stuurpen
Moderators:JJ, Beheerders
Re:stuurpen
jep HxBxL - 5cm/4cm/8cm
maar hij loop aan de voorkant wel schuin / af, de 8cm lengte is van de onderkant
maar hij loop aan de voorkant wel schuin / af, de 8cm lengte is van de onderkant
ma met wat ene boordiameter moet ge die gaten boren?
1 word: kans - loos
(that"s two words)
koop dat ding gewoon ergens kant en klaar! Kost dat nou? bijna niks!
(that"s two words)
koop dat ding gewoon ergens kant en klaar! Kost dat nou? bijna niks!
dank u wel voor de wijze raad maar zo een nieuw stuurpen kost kost 36 euro of heeft er mss iemand een tweedehans ;D ;D laat het mij dan weten :-*
Je mag jezelf wel afvragen waar je mee bezig bent als je zelf niet eens de diameter van een stuurpen weet.
Juist Ruud!
En anders: stuurbuis: 1 1/8" ofwel 28.6 mm, stuurdiameter zou normaal gezien 25.8 mm moeten zijn
En anders: stuurbuis: 1 1/8" ofwel 28.6 mm, stuurdiameter zou normaal gezien 25.8 mm moeten zijn

-
- Forumbeheerder
waterwheely schreef:
dank u wel voor de wijze raad maar zo een nieuw stuurpen kost kost 36 euro of heeft er mss iemand een tweedehans ;D ;D laat het mij dan weten :-*
Ik ga een Rockster M te koop hebben. Die is 50mm ipv 35mm.
think about it
-
het is wel opvallend dat newbies altijd met deze "goede" ideeen komen..
hawajan hoeveel zou je ervoor vrage? en zand erover gij moet zwijge want k ken genoeg mense die dat doen omdat gij da nie kunt wilt daarom nie zegge dat ik da nie kan he
Als je al eens nederlands lulde.... kwam het al beter over...
En je redenatie klopt niet... je gaat ervanuit dat Zand erover die klus niet kan klaren.... hoe weet je dat? je begaat misschien wel dezelfde fout als hij misschien deed...

En je redenatie klopt niet... je gaat ervanuit dat Zand erover die klus niet kan klaren.... hoe weet je dat? je begaat misschien wel dezelfde fout als hij misschien deed...
ik heb nog een DH stuurpen, 70 mm voor weinig (10 euro of zo)
-
- Forumbeheerder
25 euro voor die Woodman. 2 maand oud
-
ik bedoel alleen te zeggen dat je veelal niet goedkoper uit bent, niet lichter, niet sterker en vooral niet betrouwbaarder.
het is leuk dat je met een draaibank kan omgaan.
telkens staat er weer iemand op die iets van plan is te gaan maken maar foto"s van zelfgemaakte dingen zie je maar zelden. uitgezonderd BP natuurlijk
het is leuk dat je met een draaibank kan omgaan.
telkens staat er weer iemand op die iets van plan is te gaan maken maar foto"s van zelfgemaakte dingen zie je maar zelden. uitgezonderd BP natuurlijk
heeft michien iemand foto"s van een zelfgemaakte stuurpen?[glow=red,2,300]TEXT[/glow]
-
ask pervert hij maakt ze zelf.....