zo is het Dennis! De weg naar waar we nu zijn was hard en zwaar. Denk voor Kevin persoonlijk een echte strijd. Niet alleen met andere mensen, maar ook met zichzelf.
Heb heel veel bewondering voor zijn doorzettings vermogen, want waar een wil is, is een weg. Laat Kevin maar weer eens zien!
Mijn opmerking mbt royalties was natuurlijk een beetje sarcastisch. Zie de laatste tijd veel van de Berm in magazines, tijdschriften enz. en zie mensen er beter van worden, waar ik vaak met me scheppie de trails netjes maak voor goede sessies. Misschien moet ik ook een portfolio maken en versturen.. hahahaha.. begrijp me niet verkeerd hoor, doe het met veel liefde en passie, maar valt wel op de laatste maanden in de media.
Misschien hunker ik gewoon naar waardering voor de jaren werk, beetje vergelijkbaar met Kevin en anderen die gewoon jaren hun best doen om de sport te promoten en te pushen. Wel fijn als je dan uiteindelijk ook de waardering ervoor krijgt en je motiveerd om door te blijven gaan. Kan je vertellen dat het steeds repareren van schade/vandalisme niet echt meewerkt in de motivatie. Ook zijn het vaak maar een paar mensen die echt de trails onderhouden. Als je ze op 1 hand kan tellen dan is het veel.
Maar ik stop maar, want dit is misschien wel een discussie waard met een lekker biertje derbij. laten we fijn een feestje vieren met z'n allen om Kevin zijn overwinning te vieren en te vieren dat Nederland er nu gewoon bijhoort! Voor mij de grootste overwinning sinds jaren!
1 familie, 1 gedachte, 1 doel, 2 wielen