten waarna je in een padje terecht komt van 20 a 30 cm breed.

www.monsieur-velo.be

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma dec 29, 2008 10:50 am

thomasmb schreef:
Chmod schreef:yup, die bochtjes waren levensgevaarlijk. Ik ben in beide bochtjes overkop gegaan en een weggetje later tot stilstand gekomen...
Indeed , tegen een uur of 9 viel het nog mee , tot er ne man of 50 gepasseerd was en die zwarte laag zich begon te vormen :p Was wel spannend maar langs de andere kant ook kut rijden. Hoewel ik toch enkele gasten serieus heb zien doorgaan op die stukken ... :s

Dat is iets wat me echt irriteert bij Belgische Dh's : Die belachelijk scherpe 90° en 180° bochten waarna je in een padje terecht komt van 20 a 30 cm breed.
Nee Thomas, daar leer je alleen maar techniek van;).
Was inderdaad goed glad aan het einde, 's morgens was het fijner rijden inderdaad.

@RTG: Jazeker was er shuttle, was er maandag ook al geweest, maar toen moesten we lopen.

Nu is er op het JRI forum een nieuw topic met de titel: Chaudfontaine photos. Maar ik zie geen foto of link staan :cry:

http://www.81bikesprogress.be/phpbb2/viewforum.php?f=4

Was wel een fun dagje!

Sting

Bericht door Sting » ma dec 29, 2008 12:09 pm

thomasmb schreef:Jaja er was wel degelijk een shuttle !
Lag er wel vrij gevaarlijk bij vandaag met dat " zwarte " ijslaagje , de mense die aanwezig waren kunnen dit bevestigen. Enkele bikers serieus zien crashen :p

Zelf ben ik uit de bocht gegaan op het stuk na de 10m sprong , en een metertje of 2omlaag gevallen met bike en al achterna :lol:

ja mij is precies hetzelfde overkomen :| :| laatste keer dat ik na beneden ga vlieg ik nog net uit de bocht

MansonGT

Bericht door MansonGT » ma dec 29, 2008 12:15 pm

ik ben op de eerste run al serieus onderuit gegaan :( en natuurlijk met men bekken op een rots gevallen :cry: heel men dag direct om zeep, heb nog een tijdje aan de kant staan wachten in de hoop verder te rijden maar het ging echt niet meer.
gelukkig niks gebroken, enorme blauwe plek op men bekken, en een verstuikte pols.
dat wordt investeren en meer bescherming :P, een harnas / helm / scheen/knie bescherming is duidelijk niet voldoende

met dank aan thomas om men fiets helpen in te laden in de auto!!! ;) want zelf kon ik met moeite nog rechtstaan.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma dec 29, 2008 1:17 pm

Dan heb ik jou gezien vallen, was op een zwarte ghost met blauwe helm.

MansonGT

Bericht door MansonGT » ma dec 29, 2008 2:46 pm

Mrtnrider schreef:Dan heb ik jou gezien vallen, was op een zwarte ghost met blauwe helm.
was op een big hit van 2008 met een zwarte helm

RTG

Bericht door RTG » ma dec 29, 2008 4:05 pm

thomasmb schreef:Cho een beetje overmoedig denk ik. Na de sprong ga je het off-camber stuk in dat flauw naar benede draait , dan die bijna haakse bocht naar rechts , daar ben ik eruit gegaan , ik was niet de enige , waren vele die daar eruit gingen.
Ah daar... ben ik in de zomer nog met droge omstandigheden eruit gevlogen. Maar goed dat ik er nu niet was :lol:

Sting

Bericht door Sting » ma dec 29, 2008 5:00 pm

ik heb al een foto gevonden op t forum van united2ride:
http://www.pinkbike.com/photo/2830619/

mtbike

Bericht door mtbike » ma dec 29, 2008 6:14 pm

AfbeeldingDeze dus^^ :D
Wel een mooie foto trouwens:D
Agent Smith.

Plaats reactie