Re:Trialcourse
Moderator:Beheerders
Zet er een sloop-auto neer, banden eraf, ramen eruit. Altijd leuk om overheen te trailen. Dwars is moeilijker dan van voren bijv. (verschillende moeilijkheden dus
).

één woord: paletten. Kan je alles mee maken
-
jep palletten moet je hebben, maar niet, in eenindustriepark kun je gratis een auto volladebn, zorg wel dat ze het niet zien... :-*
-
ah ja, ze moge da ni zien omda het gratis is he ;D ;D
eGoN
eGoN
van die tonnen waar ze die kabels oprollen voor wegenwerken? is dat niks?
ja zat ik ook al aan te denken maar waar haal ik die?
eGoN schreef:
ah ja, ze moge da ni zien omda het gratis is he ;D ;D
eGoN
zolang er niet in EUR in een ovaal op staat, want die zijn €20/stuk waard ;D
ja tzijn nu wel juist die EuroPaletten die ge moet hebben, die zijn groot, zwaar en sterk; ander paletten begeven het snel
smax schreef:
van die tonnen waar ze die kabels oprollen voor wegenwerken? is dat niks?
Nee das niet niks nee, die dingen zijn verrekte duur als ik me vergis. Je kunt ook je fundament slopen en dat daar storten?
europaletten zijn klein....stino schreef: ja tzijn nu wel juist die EuroPaletten die ge moet hebben, die zijn groot, zwaar en sterk; ander paletten begeven het snel
wij zijn groententelers thuis, wij werken met europaletten, en die zijn stevig, maar die zijn echt klein....
[
ik kon namelijk 3 weken geleden van die tonnen krijgen met een diameter van 90 cm, ze kwamen voorts uit de bouw van de appartementen, en het bouwbedrijf deed er niks meer mee, bij de volgende kabel/buizen die ze aankochten zat zo een nieuwe rol, ik kon ze gewoon meeneemen, ik dacht nog, als ik trial reed was dit vet,Ruud schreef: [Nee das niet niks nee, die dingen zijn verrekte duur als ik me vergis. Je kunt ook je fundament slopen en dat daar storten?smax schreef: van die tonnen waar ze die kabels oprollen voor wegenwerken? is dat niks?
in het vervolg neem ik ze aan en zet ik ze wel bij " mee te nemen" ;D op dit forum :P
- Xircuit
- Contacteer:
Of tjek de gemeente werf eens, mischien hebben ze daar wel wat leuks.
-
wij hebben 40 euro palletten gekrgen van de kerel die onze dirts is komen graven met zijn bob cat! voor niet, en we zijn er trots op...
DBE heb je die raptor al besteld? Voor het oefenen zou ik een stukje gewoon niks doen. Dan dus een paar keer ^^^ en ook een soort north shore ideetje of smaller natuurlijk
Dan nog een gap tussen 2 grotere dingen waar je op kunt springen (en er weer af).
Suc6
JD

Suc6
JD
Raptor? huh,
nee zit nog een beetje te twijfelen tussen 20"" en 26""...
nee zit nog een beetje te twijfelen tussen 20"" en 26""...
ik heb ngo wel een 26" Onza T-Raptor te koop staan. de zelfde als die van jd maar dan helemaal neit gebruikt...
mvg Ninko
mvg Ninko