Bikers uit Leuven
Moderator:Beheerders
Ik ga vanaf oktober in leuven zitten op kop, minstens voor de komende 5 jaar, en waarschijnlijk een paar keer mijne velo daar meebrengen. zijn er mensen hier die daar ook op kot gaan zitten of der wonen of zo?
-
Re:Bikers uit Leuven
Zeg ook is waar ge ergens woont in Leuven, kwestie van ulle ook effectief te vinden ...
-
- Forumbeheerder
werk r
parkpoort
parkpoort
-
jo, ik ben diene ene me zijne Ruckus van de streetmeetings enne as gij in Leuven zit, gaan we der nog zeker een paar vette cruisekes steken ;D ;D
Ik ben niet echt van Leuven, allé tis te zeggen, ik ben van Blanden, voorstad (dorp) van Leuven, ma kzit er natuurlijk wel suppervaak aangezien ik behoor tot de de Leuvense "underground" ;D, nee, ik studeer er ook enne veel van vrienden wonen daar enzo.
Kzou zeggen, als eerste initiatie is Marcktrock natuurlijk ideaal as ge geen aardbeien moet planten natuurlijk ;D. Kwou dak u kon vergezellen maar kheb herexames en tzal dus nixke worre ma kga wel Krewcial, "t hof enne Arsenal outchecken op vismarkt. mijne thuisnr: 016/40.06.85 en vragen naar eGoN Gsm is gepikt door marro"s ma kga der wel ene terug pikke peisk en dan zalk u mijne nr ook geve. En da is"t zeker, mijn emeeladres vinde nat bij mijne naam.
Wa gade studeren? En waar zitte op kot? En kende veel knappe miekes want anders moek u nimmer zien zelle ;D
Take care, eGoN
Ik ben niet echt van Leuven, allé tis te zeggen, ik ben van Blanden, voorstad (dorp) van Leuven, ma kzit er natuurlijk wel suppervaak aangezien ik behoor tot de de Leuvense "underground" ;D, nee, ik studeer er ook enne veel van vrienden wonen daar enzo.
Kzou zeggen, als eerste initiatie is Marcktrock natuurlijk ideaal as ge geen aardbeien moet planten natuurlijk ;D. Kwou dak u kon vergezellen maar kheb herexames en tzal dus nixke worre ma kga wel Krewcial, "t hof enne Arsenal outchecken op vismarkt. mijne thuisnr: 016/40.06.85 en vragen naar eGoN Gsm is gepikt door marro"s ma kga der wel ene terug pikke peisk en dan zalk u mijne nr ook geve. En da is"t zeker, mijn emeeladres vinde nat bij mijne naam.
Wa gade studeren? En waar zitte op kot? En kende veel knappe miekes want anders moek u nimmer zien zelle ;D
Take care, eGoN
eGoN schreef:
jo, ik ben diene ene me zijne Ruckus van de streetmeetings enne as gij in Leuven zit, gaan we der nog zeker een paar vette cruisekes steken ;D ;D
Take care, eGoN
jaja, ik ken u en uwe ruckus, gij zijt altijd degene die sibren aanvult als het op lichaamslengte aankomt ;D ik ga burgerlijk ingenieur studeren daar op de campus van heverlee. ik zit op kot in de constantin meunier straat 99 (meunier, my hero), da is zo één van de eerste straten rechts als ge de naamsestraat in rijd van aan de naamse poort, en ja ik ken redelijk wa knappe meiskes ;D
ik zoek dus ook een adres in leuven waar ik eventueel mijne velo kan zetten, want in leuven zelf ::)
op uw kot tegen de muur hangen.
ja ma t klote is da ik geen velos mag hebben in mijn kot zelf en kheb een vrij goed kot dus wil ik da ni kwijtspelen
aan den andere kant zou ik wel kunnen discusieren derover natuurlijk me diene kotbaas
aan den andere kant zou ik wel kunnen discusieren derover natuurlijk me diene kotbaas
GT dude schreef:
, en ja ik ken redelijk wa knappe meiskes ;D
YO ik besef ineens dat ik de komende maanden ook nog in de buurt van Leuven woon ;]
Afin, als ge geinstalleerd zijt zullen we nog eens een dikke meeting + night session houden zou ik zo zeggen..
stino schreef:
[GT dude schreef:
, en ja ik ken redelijk wa knappe meiskes ;D
YO ik besef ineens dat ik de komende maanden ook nog in de buurt van Leuven woon ;]
Afin, als ge geinstalleerd zijt zullen we nog eens een dikke meeting + night session houden zou ik zo zeggen..
feestje in mijn kot ?
-
- Forumbeheerder
het groot voordeel van Leuven is dat t vlak bij brussel is. moet ook gedaan worden!
met night session bedoelde ik wel degelijk biken

derna feestje, me schoon madammen derbij