Re:Bad Fastard : 6 weeks out
Moderator:Beheerders
Eerst den stevo, dan den Plons and now Bad Fastard out for 6 weeks.
Here a picture before the accident :
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=102391
Here a picture before the accident :
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=102391
-
What happened? Iets gebroken, gescheurd, verrekt??? Tell us, what happened to your playmate.
aiaiaaai.......
tell us what ist passiert? und waar?
zane
tell us what ist passiert? und waar?
zane
meneer was net even langsgekomen, met links schakelend over belgische autostrades
duim verrot en pezen gerekt, scheur in bot en splinter... dacht ik.
...wordt snel weer beter jeanekke zodat ik u niet meer hoef te helpen... :-X
duim verrot en pezen gerekt, scheur in bot en splinter... dacht ik.
...wordt snel weer beter jeanekke zodat ik u niet meer hoef te helpen... :-X
-
- Forumbeheerder
BWb eiste weer zn tol. Zoveelste.
Effie 2 seconden ni geconcentreerd and there you go.
op t stuk voor da sprongetje wa hier wel eens de road gap genoemd wordt, heb je nog een sprongetje over n steen. Nix moeilijk aan behalve dat kort na de landing scherp links moet gestuurd worden.
Ik kwam tamelijk hard aan en afgeleid door pijnin mn knie en hoppa. Rond den boom.
Result: een breuk een splinter en een barst in mn duim. joepie
zes weken wit minimum. T goeie nieuws is wel dat de kans vrij groot is op een totale genezing. Normaal gezien ga ik er achteraf geen last van hebben.
Kat: toen ik die latex zak over mn plaaster trok, veerde je toch zeeeer enthousiast op
Effie 2 seconden ni geconcentreerd and there you go.
op t stuk voor da sprongetje wa hier wel eens de road gap genoemd wordt, heb je nog een sprongetje over n steen. Nix moeilijk aan behalve dat kort na de landing scherp links moet gestuurd worden.
Ik kwam tamelijk hard aan en afgeleid door pijnin mn knie en hoppa. Rond den boom.
Result: een breuk een splinter en een barst in mn duim. joepie

zes weken wit minimum. T goeie nieuws is wel dat de kans vrij groot is op een totale genezing. Normaal gezien ga ik er achteraf geen last van hebben.
Kat: toen ik die latex zak over mn plaaster trok, veerde je toch zeeeer enthousiast op
DOOD AAN ALLE BOMEN!
sterkte dr mee he Jeanneke :-*
sterkte dr mee he Jeanneke :-*
-
Bad F, is je Bike nog heel, en he vind je de Dorado rijden?
- cHoc
aiaiaia, wat een seizoen
beterschap BFje :-* :-* :-*
beterschap BFje :-* :-* :-*
ik ben er voorlopig ook nog niet... a.s. zaterdag is het al 8 weken geleden dat ik mijn sleutelbeen heb gebroken en omdat het niet goed zit wordt ik morgen geopereerd... ik krijg een plaat met wat schroeven er door om te zorgen dat het allemaal weer goed op zijn plek komt waarna ik weer 8 weken mag revalideren...
i cross my fingers for you mate :-*
i cross my fingers for you mate :-*
-
- Forumbeheerder
kunnen we hier geen apart forum beginnen voor alle wounded soldiers hier? t begint n serieus clubje te worden.
merci voor de Cheers boyz
voor degenen die zich zorgen maakten over mn velo: hij staat ni thuis en heb nog ni alles doublechecked maar ik ben nog probleemloos naar onder geraakt (zonder suicide-lookbacks over de drops wel natuurlijk) En eerlijk gezegd: diene fooking plaaster nu doet meer pijn dan toch de afdaling vol maken. Bollox.
Christiaan: Dorado is bomme. One smooth operator! En dempen gelijk Drue zijn love handles. Echt wel happy met die vork. Alleen die evil genius zweten harder dan Oprah Winfrey die 100 keer moet pompen op Muscle Beach. Na elke 2 runs moet je de smeerolie eraf halen. anders vrees ik voor spatten op de schijf.
Dus nix meer aantrekken van die remputten. Er los door. Dorre en 5th denderen er vlotjes overheen.
merci voor de Cheers boyz
voor degenen die zich zorgen maakten over mn velo: hij staat ni thuis en heb nog ni alles doublechecked maar ik ben nog probleemloos naar onder geraakt (zonder suicide-lookbacks over de drops wel natuurlijk) En eerlijk gezegd: diene fooking plaaster nu doet meer pijn dan toch de afdaling vol maken. Bollox.
Christiaan: Dorado is bomme. One smooth operator! En dempen gelijk Drue zijn love handles. Echt wel happy met die vork. Alleen die evil genius zweten harder dan Oprah Winfrey die 100 keer moet pompen op Muscle Beach. Na elke 2 runs moet je de smeerolie eraf halen. anders vrees ik voor spatten op de schijf.
Dus nix meer aantrekken van die remputten. Er los door. Dorre en 5th denderen er vlotjes overheen.
-
Wat nu BadF, heb je ook al een 5th in je M1? Dacht dat je tevreden was met de FOX????
- King Zeus @ DirtE19
Was it you in BWB met de zwarte M1 en de dorado??? Ik was er namelijk ook, ik reed met die oude int zwart gespoten gaint atx one DH. Was miss jij met een van je vrienden die met die volledig bestickerde kamionet rden???
Iig veel beterschap en om je te troosten er zijn er nog 2 andere getottert op die drop... (Wodan :-[ en Bami Pang-jang)
Iig veel beterschap en om je te troosten er zijn er nog 2 andere getottert op die drop... (Wodan :-[ en Bami Pang-jang)
-
- Forumbeheerder
King Zeus schreef:
Was it you in BWB met de zwarte M1 en de dorado??? Ik was er namelijk ook, ik reed met die oude int zwart gespoten gaint atx one DH. Was miss jij met een van je vrienden die met die volledig bestickerde kamionet rden???
yes, Iet ies i, BF. Remember your bike ook. Cheers.
Nu ik ben ni op die drop getotterd, een stuk ervoor.
Heb die drop nog gedaan na mn crash trouwens.
hoe is t met kenny intussen?
- King Zeus @ DirtE19
BadF schreef:
hoe is t met kenny intussen?
Je bedoeld Kevin denk ik... Hij heeft een gebroken rib,zware hersenschudding, 3 hechtingen in de neus, stukje milt dat gescheurt is en een stukje nier dat het nimmer doet. Maar alles zou gewoon op een natuurlijke weg trug in orde komen (dus zonder operaties enz.)
Greetz King Zeus
yoho dirksken, we hebben onzen bike trip ook vroegtijdig moeten staken.King Zeus schreef: [Je bedoeld Kevin denk ik... Hij heeft een gebroken rib,zware hersenschudding, 3 hechtingen in de neus, stukje milt dat gescheurt is en een stukje nier dat het nimmer doet. Maar alles zou gewoon op een natuurlijke weg trug in orde komen (dus zonder operaties enz.)BadF schreef: hoe is t met kenny intussen?
Greetz King Zeus
gap jump into de kombocht + pie = rechter enkel gebrakt.
ik had hem al 2 keer smooth gesprongen dieën dag, maar bij den 3de keer effe twijfel, fietske laten schieten en ikke into den gap, hard landed op ne rock.
als ge u brains der nie bij houd in bwb dan loopt het gegarandeerd verkeerd af.
aan alle victims of bwb, get well soon.
elks nog ne goeien dag, de pie.
Yes yes modderforkers, am already back in den Belgique! kzen een beest!!!
twas dus zoals King Dingeling al zei: genaaid (onder) menne neus, (lichte) hersenschudding (meer valt er ni te schudden), gebroken rib (10e links achter), nier geraakt (stukske da nu ni meer macheert), borstbeen geraakt (wa of hoe moet k s juist aan nen vlaamschen dokter vragen...), en milt gescheurd (wreed veel sjans mee gehad, of hij moest der uit...) resultaat: 2 dagen intensieve me allemaal toeters en bellen aan men lijf, en 2 dagen "gewoon". Dan mocht k al naar huis (juist aangekomen). Kmoet nog wel uitzien, want mijne milt zou bij een verkeerde beweging alsnog kunnen scheuren...
In ieder geval: its goe to be back, al had k nog wa langer willen blijven, want kwas mijn eigen daar goe aan "t amuseren met de verpleegsterkes... Wa wilde natuurlijk als ze daar ineens zone ongelooflijk stoere, sexy, (duitssprekende!), exotische montonbiker op die meiskes hun afdeling binnengooien...
Maar ja, de details zal k wel voor mijn eigen houden. Anders geraken de klein mannen onder ons miss ni meer van onder hunnen bureau uit... ;D
Allé,ik gaan hier nog wa verder afzien, want onder mijne bureaustoel staan wielkes en ik kan mij ni meer zo goe tegenhouden...
Greetz,
Wodan aka Kenny G aka Kevin aka die schöne blonde Belgier
twas dus zoals King Dingeling al zei: genaaid (onder) menne neus, (lichte) hersenschudding (meer valt er ni te schudden), gebroken rib (10e links achter), nier geraakt (stukske da nu ni meer macheert), borstbeen geraakt (wa of hoe moet k s juist aan nen vlaamschen dokter vragen...), en milt gescheurd (wreed veel sjans mee gehad, of hij moest der uit...) resultaat: 2 dagen intensieve me allemaal toeters en bellen aan men lijf, en 2 dagen "gewoon". Dan mocht k al naar huis (juist aangekomen). Kmoet nog wel uitzien, want mijne milt zou bij een verkeerde beweging alsnog kunnen scheuren...
In ieder geval: its goe to be back, al had k nog wa langer willen blijven, want kwas mijn eigen daar goe aan "t amuseren met de verpleegsterkes... Wa wilde natuurlijk als ze daar ineens zone ongelooflijk stoere, sexy, (duitssprekende!), exotische montonbiker op die meiskes hun afdeling binnengooien...
Maar ja, de details zal k wel voor mijn eigen houden. Anders geraken de klein mannen onder ons miss ni meer van onder hunnen bureau uit... ;D

Allé,ik gaan hier nog wa verder afzien, want onder mijne bureaustoel staan wielkes en ik kan mij ni meer zo goe tegenhouden...

Greetz,
Wodan aka Kenny G aka Kevin aka die schöne blonde Belgier
Beterschap, hoe lang mag je niet op de bike?
Merci maat. Waneer k terug kan biken zal k morgen weten als de huisdokter langs is geweest. In "t ziekenhuis in Duitsland zeiden ze dat k er ongeveer 6 weken last van zou hebben...
I"ll keep u posted...
I"ll keep u posted...
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
hey wodan, zijde gij de kevin uit de bergskes?
veel beterschap jong!
veel beterschap jong!
Wodan schreef:
Merci maat. Waneer k terug kan biken zal k morgen weten als de huisdokter langs is geweest. In "t ziekenhuis in Duitsland zeiden ze dat k er ongeveer 6 weken last van zou hebben...
I"ll keep u posted...
6 weken.... hmmmm, pizzeria Bella Italia te Todtnau.... zit dat er nog in?

Beterschap.
- cHoc
wat mij betreft wel, half sept. moet kunnen
beterschap!!!
Waar heb je overal uitgegangen tijdens je roadtrip Badf?
Suri
Waar heb je overal uitgegangen tijdens je roadtrip Badf?
Suri
-
- Forumbeheerder
to Suri: nothing new
BwB, Todtnau, ls gets, morzine Morgins en terug bwb.
wél goe gevlogen en vette lol gehad.
hadden we meer tijd gehad zaten Les Crosets, Champoussins, Champéry, Les Orres, les 2 alpes, Vars, Butte, Wiriehorn en/of laax er ook wel in. Maar op 8 dagen loop je ni ver. zeker als je in Gets en morgins terechtkomt.
BwB, Todtnau, ls gets, morzine Morgins en terug bwb.
wél goe gevlogen en vette lol gehad.
hadden we meer tijd gehad zaten Les Crosets, Champoussins, Champéry, Les Orres, les 2 alpes, Vars, Butte, Wiriehorn en/of laax er ook wel in. Maar op 8 dagen loop je ni ver. zeker als je in Gets en morgins terechtkomt.
Is het parcours in Morgins gewijzigd ten opzichte van vorig jaar?
Volgens de organisatie zou er nog flink aan getimmerd worden.
Kreeg je de M1 in de lift want vorig jaar was het nog pokke daar met het vervoer naar boven.
In Morzine en Le gets zal wel nog alles het oude zijn of niet?
Suri
Volgens de organisatie zou er nog flink aan getimmerd worden.
Kreeg je de M1 in de lift want vorig jaar was het nog pokke daar met het vervoer naar boven.
In Morzine en Le gets zal wel nog alles het oude zijn of niet?
Suri
-
- Forumbeheerder
Weinig wijzigingen . De freeride is goed opgeschoten mlaar nog ni helemaal klaar, De bigfoot is nu echt easy geworden. Maar nu zij nu zijn ze boven aan iets anders begonnen, ook freeride. Als je uit de lift komt, naar rechts. De race DH is zo goed als ongewijzigd, alleen is er een alternatief stuk ipv die wallrides rond de bomen. Hel leuk stuk door mossige off cambers. Dus ne lol DH, met vrij veel afwisseling en vooral erg snel
Wat wél nieuw is is een zalige freeride, wandelpaadje eigenlijk waarin zo goed als elke bocht een korte kombocht is. FUN, bijna even leuk als t bovenste deel in Gets.
Gets en morzine zijn ongewijzigd. De rooie cabientjes DH inGets is wel beter onderhouden. En als je die halfweg bent, aan de ingang voor t meer daar kan je nu over een bunker jumpen. Maar ga maar VOL in de remmen, want mijn ergste crash (die de schaafwonden veroorzaakte waardoor ik in BWB gecrasht ben) kwam omdat ik nóg ni genoeg geremd had en 5 meter voorbij de landing de grond inging.
Meer weten? mail maar. Wanneer vertrek je?
Wat wél nieuw is is een zalige freeride, wandelpaadje eigenlijk waarin zo goed als elke bocht een korte kombocht is. FUN, bijna even leuk als t bovenste deel in Gets.
Gets en morzine zijn ongewijzigd. De rooie cabientjes DH inGets is wel beter onderhouden. En als je die halfweg bent, aan de ingang voor t meer daar kan je nu over een bunker jumpen. Maar ga maar VOL in de remmen, want mijn ergste crash (die de schaafwonden veroorzaakte waardoor ik in BWB gecrasht ben) kwam omdat ik nóg ni genoeg geremd had en 5 meter voorbij de landing de grond inging.
Meer weten? mail maar. Wanneer vertrek je?