Bulls pro 7.50
Moderators:JJ, Beheerders
Hoi,
Ik heb een Bulls pro 7.50 op het oog. Ziet er wel goed uit qua groepen alleen de vork (suntour XCP-LO) vind ik moeilijk. Iemand die daar iets over weet te melden. Ook Bulls ervaringen en meningen stel ik zeer op prijs.
Dank,
Koen.
Ik heb een Bulls pro 7.50 op het oog. Ziet er wel goed uit qua groepen alleen de vork (suntour XCP-LO) vind ik moeilijk. Iemand die daar iets over weet te melden. Ook Bulls ervaringen en meningen stel ik zeer op prijs.
Dank,
Koen.
-
- Contacteer:
Re:Bulls pro 7.50
Mijn mening over bulls is: Er zijn betere mooiere fietsen voor dat geld te krijgen. Ik ben niet echt een bulls fan, k vind t meer een merk voor halve bikers, of zondagrijders. Maar goed: dat is mijn mening.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
FREAKaZOID schreef:
k vind t meer een merk voor zondagrijders.
Zijn heel veel mensen die alleen op zondag rijden!!
zeg dan nix....
niemand schiet hier iets mee op. waarom zondagsrijders of halve bikers? Ligt dat aan de groepen de vering het frame? ziet ie er niet stoer genoeg uit? wat?
Koen.
niemand schiet hier iets mee op. waarom zondagsrijders of halve bikers? Ligt dat aan de groepen de vering het frame? ziet ie er niet stoer genoeg uit? wat?
Koen.
Ik rij zelf ook op een bulls. Met voledig xt. Ik kon toevallig goedkoop aan de fiets komen.
Al dat gelul dat het geen goede fiets is of wat dan ook. Slaat nergens op. Je moet het eerst eens proberen voordat je ergens iets over zegt.
Ik zou mijn frame nooit in willen ruilen voor een andere. Echt top fietsje dus........
En kwa prijzen vind ik Bulls goedkoper als de grotere merken
Al dat gelul dat het geen goede fiets is of wat dan ook. Slaat nergens op. Je moet het eerst eens proberen voordat je ergens iets over zegt.
Ik zou mijn frame nooit in willen ruilen voor een andere. Echt top fietsje dus........
En kwa prijzen vind ik Bulls goedkoper als de grotere merken
Ik ben ook wel benieuwt waar je dat vandaan hebt dat je voor hetzelfde geld een betere (mooiere is kwestie van smaak dus dat is sowieso al niet interresant om te posten). Als ik een beetje rondkijk op (Duitse) Websites (ik weet dat veel andere fietsen daar ook goedkoper zijn) lijkt mij dat bulls wel een aardige prijs/kwaliteit verhouding heeft.
FREAKaZOID schreef:
Mijn mening over bulls is: Er zijn betere mooiere fietsen voor dat geld te krijgen.
Ik daag je uit......, over dat mooiere kun je nog twisten maar beter voor dat geld...... roep eens?!?
Erikje
Mehehe Freak, bevooroordeeld of wat?
Kvind het ook geen mooie bike, probeer eens een Giant XTC4, das echt een mooi fietsje voor hetzelfde geld, en je krijgt er ook een goede vork en goede remmen bij.

Kvind het ook geen mooie bike, probeer eens een Giant XTC4, das echt een mooi fietsje voor hetzelfde geld, en je krijgt er ook een goede vork en goede remmen bij.
Kheb een bulls (gehad heb nog een beetje)
Althans het begon met een bulls beta ride 7.5 (2000 type ofzo)
Het zijn zeker niet slecht afgbouwde fietsen voor de prijs, maar ik raad je aan om een fiets in germany te kopen, want die zijn nog meer waard voor het geld. Rose heeft een boel goede fietsen te koop en bijvoorbeeld een van de s-tec"s eigenmerk.
Maar het is aan te raden om een bulls te kopen hoor!
Er zijn ook genoeg LBS die ze verkopen, dus dat is dan ook met de garantie wat makkelijker stel er iets kapot gaat.
Althans het begon met een bulls beta ride 7.5 (2000 type ofzo)
Het zijn zeker niet slecht afgbouwde fietsen voor de prijs, maar ik raad je aan om een fiets in germany te kopen, want die zijn nog meer waard voor het geld. Rose heeft een boel goede fietsen te koop en bijvoorbeeld een van de s-tec"s eigenmerk.
Maar het is aan te raden om een bulls te kopen hoor!
Er zijn ook genoeg LBS die ze verkopen, dus dat is dan ook met de garantie wat makkelijker stel er iets kapot gaat.
-
- Contacteer:
OK OK, k heb een totaal domme post gepost. Twas een vooroordeel. Ktrek hierbij mijn toch wij vrij domme kritiek in. Tkomt er een beetje op neer dat ik Bulls gewoon niet vet vind. :-X Maar goed, zijn inderdaad fietsen met een goede prijs en daarvoor goede onderdelen.
@erikje, kzat zelf aan een merk als cube te denke, kweet niet of t daadwerkelijk goedkoper is maar ik zou liever een cube rijden.
Verder zal ik voortaan weer nadenken hoor :-*
@erikje, kzat zelf aan een merk als cube te denke, kweet niet of t daadwerkelijk goedkoper is maar ik zou liever een cube rijden.
Verder zal ik voortaan weer nadenken hoor :-*
Ik ook hoor :-* ..... en 100 Euro meer neerleggen maar dat zou ik er wel voor over hebben.....FREAKaZOID schreef: @erikje, kzat zelf aan een merk als cube te denke, kweet niet of t daadwerkelijk goedkoper is maar ik zou liever een cube rijden.
Erikje
Dames en heren,
hartelijke dank voor jul;lie hartverwarmende kritieken! inmiddels heb ik genoeg informatie ingewonnen waaruit blijkt dat Bulls met een matig frame en leuke groepen goede sier probeert te maken. Ik ben dan ook uiteindelijk overgegaan tot de aanschaf van een Gary Fisher Marlin. De 2003 versie is qua groepen toch wel aardig beter als de vorige versie en tot opheden (ik heb "m al 5 dagen) word ik erg gelukkig van het eindelijk weer fietsen op een fiets die het doet.
Nogmaals hartelijk dank en ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen op het apparaat.
Koen.
hartelijke dank voor jul;lie hartverwarmende kritieken! inmiddels heb ik genoeg informatie ingewonnen waaruit blijkt dat Bulls met een matig frame en leuke groepen goede sier probeert te maken. Ik ben dan ook uiteindelijk overgegaan tot de aanschaf van een Gary Fisher Marlin. De 2003 versie is qua groepen toch wel aardig beter als de vorige versie en tot opheden (ik heb "m al 5 dagen) word ik erg gelukkig van het eindelijk weer fietsen op een fiets die het doet.
Nogmaals hartelijk dank en ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen op het apparaat.
Koen.
Daar is ie weer...
Inmiddels m"n eerste kilometers op de nieuwe fiets gemaakt op mijn favoriete rondje (Rheden). Het bevalt erg goed; lekker wendbaar en natuurlijk is het qua groepen altijd goed als je jezelf 5 jaar lang door de blubber het rondgesleept op een Kyoso... :"(
Inmiddels m"n eerste kilometers op de nieuwe fiets gemaakt op mijn favoriete rondje (Rheden). Het bevalt erg goed; lekker wendbaar en natuurlijk is het qua groepen altijd goed als je jezelf 5 jaar lang door de blubber het rondgesleept op een Kyoso... :"(
- King Zeus @ DirtE19
En hoe zit die Gary Fisher van je er nu uit??? ev specs???
King Zeus
King Zeus
Op onderstaand adres kan je alles vinden over mijn gary fisher:
http://www.fisherbikes.com/bikes/bike_d ... ike=Marlin
Koen.
http://www.fisherbikes.com/bikes/bike_d ... ike=Marlin
Koen.