en een boomattack

Moderator:Beheerders
Er was wel een shuttle, wat ik gehoord heb. Ik was er niet bij. Dus je had het verkeerd gelezenRTG schreef:Ben jij nog geweest dan mrtnrider... je was er maandag toch al hè? Nu er toch geen shuttle is kun je beter op eigen houtje een keer gaan, in lekkerder weer
thomasmb schreef:Zelf ben ik uit de bocht gegaan op het stuk na de 10m sprong , en een metertje of 2omlaag gevallen met bike en al achterna
Cho een beetje overmoedig denk ik. Na de sprong ga je het off-camber stuk in dat flauw naar benede draait , dan die bijna haakse bocht naar rechts , daar ben ik eruit gegaan , ik was niet de enige , waren vele die daar eruit gingen.RTG schreef:Hmm ik vond het al vaag... waarom noemen ze het dan ook JRI enduro? Tijdje terug had iemand dat zo op het forum uitgelegd, dus dat je weer omhoog moest fietsen en dat je voor 5euro daar wat met "gids" meekan. Maarja dan neem ik aan dat het dus zo was dat je optioneel met de shuttle omhoog kon?
Zal dan wel een frans vertaal probleempje geweest zijn of een heeft daar uit z'n nek geluld. Jammer, maarja chaudfontaine komt nog een keer
thomasmb schreef:Zelf ben ik uit de bocht gegaan op het stuk na de 10m sprong , en een metertje of 2omlaag gevallen met bike en al achternaDat is vrij klote... lekker flauwe bocht ook. Teveel snelheid?
Indeed , tegen een uur of 9 viel het nog mee , tot er ne man of 50 gepasseerd was en die zwarte laag zich begon te vormen :p Was wel spannend maar langs de andere kant ook kut rijden. Hoewel ik toch enkele gasten serieus heb zien doorgaan op die stukken ... :sChmod schreef:yup, die bochtjes waren levensgevaarlijk. Ik ben in beide bochtjes overkop gegaan en een weggetje later tot stilstand gekomen...
Nee Thomas, daar leer je alleen maar techniek van;).thomasmb schreef:Indeed , tegen een uur of 9 viel het nog mee , tot er ne man of 50 gepasseerd was en die zwarte laag zich begon te vormen :p Was wel spannend maar langs de andere kant ook kut rijden. Hoewel ik toch enkele gasten serieus heb zien doorgaan op die stukken ... :sChmod schreef:yup, die bochtjes waren levensgevaarlijk. Ik ben in beide bochtjes overkop gegaan en een weggetje later tot stilstand gekomen...
Dat is iets wat me echt irriteert bij Belgische Dh's : Die belachelijk scherpe 90° en 180° bochten waarna je in een padje terecht komt van 20 a 30 cm breed.
thomasmb schreef:Jaja er was wel degelijk een shuttle !
Lag er wel vrij gevaarlijk bij vandaag met dat " zwarte " ijslaagje , de mense die aanwezig waren kunnen dit bevestigen. Enkele bikers serieus zien crashen :p
Zelf ben ik uit de bocht gegaan op het stuk na de 10m sprong , en een metertje of 2omlaag gevallen met bike en al achterna
Ah daar... ben ik in de zomer nog met droge omstandigheden eruit gevlogen. Maar goed dat ik er nu niet wasthomasmb schreef:Cho een beetje overmoedig denk ik. Na de sprong ga je het off-camber stuk in dat flauw naar benede draait , dan die bijna haakse bocht naar rechts , daar ben ik eruit gegaan , ik was niet de enige , waren vele die daar eruit gingen.