Ho3rig Kl0te Ebay

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
Ho3rig Kl0te Ebay

Bericht door Gast » wo mei 28, 2003 5:04 pm

Warning: Deze klacht is geschreven in een impulz en kan mogelijk domme en/of schokkende feiten bevatten.

Ik wil bij deze ff klagen over dat ho3rig kl0te ebay.
Al 2 keer een bike proberen te kopen(1keer alleen een frame rm7 , pzytex u sak ;)) en 1 keer een BigHit maar nie gelukt :"(. Een veiling houd toch in dat de hoogste bieder t item kan kopen???
Nou op Ebay dus niet, je wacht gewoon tot de tijd zo goed als verstreken is en je bied met een redelijk schofterig bedrag over het staande bod heen. Ik had best nog meer willen betalen in beide gevalen maar helaas de tijd was op!! >:( >:( >:( >:( Ik dacht dat ze me de 2e keer niet konden foppen door zelf schofterig te overbieden maar helaas.
Verkoop je spullen dus niet via Ebay want dan vang je dus nooit de hoofdprijs.
Ik hoop dat ik bij deze genoeg anti reclame heb gemaakt voor die losers want ik zit ondertussen nog steeds zonder bike.

Voor mensen die vinden dat ik niet slim genoeg heb geboden, eh misschien hebben jullie wel gelijk maar ik moest dit ff kwijt.

Dude

pZyteX

Re:Ho3rig Kl0te Ebay

Bericht door pZyteX » wo mei 28, 2003 5:11 pm

hee, ik begon :) een uur van tevoren met bieden, maar ik heb er wel eens overnagedacht, het zou bijvoorbeeld veel beter werken dat elke keer als er geboden wordt er een minuut extra bij komt ofzo. maar dan alleen in de laatste paar minuuten anders kan een veiling jaren duuren.

wat ik bedoel is een soort eenmaal andermaal verkocht systeem.

Gast

Bericht door Gast » wo mei 28, 2003 5:19 pm

Dat zou op zich een goed id zijn. Ik heb bij de BigHit ook gewacht tot de laatste minuten gewacht. Toen 50 euro eroverheen geboden, toen 100 maar dat was nog niet genoeg. Toen was de tijd op en mn buro doormidden >:(

Dude

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » wo mei 28, 2003 5:45 pm

Ik heb wel al dingen gekocht met e-bay en gewonnen.

Het zit namelijk zo

Iedereen stelt een maximum bod in.

laten we nu zeggen dat de prijs per 2€ omhoog gaat .

de eerste zet een bod in van maximum 10€, er komt een 2e die zet een bod in van 6€, dan zal automatisch het bod van de eerst nog gelden maar op 8€ springen.

Indien die 2e nu 15 € ging bieden dan zou het bod op 12€ komen te staan.
Het max bod dat je instelt versrpringt altijd 2€ (in dit geval) boven wat de vorige bieder zijn max bod was, als jij al de hoogst geboden hebt.

Want als jij minder bied dan de andere, en dat weet je niet, zal de prijs 2€ boven jou max bod uitkomen maar de andere is de winnaar nog altijd

Capish? ::)

Gast

Bericht door Gast » wo mei 28, 2003 5:52 pm

Ik snap t wel maar t systeem is gewoon krom, niet gebruiksvriendelijk en al zeker niet voordelig voor de aanbieders omdat ze niet altijd de hoogste prijs vangen voor hun product.

Dude

Nossy

Bericht door Nossy » wo mei 28, 2003 6:31 pm

vind Ebay zowiezo al een klotesite, op 1 of andere manier kan ik er niet mee overweg. :(

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » wo mei 28, 2003 7:14 pm

als je echt iets wil hebben en je weet hoeveel geld je ervoor wil neertellen gewoon in de laatste minuten je maximum bedrag bieden.

Zo doe ik het en ik heb al veel geld gespaart tov dat ik iets hier ging kopen

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » wo mei 28, 2003 7:52 pm

wat een gezeur weer... 8)

WhoCares

Bericht door WhoCares » wo mei 28, 2003 8:39 pm

track 11 als je omlaag scrolled en dan kiezen uit win of real one EBAY

Ruff Ryder

Bericht door Ruff Ryder » za mei 31, 2003 4:40 pm

IK heb zelf een mooie bumper voor mijn auto via E-bay..
Er was wel iemand die boven mij had geboden, maar die kerel had er nog meer..Dus dat was allemaal prima in orde..

Bovendien kan je bij E-bay als verkoper ook een nu-kopen bedrag instellen waardoor je een vaste prijs kan vangen...

Pimiento

Bericht door Pimiento » za mei 31, 2003 5:21 pm

heb een keer wat verkocht via e-bay, en dat ging goed, totdat ik er na een paar weken achter kwam dat ik commissie kosten moest dokken, maar liefst 2 euro! Ja wist ik veel dus ik denk dat betaal ik mooi niet, die 2 euro steken ze maar....(...), maar goed, ik bleef maar aanmaningen krijgen, totdat er op een gegeven moment een brief kwam van de deurwaarder, en toen heb ik maar betaald...

...een deurwaarder...om 2 euro...

MUHAHAHA!

zon gast kost per minuut al meer dan 2 euro, maar ja.., je moet toch wat.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » za mei 31, 2003 8:19 pm

Pimiento schreef:
heb een keer wat verkocht via e-bay, en dat ging goed, totdat ik er na een paar weken achter kwam dat ik commissie kosten moest dokken, maar liefst 2 euro! Ja wist ik veel dus ik denk dat betaal ik mooi niet, die 2 euro steken ze maar....(...), maar goed, ik bleef maar aanmaningen krijgen, totdat er op een gegeven moment een brief kwam van de deurwaarder, en toen heb ik maar betaald...

Staat allemaal in de voorwaarden! Had je dus van te voren kunnen weten, ook omdat je tijdens het opgeven van je artikel een bepaalde prijs krijgt, afhankelijk van je eigen prijs en opties....

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » za mei 31, 2003 8:35 pm

vrij veel gekocht en verkocht via ebay. allemaal prima verlopen.
ik vind het systeem erg goed werken. als je iets ziet breng je een bod uit en ik breng dan meestal ook een maximum bod uit. betaal ik nooit meer dan ik van te voren bedacht had.
ebay werkt vele malen beter dan marktplaats, dat is vrijheid blijheid.

T
Contacteer:

Bericht door T » ma jun 02, 2003 9:07 am

ik vind het alleen heeeeeeeeeeeeeeeeel "vervelend" als een veiling afloopt tijdens de "onderhoudsuren" op vrijdag-ochtend.... grrrr...

Pimiento

Bericht door Pimiento » ma jun 02, 2003 10:13 am

Steelboy schreef:
[
Pimiento schreef:

Staat allemaal in de voorwaarden! Had je dus van te voren kunnen weten, ook omdat je tijdens het opgeven van je artikel een bepaalde prijs krijgt, afhankelijk van je eigen prijs en opties....

Laten we zo stellen dat ik het wel wist, maar dacht dat ze het niet zo nauw namen voor 2 euro... :?

Steppie

Bericht door Steppie » ma jun 09, 2003 9:12 am

Ik vind ebay ook goed werken. ALs je geduld hebt kan je goede koopjes kopen. En met het beoordeling systeem kan je meteen zien of iemand te vertrouwen is. Ook al zie je op een gegeven moment bij de meesten een negatieve beoordeling opduiken. Maar er kan altijd iets mis gaan...........
Alleen jammer dat het zo duur is om kleinere onderdelen vanuit duitsland te halen. 5 euro overboekingskosten, 15 euro verzendkosten of zoeits............

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » ma jun 09, 2003 10:42 am

Het systeem van Ebay vraagt idd wel even wat tijd om je in te verdiepen. In het begin heb ik me daar ook nog al eens (achteraf) onterrecht over druk gemaakt.. want het werkt opzich goed en mooi.

Nadeel van Ebay is alleen dat het allemaal zo gemakkelijk gaat... :? >:( ;)

Plaats reactie