DMR sign Kevin Katinas

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
=Pashley=
DMR sign Kevin Katinas

Bericht door =Pashley= » vr jun 11, 2010 2:15 pm

DMR just beamed over news of their latest signing, Kevin Katinas. If he’s anywhere near as good as Reynolds and the boys, they’re onto a winner.

Here’s the press release…

We are proud to welcome Hollands finest, Kevin Katinas, to the team for 2010. Kevins got a huge bag of tricks that he frequently sends over the biggest and gnarliest of jumps. He’ll be attending a load of european comps on his new 898 and hopefully we’ll get him over here to the uk for some riding in the near future. Jeez I nearly forgot to mention his flat spins…Oh lord he can flat spin! Yeah Kevin!

Welcome to the team!

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Dirtmag.co.uk
Heeft ronde wielen

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » vr jun 11, 2010 2:44 pm

Pffffff....

Oud nieuws. Sweettrails said it first :lol:

Maar ik had wel al inside info 8)

groen

Bericht door groen » vr jun 11, 2010 4:04 pm

captain redbeard :o
Loud, mean, fast & dirty

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » vr jun 11, 2010 4:45 pm

Yeah dude, lekker bike ook :o

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » vr jun 11, 2010 5:31 pm

waar blijven mijn royalties? Blijkbaar blijven de Diggers in de schaduw van de flitsers. Wel erg trots op onze Kevin! Eindelijk un Nederlander in de internationale Dirt scene!

Denk een echte mijlpaal voor de Nederlandse Dirt geschiedenis!

Roy en kevin pushing the limits.. thnx to the birthplace for Dirtjumping talent Berm in the middle :arms:

Bernard

Bericht door Bernard » vr jun 11, 2010 5:51 pm

en wat heeft hij een lekkere platte buik..... hmmmm....
alias Anton Bollebakker: no show, all go!

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » vr jun 11, 2010 6:00 pm

Bernard schreef:en wat heeft hij een lekkere platte buik..... hmmmm....
jij niet hé, dikkerd!

Maar heel vet, progressie als een malle!

edit ; haha
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre op za jun 12, 2010 6:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

vieze vinnie

Bericht door vieze vinnie » vr jun 11, 2010 6:38 pm

en misschien ook wel een bedankje naar this is trash ;) misschien hebben ze daar door kevin wat ontdekt?

(misschien heb ik dit heel erg mis hoor;))
teamrider:
www.psbmx.com

Bernard

Bericht door Bernard » vr jun 11, 2010 7:46 pm

Stillridingbmx schreef:
jij niet hé, dikkert!

is dikkert niet met een d?
alias Anton Bollebakker: no show, all go!

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » za jun 12, 2010 10:47 am

Hij heeft het wel bij This is Trash gevraagd idd :) (wie had DMR ook alweer uitgenodigd? :) )

Zekers vette shit Kevin!! :o Gefeliciteerd!!
En succes in Hongarije bij de Balaton Bike Fest (heb je gespot in de filmpjes)

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » za jun 12, 2010 6:51 pm

Bernard schreef:
Stillridingbmx schreef:
jij niet hé, dikkert!

is dikkert niet met een d?
Haha, kan wel. School niet afgemaakt, sorry.

Martin, link van die filmpjes ?
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

de mich

Bericht door de mich » za jun 12, 2010 7:20 pm

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » za jun 12, 2010 7:38 pm

ik zag em ook nog rijden in een interview met een Hongaarse gast (link zal ik niet posten, is niet boeiend als je geen hongaars kan (en anders ook niet echt haha))

Dennis Katinas
Contacteer:

Bericht door Dennis Katinas » zo jun 13, 2010 11:09 am

Ik neem maar even de vrijheid om te reageren, Kevin zit in Hongarije.

Wij, Kevin en ik, zijn al een aantal jaren druk bezig met het promoten van Kevin zijn style en persoon. Hij was al erg bekend bij DMR en de boys voor This is Trash.

Hij heeft vorig jaar al een aantal grote events gereden waar hij contact heeft gehad met verschillende rijders en partijen. Daarnaast zijn er PODs geweest op Pinkbike.com en heeft hij een mooi interview gehad in Standmag.hu en er is de nodige aandacht geweest in Mountain Bike Plus Magazine.

Afgelopen jaar hebben we een promoboekje in elkaar gezet die we meegeven aan potentiële sponsors, ook aan DMR.

Natuurlijk gaat er een big hug and thank you so much uit naar de builders, organisatoren, magazines en natuurlijk vrienden en familie die hem steunen!

Maar om alles in perspectief te plaatsen, vergeet niet dat Kevin al op mtb's zit vanaf zijn 13e ofzo en daarvoor op andere fietsen. Hij fietste als 13-jarige tochten van 200 km op racefiets en XC bike en won locaal alle wedstrijden en is daarna langzaam in de freeride gerold waar hij als een van de eersten in Nederland flink progreste tot Internationaal rijder.

Momenteel wordt hij gesponsord door DMR, HOPE, SPANK, GEAX, SAPIM en KRK Protection (KRK onder voorbehoud). en er komen ongetwijfeld nog meer bij.

To back it up, heeft hij gisteren Balaton Bike Fest, FMB World Tour - Bronze Contest op zijn naam geschreven. Een Wereldbeker wedstrijd. BAM!

En er liggen nog genoeg plannen om dit succes voort te zetten.

Edit: En ik hoop dat zo iedereen lekker door gaat in Nederland, want we gaan de goede kant op met zijn allen! Dikke trails, dikke tricks, foampit ,indoor, media, etc.

Bedankt iedereen, one big familie yoooo!
Dennis

vieze vinnie

Bericht door vieze vinnie » zo jun 13, 2010 12:50 pm

mooi geschreven dennis!

sowieso heeft kevin alles aan zichzelf te danken. als je zo rijd, kom je in de picture en heb je kansen om naam te maken.

Maar meteen van de gelegenheid gebruik te maken: gefeli kevin met je overwinning:d

super tof. Ik had idd ook al t geplaatste filmpje gezien en daar zag je goed in dat kevin mega hard rockt!

xx,
vince
teamrider:
www.psbmx.com

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » ma jun 14, 2010 11:42 am

zo is het Dennis! De weg naar waar we nu zijn was hard en zwaar. Denk voor Kevin persoonlijk een echte strijd. Niet alleen met andere mensen, maar ook met zichzelf.

Heb heel veel bewondering voor zijn doorzettings vermogen, want waar een wil is, is een weg. Laat Kevin maar weer eens zien!

Mijn opmerking mbt royalties was natuurlijk een beetje sarcastisch. Zie de laatste tijd veel van de Berm in magazines, tijdschriften enz. en zie mensen er beter van worden, waar ik vaak met me scheppie de trails netjes maak voor goede sessies. Misschien moet ik ook een portfolio maken en versturen.. hahahaha.. begrijp me niet verkeerd hoor, doe het met veel liefde en passie, maar valt wel op de laatste maanden in de media.

Misschien hunker ik gewoon naar waardering voor de jaren werk, beetje vergelijkbaar met Kevin en anderen die gewoon jaren hun best doen om de sport te promoten en te pushen. Wel fijn als je dan uiteindelijk ook de waardering ervoor krijgt en je motiveerd om door te blijven gaan. Kan je vertellen dat het steeds repareren van schade/vandalisme niet echt meewerkt in de motivatie. Ook zijn het vaak maar een paar mensen die echt de trails onderhouden. Als je ze op 1 hand kan tellen dan is het veel.

Maar ik stop maar, want dit is misschien wel een discussie waard met een lekker biertje derbij. laten we fijn een feestje vieren met z'n allen om Kevin zijn overwinning te vieren en te vieren dat Nederland er nu gewoon bijhoort! Voor mij de grootste overwinning sinds jaren!

1 familie, 1 gedachte, 1 doel, 2 wielen :arms:

Plaats reactie