Ik heb zelf lekker gefietst, ook nog de start van de dames gezien.....
Beetje rommelige start situatie idd, jammer dat die postduif de enige dame tegenhield, achteraf een heel goed idee, nu staat ze in de uitslagen.
Ben heel blij dat mijn zusje het leuk heeft gehad, ze is eerste geworden bij de singlespeed dames... met 32-16, een na laatste bij de dames, en DFL bij de 21 tm 20 jarige dames, en wat blijkt, ze was ook nog een sneller overal in de singlespeed categorie dan twee heren..... Ook nog onder aan die zanderige afdaling over de kop geslagen, vond ze kicke???
Nogwat ze was sneller in de eerste ronde als ik...
Ze heeft uberhaupt nooit gemountainbiked, laat staan in een wedstrijd. Vorige week heeft ze een rondje noordwijk gereden met versnellingen, das nog geen 7 kilometer off road ervaring totaal! (en dat was op mijn vaders trekking mtb met spatboarden en bagagerek)
Quote Elize, "Allemaal wel leuk dat singlespeedgedoe maar zo kan ik me toch niet meten met wedstrijdrijdsters, ik wil wel een beetje competitie hoor, doe mij maar een fiets met versnellingen kan ik veel harder!"
Flying Duitsman, bedankt voor je advies mbt dat stijle stukje waar je overheenvloog, ik snapte eerst niet wat je bedoelde totdat ik het zag en nog op tijd kon remmen! Thanks!
Die krat bier is nog dusdanig vol dat het duidelijk is dat ie niet goed koud meer was... Zonde voor Clockie dat zijn machine onderweg stuk is gegaan!
JA leuke dag! en wat zag iedereen er netjes uit in de DP kleding!
If you're a gangster... what are you doing in show business?