ligger schreef:
wat een ontzettende fucking onzin!
zeker nog nooit op ene ligfiets gereden!
ik heb een tijdje soort van gemountainbiked op me ligfiets optima condor, deze zal ik wel prefereren boven de orca zolas de afbeelding hierboven. als je gewoon rekening houdt met de onderdelen kan het best.
-liggend heb je te maken met een gebrek aan balans van het menselijk lichaam, kun je nog zo"n ruige ligfiets bouwen, wij kunnen daar niet genoeg mee sturen,
------das gewoon een kwestie wennen en oefenen dus das bullshit
komt nog bij dat je liggend een langere wielbasis nodig hebt waardoor je moeilijker in het terrein uit de voeten kunt en het lastig is om over een boomwortel of gat in de route heen te springen.. en je ziet de grond direkt voor je voorwiel niet...
--------- langere wielbasis hoeft niet is net hoe je hem bouwt, de fiets is wel langer dan een mtb.
--------- over boomwortels heespringen enzo is wel een beetje een punt maar je voorwiel krijg je er soweiso makklijk overheen (wheelie)
-------- de grond bij je vooriwel zie je neit direct je moet ene beetje vooruit kijken!
iig het kan wel iig, vriend van me heetf op ze ligfiets ene marz. marathon, rond demper, gustav m, mavic 517 hugi 240, xtr en ga zo maar door hier kun je best mee xcen en trappen rijden enzo is ook geweldig
dank u wel voor uw commentaar, wel weinig subtiel om fucking onzin te noemen dacht ik zo
u bent uitgenodigd om met ligfiets in dorst te komen rijden
tevens een uitnodiging om mee te gaan naar portes du soleil
ben toch benieuwd hoe goed je mee kan komen op technische trails!!
denk dat ik het antwoord wel weet...
en niet afkomen met: das dh want dat is het niet, is gewoon mountainbiken met technische trails
rechtdoor over een bospad zal ongetwijfeld geen problemen opleveren met een ligfiets, twijfel ik geen seconde aan!
korte snelle draaien waarbij je een uitbrekende achterkant nodig hebt om de bocht uberhaupt te kunnen ronden zie ik je nog niet doen...
anyway, zie t als een uitnodiging en neem deze dan ook sportief aan, ik neem dan alvast een camera mee voor de pics