Bericht
door Gène » vr sep 12, 2003 7:19 pm
Ik wil niet zeuren (doe het toch maar)
Ik wil even mededelen dat jullie een beetje overdrijven. "Mag er een andere vork in"," die wielen zijn niet mooi", dit is niks das te zwaar.
Ik vind het een mooie fiets. <- zien jullie dat een .
Ik vind die kleuren, XTR, Magura Quake vork, of alle andere buiten mijn budget vallende onderdelen, helemaal bij de fiets passen. Ik zou zo"n fiets helemaal kaal poetsen(tot tie glimpt) in een lucht dichte glazen bak met laser alarm, midden in mijn kamer zetten en een jaar naar kijken. Daarna in het bos meenemen en helemaal afzeiken.
Snappen jullie hoe mooi die fiets is?? Als je op zo"n fiets wat van die crappy onderdelen gaat monteren, ziet dat niet uit en de fiets komt niet tot zijn recht. Ik zou als die wielen egt niks zijn, omdat te slap zijn bijvoorbeeld, een ander setje op zetten. Cris King zwarte naven, DT zwarte spaken, en zwarte mavix X317 (geloof dat de lichtste disc velgen zijn van mavic). Zwarte wielen zouden volgens mij helemaal niet mistaan op die fiets. Je moet namenlijk niet alles zilver maken, ziet niet uit.
Ik gelooff dat hier dat iemand had gedaan met een commercial(helmaal wit), nou sorry hoor het ziet wel even ruig uit maar naar un tijdje verveelt het gewoon.
mijn mening
mzzl
Gène