BMX Project..
Moderator:Beheerders
http://vimeo.com/9168644streeter schreef:leg jij eens uit wat het nut ervan is dan. Waarom zie ik niemand met twee remmen op een bmx rijden?Steelhead Rider schreef:Waarom is 't nutteloos? En dat 't niet clean is is echt bullshit, mensen moet zich realiseren dat het totaal niet gaat om hoe je fiets eruit ziet.
Gay he? twee remmen..
-
Er rijden genoeg mensen met twee remmen op hun bmx hoor, misschien moet je eens verder kijken dan al die trendhoeren die je tegenwoordig ziet. Verder is het nut ervan wat je er zelf van kan maken.streeter schreef:leg jij eens uit wat het nut ervan is dan. Waarom zie ik niemand met twee remmen op een bmx rijden?Steelhead Rider schreef:Waarom is 't nutteloos? En dat 't niet clean is is echt bullshit, mensen moet zich realiseren dat het totaal niet gaat om hoe je fiets eruit ziet.
-
ja dat is helaas waar. ik ben gisteren nog wezen bmxen in de promise, en je ziet daar al gastjes met royal bugatties (aldi fiets) zonder remmen rijden. Maar met een rem rijden is niet om trendy te doen ofzo. De meeste bikes koop je trouwens maar met 1 rem. Maar zoals eerder vermeld is dat een persoonlijke keuze. Ik heb het niet om brakeless en ook niet op 2 remmen.
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
Nieuwe fototjas =D

Btw, heb een mailtje geschreven naar Monster Energy (Hq) en Monster Energy Europe en naar stickers gebietst :p
En ja, er zit een zwarte (slick) buiten kabel op het laatste stukje na de brake hanger.. om het draadje recht te houden, zodat hij niet uit de rem kan 'floepen'

Btw, heb een mailtje geschreven naar Monster Energy (Hq) en Monster Energy Europe en naar stickers gebietst :p
En ja, er zit een zwarte (slick) buiten kabel op het laatste stukje na de brake hanger.. om het draadje recht te houden, zodat hij niet uit de rem kan 'floepen'

Laatst gewijzigd door Mitch_s op zo feb 21, 2010 8:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
Waarheid!Stillridingbmx schreef:Idem met skinny jeans en rare taal uitslaan.
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
-
De meeste mensen rijden tegenwoordig inderdaad met skinny jeans omdat de rest het ook doet, maar het heeft ook wel een functie, je broek kan niet tussen je tandblad en ketting komen (of minder makkelijk iig) en je bescherming blijft beter zitten. Rare taal uitslaan doen echt de grootste trendhoeren die er zijn.Stillridingbmx schreef:Idem met skinny jeans en rare taal uitslaan.Steelhead Rider schreef:Het probleem is voornamelijk dat de meeste mensen brakeless rijden omdat de rest dat ook doet, zelfs als ze net beginnen en dat is gewoon dom.
jean niet zeuren... Je draagt ze zelf ook!Steelhead Rider schreef:De meeste mensen rijden tegenwoordig inderdaad met skinny jeans omdat de rest het ook doet, maar het heeft ook wel een functie, je broek kan niet tussen je tandblad en ketting komen (of minder makkelijk iig) en je bescherming blijft beter zitten. Rare taal uitslaan doen echt de grootste trendhoeren die er zijn.Stillridingbmx schreef:Idem met skinny jeans en rare taal uitslaan.Steelhead Rider schreef:Het probleem is voornamelijk dat de meeste mensen brakeless rijden omdat de rest dat ook doet, zelfs als ze net beginnen en dat is gewoon dom.
Als je het netjes wilt doen raad ik je aan om alle onderdelen los van elkaar te spuiten.Mitch_s schreef:de verf heb ik inmiddels al.. anderhalve zwarte spuit bus + bus blanke lak.. had nog een halfvolle zwarte staan.. maar wat is beter.. me fork en stem losmaken en dan me frame spuiten, of me fork en me stem erop laten zitten en dan meteen meespuiten?
Je BB lagers en headset kun je eventueel afplakken (verf in lagers = niet goed!)
Dat van die Monster sticker begrijp ik nog steeds niet maargoed, het is jouw fiets, dus doe vooral wat je zelf tof vind!
En als we het toch over onbenullige details hebben; ik vind die lime kabel best wel tof staan eigenlijk!
Alleen één verzoek, wil je volgende keer alsjeblieft gewoon een normale foto van je fiets maken?
Ik geloof trouwens dat een aantal merken de 2010 modellen zullen leveren compleet met bijpassende skinny's.. How 'bout that..?
Om even terug te komen op dat "brakeless"
Ik moest van men vader een rem erop zetten
er zijn voordelen voor een rem dat is waar ( er is minder risico dat je niet stilkomt op een gevaarlijk moment Bv auto in de weg , altijd de juiste aanrijsnelheid (nooit te snel))
MAAR - die kabel verveelt enorm met zijn getik , continu oppassen dat je nergens achter blijft haken ,...
EN vandaag in de halfpipe gevallen en men fiets moeten loslaten , de remhendel werd geraakt en nu blijft die pin wat de hendel enzo bij elkaar houdt niet meer zitten
weer kosten die je anders niet hebt
Mvg
Ik moest van men vader een rem erop zetten

er zijn voordelen voor een rem dat is waar ( er is minder risico dat je niet stilkomt op een gevaarlijk moment Bv auto in de weg , altijd de juiste aanrijsnelheid (nooit te snel))

MAAR - die kabel verveelt enorm met zijn getik , continu oppassen dat je nergens achter blijft haken ,...
EN vandaag in de halfpipe gevallen en men fiets moeten loslaten , de remhendel werd geraakt en nu blijft die pin wat de hendel enzo bij elkaar houdt niet meer zitten

weer kosten die je anders niet hebt

Mvg
wethepeople volta 2010 black ...
ns suburban 24
merida tfs trail 850 2008
ns suburban 24

merida tfs trail 850 2008