BMX Project..

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » wo feb 17, 2010 5:47 pm

thanks
Specialized Demo 8 2011

Combee
Contacteer:

Bericht door Combee » wo feb 17, 2010 7:48 pm

streeter schreef:
Steelhead Rider schreef:Waarom is 't nutteloos? En dat 't niet clean is is echt bullshit, mensen moet zich realiseren dat het totaal niet gaat om hoe je fiets eruit ziet.
leg jij eens uit wat het nut ervan is dan. Waarom zie ik niemand met twee remmen op een bmx rijden?
http://vimeo.com/9168644
Gay he? twee remmen..

Whouz

Bericht door Whouz » wo feb 17, 2010 7:52 pm

die rail @1:20 is hard gek

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo feb 17, 2010 7:54 pm

streeter schreef:
Steelhead Rider schreef:Waarom is 't nutteloos? En dat 't niet clean is is echt bullshit, mensen moet zich realiseren dat het totaal niet gaat om hoe je fiets eruit ziet.
leg jij eens uit wat het nut ervan is dan. Waarom zie ik niemand met twee remmen op een bmx rijden?
Er rijden genoeg mensen met twee remmen op hun bmx hoor, misschien moet je eens verder kijken dan al die trendhoeren die je tegenwoordig ziet. Verder is het nut ervan wat je er zelf van kan maken.

Chmod

Bericht door Chmod » wo feb 17, 2010 8:03 pm

Afbeelding

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » wo feb 17, 2010 9:13 pm

Dat zijn ze, pegs en 2 remmen. En maar rijden als een gek :o

Whouz

Bericht door Whouz » wo feb 17, 2010 10:14 pm

Toch is het maar wat je chil vind..
Al dat kut gerammel van die remkabels..
dan nog is zo een extra lever erbij op je stuur. Een rotor..

en voor de grammeneukers onder ons... GEWICHTT!!!

maar het is maar net wat je ervan vind inderdaad..

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo feb 17, 2010 10:36 pm

Het probleem is voornamelijk dat de meeste mensen brakeless rijden omdat de rest dat ook doet, zelfs als ze net beginnen en dat is gewoon dom.

streeter

Bericht door streeter » do feb 18, 2010 12:42 pm

ja dat is helaas waar. ik ben gisteren nog wezen bmxen in de promise, en je ziet daar al gastjes met royal bugatties (aldi fiets) zonder remmen rijden. Maar met een rem rijden is niet om trendy te doen ofzo. De meeste bikes koop je trouwens maar met 1 rem. Maar zoals eerder vermeld is dat een persoonlijke keuze. Ik heb het niet om brakeless en ook niet op 2 remmen.
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

Mitch_s

Bericht door Mitch_s » do feb 18, 2010 5:35 pm

Nieuwe fototjas =D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Btw, heb een mailtje geschreven naar Monster Energy (Hq) en Monster Energy Europe en naar stickers gebietst :p

En ja, er zit een zwarte (slick) buiten kabel op het laatste stukje na de brake hanger.. om het draadje recht te houden, zodat hij niet uit de rem kan 'floepen' Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mitch_s op zo feb 21, 2010 8:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

streeter

Bericht door streeter » vr feb 19, 2010 12:02 am

Die stickervellen van monster kun je ook bij je lokale mx shop halen. kosten iets van 5 euro.

Simple bmx

Mitch_s

Bericht door Mitch_s » vr feb 19, 2010 8:42 am

Had ook al iets op Marktplaats gezien.. kosten daar rond 12 euro.. zal ook wel hier bij de lokale MX shop zoiets kosten.. (als we die hebben dan..) Maar waarom geld uitgeven als het ook gratis kan? :p

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » vr feb 19, 2010 8:33 pm

Steelhead Rider schreef:Het probleem is voornamelijk dat de meeste mensen brakeless rijden omdat de rest dat ook doet, zelfs als ze net beginnen en dat is gewoon dom.
Idem met skinny jeans en rare taal uitslaan.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » vr feb 19, 2010 8:40 pm

Stillridingbmx schreef:Idem met skinny jeans en rare taal uitslaan.
Waarheid!
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

streeter

Bericht door streeter » vr feb 19, 2010 8:53 pm

larzveenz schreef:
Stillridingbmx schreef:Idem met skinny jeans en rare taal uitslaan.
Waarheid!
Een skinny rijd gewoon chill. Nooit met je broek tussen het tandwiel =D

Simple bmx

Rens

Bericht door Rens » vr feb 19, 2010 9:21 pm

streeter schreef:. De meeste bikes koop je trouwens maar met 1 rem.
Complete bmx fietsen moeten nieuw met een voorrem daarom zitten er vaak caliper remmen op die niks waard zijn.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » vr feb 19, 2010 10:48 pm

Stillridingbmx schreef:
Steelhead Rider schreef:Het probleem is voornamelijk dat de meeste mensen brakeless rijden omdat de rest dat ook doet, zelfs als ze net beginnen en dat is gewoon dom.
De meeste mensen rijden tegenwoordig inderdaad met skinny jeans omdat de rest het ook doet, maar het heeft ook wel een functie, je broek kan niet tussen je tandblad en ketting komen (of minder makkelijk iig) en je bescherming blijft beter zitten. Rare taal uitslaan doen echt de grootste trendhoeren die er zijn.

Mitch_s

Bericht door Mitch_s » zo feb 21, 2010 9:56 am

de verf heb ik inmiddels al.. anderhalve zwarte spuit bus + bus blanke lak.. had nog een halfvolle zwarte staan.. maar wat is beter.. me fork en stem losmaken en dan me frame spuiten, of me fork en me stem erop laten zitten en dan meteen meespuiten?

merrybike

Bericht door merrybike » zo feb 21, 2010 10:39 am

Steelhead Rider schreef:
Stillridingbmx schreef:
De meeste mensen rijden tegenwoordig inderdaad met skinny jeans omdat de rest het ook doet, maar het heeft ook wel een functie, je broek kan niet tussen je tandblad en ketting komen (of minder makkelijk iig) en je bescherming blijft beter zitten. Rare taal uitslaan doen echt de grootste trendhoeren die er zijn.
jean niet zeuren... Je draagt ze zelf ook!

Chainslap

Bericht door Chainslap » zo feb 21, 2010 2:37 pm

Mitch_s schreef:de verf heb ik inmiddels al.. anderhalve zwarte spuit bus + bus blanke lak.. had nog een halfvolle zwarte staan.. maar wat is beter.. me fork en stem losmaken en dan me frame spuiten, of me fork en me stem erop laten zitten en dan meteen meespuiten?
Als je het netjes wilt doen raad ik je aan om alle onderdelen los van elkaar te spuiten.
Je BB lagers en headset kun je eventueel afplakken (verf in lagers = niet goed!)

Dat van die Monster sticker begrijp ik nog steeds niet maargoed, het is jouw fiets, dus doe vooral wat je zelf tof vind!
En als we het toch over onbenullige details hebben; ik vind die lime kabel best wel tof staan eigenlijk!
Alleen één verzoek, wil je volgende keer alsjeblieft gewoon een normale foto van je fiets maken?

Ik geloof trouwens dat een aantal merken de 2010 modellen zullen leveren compleet met bijpassende skinny's.. How 'bout that..?

Mitch_s

Bericht door Mitch_s » zo feb 21, 2010 8:11 pm

Had ook nog een normale foto.. maar die moest nog gedraaid worden.. had ik geen zin in.. nu toch nog maar ff gedaan. foto staat bij de andere 3 ;)

gwenneman

Bericht door gwenneman » zo feb 21, 2010 8:45 pm

Om even terug te komen op dat "brakeless"
Ik moest van men vader een rem erop zetten :|
er zijn voordelen voor een rem dat is waar ( er is minder risico dat je niet stilkomt op een gevaarlijk moment Bv auto in de weg , altijd de juiste aanrijsnelheid (nooit te snel)) :D
MAAR - die kabel verveelt enorm met zijn getik , continu oppassen dat je nergens achter blijft haken ,...
EN vandaag in de halfpipe gevallen en men fiets moeten loslaten , de remhendel werd geraakt en nu blijft die pin wat de hendel enzo bij elkaar houdt niet meer zitten :x
weer kosten die je anders niet hebt 8)

Mvg
wethepeople volta 2010 black ...
ns suburban 24 :)
merida tfs trail 850 2008

anco165

Bericht door anco165 » zo feb 21, 2010 8:58 pm

ik vind brakeless gewoon beter rijden
soms is het wel makkelijk met tabs enz
maar ik ga voor brakeless.

jaspero

Bericht door jaspero » ma feb 22, 2010 1:19 pm

Dat van de trendhoeren is miss waar, maar zien we dat ook niet bij het DH ? Leatt..

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma feb 22, 2010 2:05 pm

Een leatt is een trend? Jezus Jasper, wat is er met jou gebeurd sinds je op een bmx rijdt? Een leatt is een helm voor je nek weet je wel...

Plaats reactie