Holland Single Speed Cup

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
lazylad
Contacteer:

Bericht door lazylad » zo apr 01, 2007 6:36 pm

Idd, super weer en sfeer.
Lekker gereden tussen de (onvrijwillige) pauzes door. D'r had veel meer ingezeten, maar ach prima vermaakt.
En nog bedankt voor het biertje ... wie h'm uitdeelde :thumbsup:
En spakenbord als aandenken :thumbsup:
  • Specialzed Stumpjumper
  • Commencal VIP Nuts2
  • Rocky Mountain Element signature
  • Scott Cr1
  • Scott cross team

Pottser

Bericht door Pottser » zo apr 01, 2007 7:14 pm

Ik heb ook niet meegereden, rugblessure moet eerst genezen. Voordeel is dat ik wat foto's heb kunnen maken. Op http://web.mac.com/marcodenheijer/iWeb/ ... fools.html kun je ze vinden. Ik heb me zelf langs de kant goed vermaakt.

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo apr 01, 2007 7:33 pm

hmmzz zo te zien heb ik weer wat leuks gemist. Maar ja ik ben wezen klussen aan mijn triple led lamp..:D En heb nog een mooie lange tocht gemaakt om nog wat SS KM's te maken.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » zo apr 01, 2007 7:36 pm

didadunlop schreef:hmmzz zo te zien heb ik weer wat leuks gemist. Maar ja ik ben wezen klussen aan mijn triple led lamp..:D En heb nog een mooie lange tocht gemaakt om nog wat SS KM's te maken.

Smoesjes... slappe ook nog...
---www.cjmedia.nl---

steelhead

Bericht door steelhead » zo apr 01, 2007 7:46 pm

Ik heb een toffe dag gehad. Voor het eerst in 4 jaar weer eens op de MTB (bedankt voor het lenen Jelle) en voor het eerst in ruim 6 jaar weer eens een wedstrijdje. Ondanks mijn sportieve dieptepunt smaakt het toch naar meer. Na een dieptepunt kan het alleen maar beter gaan.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid!!

Caspar

p.s. groene Niner Rood hoofd.
Le Cadre bicycles
bicycles made to measure
Le Cadre site
http://www.flickr.com/photos/lecadre/

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » zo apr 01, 2007 8:10 pm

Jah... super... dát was t. Ik heb me zeer wel vermaakt.

Klein beetje jammer van de onduidelijkheid rondom de start. Ik heb eigenlijk niet meer mee gekregen of ook iedereen nu min of meer 'tegelijk' was gestart?

Enfin; voor mij een leerschool geweest. Ik ben niet zo van het wedstrijdrijden, maar heb nu eens gewoon nagedacht tijdens het rijden, iets wat ik voorgaande afleveringen niet deed; blik op oneindig en stampen. Stiekem een enorme kick om bij de start zoveel gearies in te halen. Alleen in die lange zandafdaling alleen al vloog ik er velen voorbij. Na de eerste ronde wat 'gas terug' genomen en dat betaalde zich terug. Helaas met enkel sportdrank (té zoet!) onderweg bleek niet echt super te zijn.

Dankzij en vooral alleen door Klara die me een bidon water aanreikte, kwam het toch nog goed. Dus dank aan Klara... en uiteraard de supporters! Hij was goed!
---www.cjmedia.nl---

flying duitsman
Contacteer:

Bericht door flying duitsman » zo apr 01, 2007 8:48 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ja! hat was leuk... aleen ik heb net op de weg naar thuis gezien, dat mijn vorrem helemaal vast zat, dus het voorwiel drait niet vrij... ***** nu weet ik ook, waarom julli een rondje meer gerijen zijn, dan ik :lol:

voor die andere fotos even op jelle klicken ;) :
Afbeelding
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » zo apr 01, 2007 10:42 pm

Echt te grappig :-)

http://picasaweb.google.com/flyingduits ... 9951580834

Extreem tof parcours, gezelschap, en race. Jammer dat mijn pedaal me de zo gewenste smoes om te stoppen gaf.
Inhalen van gearies was zeer leuk, ik overweeg volgende keer in Arnhem "back to the roots" net als die eerste NL SS race Arnhem 2003, tussen de gearies voor in te schrijven, en te zien hoe hard het kan als je niemand extra in hoeft te halen.
Na 2 ronden had Hubert er al 120 ingehaald, eerste (kortere) ronde 80-90 ongeveer. En dat met zo'n relatief smalle start...
Volgende keer ga ik mee stappen met Hubert, ik wil weten wat hij dan eet en drinkt! Camelbak met water was de moeite geweest. 18ºC lijkt wel zomer...

Vandaag viel me erg op dat je, zoals je her en der mag lezen, je op de klims echt stukken sneller bent met de SS> Handig verzet keizen helpt dan wel.

Heeft nog een mannige man die zandklim gehaald? 1 keer was ik te snel moe na inhaalmanoeuvre onderaan, andere keren steeds gearies die in de weg liepen. Het móet kunnen...

TF

Bericht door TF » zo apr 01, 2007 10:51 pm

Ik heb zelf lekker gefietst, ook nog de start van de dames gezien.....

Beetje rommelige start situatie idd, jammer dat die postduif de enige dame tegenhield, achteraf een heel goed idee, nu staat ze in de uitslagen.

Ben heel blij dat mijn zusje het leuk heeft gehad, ze is eerste geworden bij de singlespeed dames... met 32-16, een na laatste bij de dames, en DFL bij de 21 tm 20 jarige dames, en wat blijkt, ze was ook nog een sneller overal in de singlespeed categorie dan twee heren..... Ook nog onder aan die zanderige afdaling over de kop geslagen, vond ze kicke???
Nogwat ze was sneller in de eerste ronde als ik... :lol:

Ze heeft uberhaupt nooit gemountainbiked, laat staan in een wedstrijd. Vorige week heeft ze een rondje noordwijk gereden met versnellingen, das nog geen 7 kilometer off road ervaring totaal! (en dat was op mijn vaders trekking mtb met spatboarden en bagagerek)

Quote Elize, "Allemaal wel leuk dat singlespeedgedoe maar zo kan ik me toch niet meten met wedstrijdrijdsters, ik wil wel een beetje competitie hoor, doe mij maar een fiets met versnellingen kan ik veel harder!"

Flying Duitsman, bedankt voor je advies mbt dat stijle stukje waar je overheenvloog, ik snapte eerst niet wat je bedoelde totdat ik het zag en nog op tijd kon remmen! Thanks!

Die krat bier is nog dusdanig vol dat het duidelijk is dat ie niet goed koud meer was... Zonde voor Clockie dat zijn machine onderweg stuk is gegaan!

JA leuke dag! en wat zag iedereen er netjes uit in de DP kleding!
If you're a gangster... what are you doing in show business?

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » ma apr 02, 2007 7:09 am

TOBY schreef:Ben heel blij dat mijn zusje het leuk heeft gehad, ze is eerste geworden bij de singlespeed dames...
Huh, deed de vriendin van Nard niet mee dan, of had die versnellingen?

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » ma apr 02, 2007 7:39 am

Steelboy schreef:
TOBY schreef:Ben heel blij dat mijn zusje het leuk heeft gehad, ze is eerste geworden bij de singlespeed dames...
Huh, deed de vriendin van Nard niet mee dan, of had die versnellingen?

Die reed bij de dames mét....

daar als niet-licentie houder een 6de plaats weten te rijden verdient niets minder dan respect!
---www.cjmedia.nl---

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » ma apr 02, 2007 7:42 am

En er waren ook mensen die zonodig de idioot uit moesten hangen...

Afbeelding

ott

start

Bericht door ott » ma apr 02, 2007 8:58 am

Tja de start, :( het was de bedoeling om acheraan te starten als groep. Maar sommige rijders wilde zich heel erg graag meten aan de gearies en daardoor liep de start in de soep.

Maar mooi weer, uistekend parcour en relaxed sfeer (drankje erbij) maakt het er een geslaagde dag van.

Bedankt allemaal voor de opkomst :D

(leuk die DP kleding maar de volgende keer 10 juni in de holland singlespeed kleren ?)
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

English Bob

Bericht door English Bob » ma apr 02, 2007 9:16 am

Hallo,

Leuke tijd gehad. De start maakt mij niet zo uit omdat het tegen de klok is. Ik denk niet dat de organisatie behoofte heeft om een Le Mans start te regelen voor ons. Ik begon voor de dames achter in en stel voor om het volgende keer ook zo te doen.

Het was erg leuk, ben laaste zes maanden onder behandling geweest bij de KNO arts en kon vandaag met veel meer plezier fietsen dan 8 maanden geleden.

Afbeelding

klara

Bericht door klara » ma apr 02, 2007 2:53 pm

DeKerf's schreef: Dankzij en vooral alleen door Klara die me een bidon water aanreikte, kwam het toch nog goed. Dus dank aan Klara... en uiteraard de supporters! Hij was goed!
Graag gedaan hoor! Blijft leuk zo'n SS wedstrijdje erbij. Geeft toch een leuke sfeer aan zo'n wedstrijddag..!

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » ma apr 02, 2007 5:41 pm

De uitslagen:

Plaats Overall Naam Aantal rondes Tijd Netto tijd

Van een aantal weet ik de officiële naam niet. bijvoorbeeld, wat is je echte naam? En voor anderen die zich niet genoemd zien, wat is jullie naam, dan pas ik de lijst even aan. (heb foto's genomen van de uitslagenlijst)

ott

Bericht door ott » ma apr 02, 2007 6:14 pm

Bedankt :arms: Bram.

En net wat ie zei meld het even

Volgens mij was ik laatste (DFL)
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

lazylad
Contacteer:

Bericht door lazylad » ma apr 02, 2007 6:18 pm

Tall Boy Bram schreef:De uitslagen:

Plaats Overall Naam Aantal rondes Tijd Netto tijd

Van een aantal weet ik de officiële naam niet. bijvoorbeeld, wat is je echte naam? En voor anderen die zich niet genoemd zien, wat is jullie naam, dan pas ik de lijst even aan. (heb foto's genomen van de uitslagenlijst)
Patrick Lanters
Ik weet dat ik voor flying duitsman ben geeindigd.
En dat ik een nieuwe ketting erop moet leggen :evil:
5 X eraf, ongelooflijk.
  • Specialzed Stumpjumper
  • Commencal VIP Nuts2
  • Rocky Mountain Element signature
  • Scott Cr1
  • Scott cross team

dader

Bericht door dader » ma apr 02, 2007 6:36 pm

Wat betekent DNF eigenlijk??

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma apr 02, 2007 6:56 pm

Did Not Finish

voor mij is het meer: DNS (Did not Start)..:D

Ik denk dat ik me alleen maar ga inschrijven onder mijn bijnaam...
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

MarinTi

Bericht door MarinTi » ma apr 02, 2007 6:58 pm

Hier kun je nog wat pics van mij terugvinden:

http://www.flickr.com/photos/7618746@N03/
... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!

dader

Bericht door dader » ma apr 02, 2007 7:02 pm

MarinTi schreef:Hier kun je nog wat pics van mij terugvinden
Thanks, ik sta er drie keer op. :)

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma apr 02, 2007 7:21 pm

Ben ik nou de enige die hier tenminste nog probeerd om te fietsen?

<edit>zie post dader</edit>

;)

JJ
Laatst gewijzigd door JJ op ma apr 02, 2007 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

dader

Bericht door dader » ma apr 02, 2007 7:24 pm

Knap hoor, helemaal tot boven aan?

Afbeelding

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma apr 02, 2007 7:25 pm

Chasing the 'Dader'..

Afbeelding

Toffe Pics Sandro!!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Plaats reactie