Re:Onza T-Raptor te koop
Moderator:Beheerders
Ja hij staat te koop, is nu 2 weken oud, maar hij moet helaas weg vanwege rugklachten. Met deze rug is het echt onmogelijk om een beetje leefbaar op die fiets te kunnen zitten. Er is ongeveer 5 km mee gefietst. alles nog helemaal nieuw, remmen zijn ontlucht en omgedraait (linkse greep is voorrem) fiets komt uit engeland en daar zit de rem verkeerd om...
mvg Ninko
mvg Ninko
Foto? richtprijs?
Zonde dat je em weg moet doen, joh!
Zonde dat je em weg moet doen, joh!

dat is de foto... richtprijs is 650euro...
Er zitten trouwens magura"s op hs33 en ja, hij rijdt echt geweldig en het weegt helemaal nix (ongeveer 10 kilo)
Sorry, maar dat wordt toch nix.... tis dat ik het geld er niet voor heb..
Iig suc6 met de verkoop!!
Iig suc6 met de verkoop!!
er valt altijd te onderhandelen over de prijs natuurlijk
hey ninko!
Wat is dat dan nu, nu al de onza eruit? Dat gaat snel. Ik zal eens over de bike nadenken..
is dit niet de bike:
Wat is dat dan nu, nu al de onza eruit? Dat gaat snel. Ik zal eens over de bike nadenken..
is dit niet de bike:

Ja hij is dezelfde als die maar dan is alles wat van rood is is van donker blauw (kijkt een beetje stoerder)
mvg Ninko
mvg Ninko
niemand interesse?? ???
ff geduld, weet mss wel iemand, ik laat zo snel mogelijk iets weten
geweldig :-*
Ninko, rugklachten kom je snel over heen. Als je consequent bent in het trainen/oefenen gaat dat al snel over. Ik had er in het begin ook wel last van, maar nou niet meer.
Bovendien, had je dat nou niet eerder kunnen bedenken! Dat had mij een heleboel geld kunnen schelen! >:(
Oja, ninko, heb jij nou die van 800 euro en dan in polished/blue? of die van 650 euro?
JD
Bovendien, had je dat nou niet eerder kunnen bedenken! Dat had mij een heleboel geld kunnen schelen! >:(

Oja, ninko, heb jij nou die van 800 euro en dan in polished/blue? of die van 650 euro?
JD
- hs 33 met rode remblokjes (die beteren dus)
- Stijf
- Licht
- Sieht gut aus
- Magura mounts
- 80 cm stuur!
- rijdt als een droom
- wel een vreemde maat zadelpen (mocht je dat willen veranderen
- Zonde om weg te doen...
JD
- Stijf
- Licht
- Sieht gut aus
- Magura mounts
- 80 cm stuur!
- rijdt als een droom
- wel een vreemde maat zadelpen (mocht je dat willen veranderen
- Zonde om weg te doen...
JD
het, doe je t frame ook apart weg, zo ja voor hoeveel?
mzls niaboc
mzls niaboc
WOOdy schreef:
ff geduld, weet mss wel iemand, ik laat zo snel mogelijk iets weten
die kerel weet het nog ni goed, is nog wat aan "t rondzien en aan "t vergelijken tussen verschillende merken, maar hij vond je aanbieding iig uiterst interessant
-
Ten eerste, jammer van u rug klachten
Ten tweede.....Nice bike.....ik vetrouw dat die fiets nog in goeden staat is. Ik zoek precies zo"n soort fiets, maar ik hoop dat over de prijs te onderhandelen is.
als u contact met mij wil opzoeken dan kunt u mij e-mailen op
pigspanker2000@yahoo.com
ik hoop spoedig iets van u te horen
Ten tweede.....Nice bike.....ik vetrouw dat die fiets nog in goeden staat is. Ik zoek precies zo"n soort fiets, maar ik hoop dat over de prijs te onderhandelen is.
pigspanker2000@yahoo.com
endohopper schreef:
Ten eerste, jammer van u rug klachten
pigspanker2000@yahoo.com
Je kan zelf toch met hem mailen, zijn adres staat in zijn profiel
bedankt woody dat je in ieder geval ff verder kijkt, zou je mij in contact kunnen brengen met die jongen die zoiets zoekt?
En endohopper.. check your mail..
mvg Ninko
En endohopper.. check your mail..
mvg Ninko
-
Hoi Ninko,
Sorry,het duurde even een tijdje om wat tests en reviews te vergelijken,maar ik vind het nog een leuke trial bike.Ik zou hem graag willen komen bekijken.als we kunnen afspreken een keer waneer het jouw uitkomt,kan ik gelijk met 550 tot 600 euro cash langskomen.
See you,Endohopper.
(reacties op pigspanker2000@yahoo.com)
Sorry,het duurde even een tijdje om wat tests en reviews te vergelijken,maar ik vind het nog een leuke trial bike.Ik zou hem graag willen komen bekijken.als we kunnen afspreken een keer waneer het jouw uitkomt,kan ik gelijk met 550 tot 600 euro cash langskomen.
See you,Endohopper.
(reacties op pigspanker2000@yahoo.com)
nog meer mensen die interesse hebben?? ???
Endohoppe rheb je nog interesse?? 550 mag je hem meenemen...
mvg Ninko
mvg Ninko
Mensen Nu dan 500 Euro. Er is ngo geen 10 km mee gefietst en hij moet echt weg.... Liever gisteren dan vandaag.... Nieuw ben je bijna 700 euro kwijt voor deze bike...
mvg Ninko
mvg Ninko