Bad Wildbad pictures... update
Moderator:Beheerders
het parkoer is grondig veranderd.
Er liggen nu 3 nieuwe (dubbel jumps) in
Verder ook twee nieuwe drops.
En leuk om te weten die dubbels liggen in het meest rotsachtig gedeelte van het parkoer.
Gewoon een heel leuk dh parkoer dat je moeilijk met iets vergelijken kan.
Er liggen nu 3 nieuwe (dubbel jumps) in
Verder ook twee nieuwe drops.
En leuk om te weten die dubbels liggen in het meest rotsachtig gedeelte van het parkoer.
Gewoon een heel leuk dh parkoer dat je moeilijk met iets vergelijken kan.
Re:Bad Wildbad pictures...
Met een vette BikerX en een dual en een BMX baantje om tables te oefenen en natuurlijk Peter!
En de skiskans! Ook die!
En de skiskans! Ook die!
TBX you"re the man :-* :-* :-*
Tbx schreef:
Dat wordt wel geregeld.
Btw de prints zijn wel duidelijker en mooier van kleur.
Er scheelt precies iets met mijne negatiefscanner. ???
Grtz
Tbx
Idd, de kleuren (vooral rijders) zien eruit alsof ze ervoor gesoept zijn! Gelukkig kost een negatievenscanner niets! ::)
Mega foto"s!!! ::)
Nog wat Bad Wildbad shots...
Grtz
Tbx

Grtz
Tbx
....
Grtz
Tbx

Grtz
Tbx
Opzich moet ik toegeven dat jij "vrij" mooie foto"s kan maken
Doe je er verder ook nog iets meer qua werk of studie?

Doe je er verder ook nog iets meer qua werk of studie?
Re:Bad Wildbad pictures... update
Megafoto"s Tbx!
Plons looking good! rrr
Dat zijn wel machtige stunts die daar uitgehaald worden. Zeer knappe foto"s! Weer eens wat anders dan al die amateur slechte foto"s!
Plons looking good! rrr
Dat zijn wel machtige stunts die daar uitgehaald worden. Zeer knappe foto"s! Weer eens wat anders dan al die amateur slechte foto"s!
Ze zeggen weleens dat bij fotograven 8 van de 10 foto"s mislukken als dat zo zou zijn dan heb jij het hele weekend alleen maar foto"s gemaakt en niet gereden, want deze foto"s zijn stuk voor stuk Superrrr. kun je wat foto-tips geven voor de amateurs hier. Bijvoorbeeld: gebruik jij een flitser, omdat ze zo helder zijn en tegelijkertijd zo scherp ?
Op zonnige dagen hoef je met een goede spiegelreflex echt niet te flitsen, kun je ook zien aan de schaduwen.
ALTIJD inflitsen!!! Zeker op zonnige dagen!!!
Anders heb je altijd donkere gezichten en wordt je onderwerp plat...

Zo zie je het gezicht tenminste en krijg je betere kleuren...

Volle bak zon, kijk naar de schaduw van de biker (dit is "links" van dp), tegenlicht dus. Als ik niet zou inflitsen zou de biker volledig onderbelicht zijn.
Grtz
Tbx

Zo zie je het gezicht tenminste en krijg je betere kleuren...

Volle bak zon, kijk naar de schaduw van de biker (dit is "links" van dp), tegenlicht dus. Als ik niet zou inflitsen zou de biker volledig onderbelicht zijn.
Grtz
Tbx
Tbx schreef:
ALTIJD inflitsen!!! Zeker op zonnige dagen!!!
Grtz
Tbx
Kee dan, iets nieuws geleerd! Zul je ook wel een dijk van een flitser gebruiken voor zo"n afstand toch?
-
TBX,
Lukt het jou ook om inflitsend mee te trekken, of bij dit soort pics tijdens de foto in te zoomen ?
Krijg je retegeile effecten mee.
Ik vind ze er iig space uitzien !
E
Lukt het jou ook om inflitsend mee te trekken, of bij dit soort pics tijdens de foto in te zoomen ?
Krijg je retegeile effecten mee.
Ik vind ze er iig space uitzien !
E
Inderdaad mooi shirtje Bf Hawajan...
Enne Marky mark rijd zo te zien met een GT - RUCKUS i-Drive 2.0 //
geile fiets hoor... errug leuk.
Enne Marky mark rijd zo te zien met een GT - RUCKUS i-Drive 2.0 //

@ruud: Een Nikon SB28 Fantastisch ding... Met stroboscoop functie!

@Bombproof Eric: inflitsend meetrekken gaat goed; je onderwerp is beter bevrozen dan.

Wel niet zo een goede foto maar ik heb niets anders voor handen
Bij die snelheid in zoomen tijdens de foto gaat bijna niet want voor dat effect moet je met een trage sluitertijd werken. Bij trage of statische objecten gaat het natuurlijk wel.
@Lefty: Mark rijdt inderdaad op een GT Ruckus i-drive 2.0.
Heeft het frame apart gekocht en dan de rest opgebouwd.
Grtz
Tbx

@Bombproof Eric: inflitsend meetrekken gaat goed; je onderwerp is beter bevrozen dan.

Wel niet zo een goede foto maar ik heb niets anders voor handen

Bij die snelheid in zoomen tijdens de foto gaat bijna niet want voor dat effect moet je met een trage sluitertijd werken. Bij trage of statische objecten gaat het natuurlijk wel.
@Lefty: Mark rijdt inderdaad op een GT Ruckus i-drive 2.0.
Heeft het frame apart gekocht en dan de rest opgebouwd.
Grtz
Tbx
Die stroobfunctie zal vast niet goed werken zonder statief of wel? Ooit, ooit, wil ik ook een fotocursus volgen en een goede camera halen om zulke foto"s te leren en kunnen schieten.
Nu moet deze arme jongen het nog doen met Taeke"s camera uit het jaar 0 :P
Volgende stap filmen Tbx?
Volgende stap filmen Tbx?

Ruud schreef:
Die stroobfunctie zal vast niet goed werken zonder statief of wel? Ooit, ooit, wil ik ook een fotocursus volgen en een goede camera halen om zulke foto"s te leren en kunnen schieten.
Volgende stap filmen Tbx?![]()
Inderdaad. Voor met stroboscoop te werken kan je best een statief gebruiken omdat je met lange sluitertijden werkt.
Je kan evengoed met een goedkope camera mooie foto"s maken. Het is zoals
met het biken; het is de biker dat telt, niet de fiets. De fiets kan wel alleen wat helpen of maakt het gemakkelijker...
En ja, filmen is één van mijn ambities... moet er eens hoog tijd mee beginnen....
Grtz
Tbx
Mmm, je hebt wel gelijk met die camera, maar het verschil tussen jouw camera en die die de "gemiddelde gebruiker" is haast als een M1 en een Boulder
Maar allemaal vet offtopic, geef een gil als je weer eens een shoot hebt gemaakt want het ziet er echt zeer strak uit.
Filmen is één, bewerken twee

Maar allemaal vet offtopic, geef een gil als je weer eens een shoot hebt gemaakt want het ziet er echt zeer strak uit.
Filmen is één, bewerken twee

Bewerken is idd wreed moeilijk. Ik heb t al een paar keer geprobeert met premiere maar ik snap er geen r33t van
Dude

Dude
DudeHimself schreef:
Bewerken is idd wreed moeilijk. Ik heb t al een paar keer geprobeert met premiere maar ik snap er geen r33t van![]()
Dude
Neem van mij aan dat het snappen van de software het makkelijkst is

Crap ik zou graag ook s zon project urban in mekaar flatsen(nicely done btw)...................... maar dan met fatsoenlijk fietswerk natuurlijk
:-*
Dude

Dude
-
ds wedstrijdje

de dames deden ook mee, soms iets te enthousiast

en deze meneer liet zijn blote billen aan kim zien tijdens haar run tegen joni

de man sprak gebrekkig duits met een engels accent , had rare gewoontes ( zoals volle snelheid op zijn achterwiel van de sommerberg). wilde nooit meer op een kona of cannondale rijden...WIE IS DIT TOCH>>>!!!!!!

de dames deden ook mee, soms iets te enthousiast

en deze meneer liet zijn blote billen aan kim zien tijdens haar run tegen joni

de man sprak gebrekkig duits met een engels accent , had rare gewoontes ( zoals volle snelheid op zijn achterwiel van de sommerberg). wilde nooit meer op een kona of cannondale rijden...WIE IS DIT TOCH>>>!!!!!!
zo de billen van mr bobby root... moet niet fraai zijn met al die littekend van op zijn kont de berg af te glijden na een overtrokken manual tegen een 120 km/h
greetz
bettes
greetz
bettes
bEttEs schreef:
zo de billen van mr bobby root... moet niet fraai zijn met al die littekend van op zijn kont de berg af te glijden na een overtrokken manual tegen een 120 km/h
greetz
bettes
Heeftie een fansite? Mag ik z"n handtekening? Of een konthaar?
Wauw!